dandyman
Huge Freak
- Waardering
- 1
Big Byron zei:G-Star daarintegen is een ubercool merk. Alleen spijtig dat de broeken zo krap zijn aan de benen...
en fokkin duur
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big Byron zei:G-Star daarintegen is een ubercool merk. Alleen spijtig dat de broeken zo krap zijn aan de benen...
-Ma3stro- zei:meestal baggy broeken of trainingsbroeken met baggy truien/shirts. En 99% van de tijd een pet op. Voor mij geen strakke "washed" jeans, trucker caps en andere dames kledij.

en je bandplooi broek voor je Huge quads, zien ze je niet staan. Staan ze naar die schriele "metrocoïtusual" te kijken. Tsss....Daarvoor doen de meesten het volgens mij. Ik niet, die breezah's mogen ver weg uit mijn buurt blijven hoor, liever een leuke meid dan een dom giecheltruttje.Scaleo zei:waarom denk je dat iedereen het cool vind? ja omdat het duur is en daardoor meer "aanzien" van breezahhhh's hebt.
Die moet je me uitleggenD-U-N-K zei:

Dani zei:
Leuk! Nix meer aan doen!Floyd zei:Dat zei ik ook al, denk dat hij zo'n craig david snorretje bedoelt, staat mooi samen met die diamant in z'n oor en 't stukje hout in de hoek van z'n mond.

rokjes over broekenExtreme Genes zei:Komt niet vaak voor dat ik het zo met iemand eens bent, ik vind dat ook zo verschrikkelijk, van die gasten met de meest afzichtelijke dingen/kleding die zogenaamd in de mode zijn, wat tevens de enige reden is waarom ze het dragen

braadkip zei:hahahahaha lol socrates
jij houd dus van mooie broeken, shirts, jassen, horloges :O
tja wie niet he![]()

Grose...Man-Mountain zei:
Man-Mountain zei:

dus ja ik laat me niet leiden door de massa omdat ik net een klein kind ben die nog egocentrisch nadenkt