- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
feit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
feit
Veel Moslims eten dat gezamelijk met een stuk brood van het bord, met de hand en aangezien ze moslima is vond ik het een relevante vraag gezien het onderwerp en haar overtuiging en mening daarover😉
Buiten geloof om is het sowieso lekker om met een stuk brood je eten te pakken van het bord en het op te eten....Veel Moslims eten dat gezamelijk met een stuk brood van het bord, met de hand en aangezien ze moslima is vond ik het een relavante vraag gezien het onderwerp en haar overtuiging en mening daarover😉
Veel Moslims eten dat gezamelijk met een stuk brood van het bord, met de hand en aangezien ze moslima is vond ik het een relavante vraag gezien het onderwerp en haar overtuiging en mening daarover😉
Alleen in brood (en dus ook in Turks brood) zitten zo verdomd veel kcals en dat past dus net niet in mijn schema tegenwoordig.

met de handen eten heeft als voordeel dat je veel rustiger moet eten omdat je anders knoeit .verder is het ook goed voor de spijvertering als je rustig eet . maar idd met 15 man en de geit van de buren van een bord eten is ranzigIk heb nog nooit Tajin (je bedoelt Tagine) gegeten of het andere wat je noemt en ik eet niet gezamenlijk van 1 bord met tientallen mensen die ik niet ken.
In het verleden wel eens gedaan maar iedereen krijgt gewoon netjes een apart bord met vork, mes en lepel om te eten.
Waar jij het over hebt is veelal cultuur, niet religieus. Dus net zoals met de bus opmerking, is ook deze misplaatst ivm het onderwerp van dit topic.
Overigens wast de gemiddelde Moslim(a) hun handen heel veel en dus minder kans op ranzigheid. Maar dat is terzijde.
met de handen eten heeft als voordeel dat je veel rustiger moet eten omdat je anders knoeit .verder is het ook goed voor de spijvertering als je rustig eet . maar idd met 15 man en de geit van de buren van een bord eten is ranzig
dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Waar heb je die data vandaan? Aangezien jij van de onderzoekjes en feiten bent, zogenaamd.Overigens wast de gemiddelde Moslim(a) hun handen heel veel en dus minder kans op ranzigheid. Maar dat is terzijde.
Mag ook wel met al dat bloed aan hun handen net als afgelopen week.Overigens wast de gemiddelde Moslim(a) hun handen heel veel en dus minder kans op ranzigheid. Maar dat is terzijde.
dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Waar heb je die data vandaan?
Ooooh ik hou van brood, echt houden van, Turks brood uit de oven knapperig korstje en krakend tussen je tanden met feta kaas erop en een beetje olijven.....
Ooooh ik hou van brood, echt houden van, Turks brood uit de oven knapperig korstje en krakend tussen je tanden met feta kaas erop en een beetje olijven.....
Doe me dit niet aan, die heerlijke geur (ruim 150kcals per 100gr) van dat heerlijke brood.
Hemels gewoon echt een heel Turks brood is zo weg, geen probleem.
Honderden kcals maar ja.....kan even niet....net zoals die grote Turkse bollen bij de Turkse supermarkt.... Die dingen kunnen praten, als ik langsloop bewegen ze zich naar me toe en ze weten zelfs hoe ik heet....echt niet normaal....
Maar er komt een tijd en dan mag het weer....
Die tijd gaat terugkomen, ik proef het!

Here we go again....Mag ook wel met al dat bloed aan hun handen net als afgelopen week.
Inshallah broeder! Jou dag van verijzing komt ooit en mag jij toeterend een dikke vet bic Mac weg kauwen! Nu ver uit dit onreine topic blijven!
Jij toch ook? Monkey see money do 😜😘Ik laat mijn zoontje graaien en die is nu bezig met zindelijk worden dus plast nog wel eens over zijn hand.
Zou de criosantjes @helmond jumbo daarom skippen.
Hmm flavor drops er over… daar houd @Bullshark ook van🤣🦈Ik laat mijn zoontje graaien en die is nu bezig met zindelijk worden dus plast nog wel eens over zijn hand.
Zou de criosantjes @helmond jumbo daarom skippen.
Beter niet wassen dan hier met je kop boven hangen.Ik had niet verwacht dat er zoveel 'gewoon met de handen' mensen waren, maar eigenlijk ook weer wel, omdat ooit een onderzoek is geweest waarbij uitkwam dat ongeveer 50% van de Nederlanders NIET hun handen wassen na toilet bezoek..
Nou dat is wel heel ernstig, zo heb ik ze nog niet mee gemaakt🤣🤣Beter niet wassen dan hier met je kop boven hangen.
![]()