MuscleMeat

Kleding stijl

Rob G zei:
Ik vind dat trouwens zo'n onzin he als mensen zeggen 'dat kan écht niet meer'. Wie de hell bepaald dat dat niet meer kan?!?! Een stel nichten in de beautyshop?? Kom op zeg, ik draag wat ik lekker vind zitten en mooi vind en niet wat één of andere gay bepaald dat 'helemaal hot' is.
Komt niet vaak voor dat ik het zo met iemand eens bent, ik vind dat ook zo verschrikkelijk, van die gasten met de meest afzichtelijke dingen/kleding die zogenaamd in de mode zijn, wat tevens de enige reden is waarom ze het dragen, die rondlopen op een manier waaraan je duidelijk kan zien dat ze hun eigen grootste fan zijn en dan omdat ze nog steeds een tikkeltje bang en onzeker zijn dat ze door andere niet als tofferd worden beschouwd geven ze af op anderen hun kleding die dan zogenaamd niet kan, daarmee de kans om zelf commentaar te krijgen te verkleinen, trieste gasten eigenlijk.

Ik draag wat ik lekker vind zitten, kan me niet druk maken om kleding

- kort haar (deze zomer kaal aan zijkanten en achteraan :D)
- soccer shirt
- jeans of army pants
- fila (volgende week army boots :D)
&
- bomber jacket van J-Tech :D ;)

mooie diamanten oorbel, dat kan niet. :rolleyes: :D

Ik draag een beetje standaard, gewoon wat ik zelf mooi vindt.
Zwarte/witte broeken, blauwe spijkerbroeken draag ik nooit, levi schoentjes.

wazzup zei:
Spijkerbroek, T-shirt, trui, lage wandelschoenen.
Gemilimeterd haar, maar MET bakkebaarden.
Geen juwelen whatsoever. (nog niet eens een horloge)
Brilletje uit noodzaak.

ST ? ... Interesseert me totaal niet.

Bakkebaarden. :thumb: :cool:
Uiteraard. ;)

sportbroeken met champion truien. heb een hekel aan jeans gekregen, veel te strak. verder draag ik ALTIJD nikes heb nog nooit iets anders gedragen. ook draag ik wijde combat broeken, camouflage enzo :D en vesten en altijd een pet op.

verder ketting en horloge, sinds ik in het gips zit draag ik geen horloge meer omdat ik die altijd rechts droeg dat kan nu dus nie meer, en links vind ik ech zwaaaar irritant

Laatst bewerkt:
Spijkerbroek, T-shirt, trui, lage wandelschoenen.
Gemilimeterd haar, maar MET bakkebaarden.
Geen juwelen whatsoever. (nog niet eens een horloge)
Brilletje uit noodzaak.

ST ? ... Interesseert me totaal niet.

Bah. Kleren zijn veels te duur als je deftig wilt kopen én groeien.

Tegenwoordig ben ik al blij als ik een broek vind die goed zit, want chique broeken en groeiende quads gaan niet samen - onlangs weer een broek van 100€ kunnen afschrijven :( Alleen tshirts worden beter (strakker) als je uitzet, wat leuk meegenomen is...

• Topic Starter Topic Starter
mensjes moeten niet zo boos op mij worden:p niet zo serieus op vatten hoor:D

anyway witte sokken kunnen eigenlijk ook niet meer,(maarja ik heb ze nu ook aan:p)

en opzich is er een verschil met strakke doorschijnende gay shirtjes dragen op een te strakke broek en gewoon een beetje gerafelde lichtblauwe spijkerbroek aan doen van Bv Gsus, met daarop een mooie strak shirt met een extra printje ofzo, wat exxtra aandacht aan je haar en een mooi strak colbertje. Dat is gewoon mooi... vind ik, heeft niks te maken met wat in de mode is, het staat gewoon lek en verzorgd.

Als iemand met bv een wijde Champion trui aankomt en een jogging broek, of mooi verzorgt, wie denk je dan dat de beste indruk maakt... ik bedoel het echt niet vervelend tegenover de gene die nietzo veel tijd besteden aan hun kleren of die zeggen who gives a shit, maa ik vindt wel dat er nu een beetje negatief wordt gedaan tegen over mij door sommige. Ik hoef niet perse de mode te volgen ik doe aan wat ikz elf mooi vindt, maar bepaalde dingen kan je gewoon echt beter niet meer aan doen... ik laat die mensen wel in hun waarde en ikverwacht dat dat ook bij mij wordt gedaan

gegroet

Fred Kroket

ach, meisjes willen vaak vallen voor die lieve slonzige gast want die ziet er tenminste bereikbaar uit. Zo'n afgelikt type durven ze meestal niet eens aan te spreken...

om met de mooie woorden van Johny te spreken:

spieren maken de man:thumb:

mensen die de mode volgen hebben gewoon te weinig eigendunk:p

mode..boeiend!

d-u-n-k, kvin het wel grappig dat je net over champion truien enzo begint want ik heb net daarvoor gepost dat ik dat draag.
maar op school hoef je er toch nie in een pak rond te sjouwen ofzow?! als ik naar een sollicitatiegesprek ga ofzo of er word van mij verwacht dat ik me gepast kleed dan doe ik dat ook. maar ik vind nie da ik moeite hoef te doen om er super verzorgd uit te zien op school, zal me echt een zorg zijn wat mensen daar van me vinden, en voor de meisjes hoef ik het ook niet te doen want ik heb al een vriendin :)

Ik heb vanalles in me klerenkast hangen :D
Vijf Versace blouses die ik bijna nooit aan heb, Versace en Armani broek maar die passen niet meer :mad:
Wat longsleeves van G-star enzo maar verder interesseert mode me weinig. Kleren koop ik omdat ik denk dat ze me goed staan en dat doen ze ook! Enige probleem heb ik met broeken want ruim 70% past me niet meer..

Maar Air max zijn uit? Who cares?! Er lopen er hier ook nog zat mee..Zelfs IK in de gym!

Oja ik draag ook een gouden koningsschakelketting en heb wat bling bling aan me vingers..(P.I.M.P Style :p )

Laatst bewerkt:
Geen sT is ook sT....who gives a f###

Powerhouse :d

Lonsdale sucks trouwens .

why? :s Lonsdale is gemaakt van degelijke kwaliteit. Het gaat volgens mij alleen maar om het (dom) verhaaltje over het feit dat Lonsdale een racisten merk is, wat totaal niet het geval is. Ze zijn één van de grootste sponsers van Mike Tyson, een zwarte bokser.

Kep Lonsdale petje en ben geen skin, toevallig gekocht in de zomer omdat ik n petje nodig had, of er nu 1 skinhead mee loopt of 10.000 zal mij persoonlijk n zorg zijn.

Nou, ik zou hier in leuven toch scheef bekeken worden als ik lonsdale droeg.

G-Star daarintegen is een ubercool merk. Alleen spijtig dat de broeken zo krap zijn aan de benen...

Terug
Naar boven