Fitness Seller

Kleding stijl

waarom denk je dat iedereen het cool vind? ja omdat het duur is en daardoor meer "aanzien" van breezahhhh's hebt.

meestal baggy broeken of trainingsbroeken met baggy truien/shirts. En 99% van de tijd een pet op. Voor mij geen strakke "washed" jeans, trucker caps en andere dames kledij.

-Ma3stro- zei:
meestal baggy broeken of trainingsbroeken met baggy truien/shirts. En 99% van de tijd een pet op. Voor mij geen strakke "washed" jeans, trucker caps en andere dames kledij.

i fully agree :D

Maar weet je wat het klote gedeelte van die mode is. Dat vrouwen er wel behoorlijk naar kijken. Zelf geef ik geen reet om kleding en ik waardeer de mensen ook echt heel erg die er het zelfde over denken. Het gaat er gewoon om waar je je lekker in voelt.

Alleen die vrouwen vinden kleding allemaal zooo belangrijk (niet allemaal hoor, maar wel veel van die lekkere mode k*tjes). Ik heb ook een vriend met altijd die soepele overhempjes van em en die Armanie broekjes. Regelt het ene chickie na het andere terwijl hij echt een lawsy body heeft. En als je die chicks op je kamer hebt dan maakt het toch niet meer uit dat je het lichaam van een opa hebt. Sta je daar met 85 schone kilo's, cutted en shredded maar met je champion trui :p en je bandplooi broek voor je Huge quads, zien ze je niet staan. Staan ze naar die schriele "metrocoïtusual" te kijken. Tsss....

Scaleo zei:
waarom denk je dat iedereen het cool vind? ja omdat het duur is en daardoor meer "aanzien" van breezahhhh's hebt.
Daarvoor doen de meesten het volgens mij. Ik niet, die breezah's mogen ver weg uit mijn buurt blijven hoor, liever een leuke meid dan een dom giecheltruttje.

Ach ik heb van allerlei shit, ook strakke zooi voor in de zomer. Nou ja die zooi is eigenlijk strak geworden ten opzichte van t vorige jaar :D. Boeiend. Ik heb wel veel Pall Mall, Matinique spul.

Floyd zei:
Dat zei ik ook al, denk dat hij zo'n craig david snorretje bedoelt, staat mooi samen met die diamant in z'n oor en 't stukje hout in de hoek van z'n mond.
Leuk! Nix meer aan doen! :devil:

Extreme Genes zei:
Komt niet vaak voor dat ik het zo met iemand eens bent, ik vind dat ook zo verschrikkelijk, van die gasten met de meest afzichtelijke dingen/kleding die zogenaamd in de mode zijn, wat tevens de enige reden is waarom ze het dragen
rokjes over broeken
hoofddoekjes
teenslippers
zweetbandjes
beenwarmers

en laten we niet vergeten, helemaal terug van weggeweest
de LEGGING!!!!!!!

:sad:

ik let erg op wat ik draag.. ik hou van mooie kleding...(heel vaak is het duur, maar hoefd niet altijd..je hebt ook sommige merken die ook gewoon mooi zijn en best betaalbaar )... Ik hou er van om me te kleden op wat ik ga doen..

Ik ga met de mode mee als ik het mooi vind en anders niet, maar ik vind het wel raar als mensen zeggen dat als je met de mode mee gaat het gewoon doet omdat het mode is en je een of ander complex zou moeten hebben ofzo....is helemaal niet waar.. ik kan best begrijpen dat kleding je niet boeit maar ik vind wel dat je ook begrip moet hebben voor mensen die het wel boeit..en die niet afkraken alleen omdat ze niet hetzelfde visie hebben als jij...

Mijn smaak... mooie broek..(guess spijkerbroek of armani nette broek)..mooie shirt (mag best strak zitten... spieren zijn ook een sieraad vind ik).. of hemd.. leuke Italiaanse schoenen (hou persoonlijk niet van gympen).. en een mooie jas... sieraden: ring, armband en modieuse ketting (allemaal zilver) en mooi horloge (één van mijn verslaving..heb tig horloges).. in de zomer een mooie zonnebril (andere verslaving..heb ook hier tig van)... en in de zomer vind ik het ook mooi om een hemd te dragen zonder mouwen..

Greetz..
Socrates..

hahahahaha lol socrates :D

jij houd dus van mooie broeken, shirts, jassen, horloges :O

tja wie niet he ;)

mijn kleding sT..
ik als meisje van 17 zou natuurlijk heel modieus moeten zijn..
anders heb je geen vrienden zo gaat het vaak..
maar je moet dan toch ook denken voel ik me er lekker in, nee!

en daarom maak ik er zelf altijd wat van..

ik hou van me baggy jeans (gewoon te grote spijkerbroek, zonder riem trek ik hem zo van me reet af..)
leuk (strak) shirtje.. en ben op het moment helemaal verslaafd aan colbertjes..
ik heb een felblauwe en een nette zwartemet krijstreep..
en die trek ik graag aan..
schoenen: skateschoentjes of me lieve kleine chinese schoentjes..

dus gewoon hoe ik het zelf leuk vin..

maar toch hou ik nog meer van zomer kleren, ik hou namelijk niet zo van jassen..

dag dag doosje

braadkip zei:
hahahahaha lol socrates :D

jij houd dus van mooie broeken, shirts, jassen, horloges :O

tja wie niet he ;)

hehe...ja inderdaad dat is ook wel weer zo..maar sommige mensen hebben het er meer voor over om het te kopen bijvoorbeeld, licht helemaal aan je prioriteiten.. mijn prioriteit kwa kleding ligt behoorlijk hoog.. maar ik heb ook gemerkd dat mensen het hier niet zo belangrijk vinden.. Ik ken overigens ook mensen die er helemaal niks om geven al die mooie dingen :cool:

nee dandy, ik heb t wel over vrouwen die t kunnen hebben natuurlijk, hmm zon mooie ronde kont :D

hehe snap wat je bedoelt hoor socra :p

ik denk misschien best apart over kleren. Als ik kleren koop die ik mooi vind dan ga ik er van uit dat omdat ik ze mooi vind, iedereen ze mooi vind en dan voel ik me prettig :p dus ja ik laat me niet leiden door de massa omdat ik net een klein kind ben die nog egocentrisch nadenkt :o

Terug
Naar boven