Ben ik de enige die er geen f**k om geeft als anderen er met de handen aan hebben gezeten? Of nou ja, het komt niet eens in mij op.
Maar nu je het wel weet, geef je er alsnog niks om?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik de enige die er geen f**k om geeft als anderen er met de handen aan hebben gezeten? Of nou ja, het komt niet eens in mij op.
In de keuken staan ze doorgaans niet met handschoentjes aan... Believe this white brotha.Maar stel je staat te wachten. Persoon voor je graait zo de bak in en pakt wat broodjes. Dan skip ik ze toch vaak op pak ik andere broodjes.
Uhm nee? Ik word er niet ziek van en de smaak is daardoor niet anders. Dus waarom zou ik er iets om moeten geven?Maar nu je het wel weet, geef je er alsnog niks om?

Wel als jij het bent ja!Maar stel je staat te wachten. Persoon voor je graait zo de bak in en pakt wat broodjes. Dan skip ik ze toch vaak of pak ik andere broodjes.

Uhm nee? Ik word er niet ziek van en de smaak is daardoor niet anders. Dus waarom zou ik er iets om moeten geven?![]()
Ik denk liever aan andere vieze dingen 🤫Ieder z'n eigen mening natuurlijk! Maar als ik denk aan dat m'n broodje eventueel poep bacteriën hebben omdat menig mens met z'n vieze poten eraan zit, dan zit (eet) dat toch echt niet lekker..
Sometimes in life we have to eat some shit.Ieder z'n eigen mening natuurlijk! Maar als ik denk aan dat m'n broodje eventueel poep bacteriën hebben omdat menig mens met z'n vieze poten eraan zit, dan zit (eet) dat toch echt niet lekker..
Ik zou jou met een tang nog niet willen aanraken

Vroeger stonden ze gewoon over het vlees te paffen terwijl ze het versneden in slachthuizen.![]()

Zeg, heb je soms iets tegen deze ouwe tang?!
Hij heeft zijn medicatie nog niet gehad laat maar lopen.Gelukkig eten de meeste het vlees niet rauw.
Je snapt dat het niet om het bereiden gaat he?![]()
Ow! Ow! Wil je bekvechten? Hé? Niet dollen met mij! I have good side and a homicide!Gelukkig eten de meeste het vlees niet rauw.
Je snapt dat het niet om het bereiden gaat he?![]()
Mijn steak die trapt soms nog wel hoor. Ook ossenworst en tartaar met enige regelmaat. Drogeworst of salami's etc.
Nee hoor
volgens de politie ging het om een conifeer die poogde zijn ontblote lid in een vrouw te stoppen
soms
Met lepel en vork?
Zonder wrijving geen glans!