AndroidHealthClinic

Kleding stijl

dus geen cellulitus!!!!

hehehe

maar er zijn er helaas een hoop die het dan toch aantrekken,
en dat is gewoon een beetje jammer..

Mjah ik draag gewoon kleding wat ik mooi vind en lekker vind zitten. Gewoon jeans, maar meestal van die speciale :P die wat een beetje bleek zijn, of zo'n vlekken hebben je kent het wel. Wel vind ik het mooi als die dan een beetje strak over je bovenbeen zitten (tja, das het resultaat van squatten he :P).
En truien, sja gewoon van mexx, replay dat soort dingen. Geen gay truien ofzo, zitten ook niet strak. En ik heb 2 soorten schoenen, 1 paar "gewone" en 1 paar Maxjes. Die Maxjes draag ik toch het meeste, die zitten zooo relaxt en ze zijn gewoon mooi. Bullshit dat ze niet meer kunnen!!

En nu voor de zomer ga ik iets meer strakkere T-shirts kopen, en zo'n zonder mouwen. Vorig jaar had ik daar nog te dunne armpjes voor, maar dat zal hopelijk deze zomer al minder zijn :)

mja, zoals hierboven...wat me lekker zit en mooi vind draag ik . uit
heb echt vanalles liggen, maar liefst van al nog een bootleg jeans (lekker strak aan de kont met brede ppen vanonder) en als't ff kan van Rigs!
voor de rest, strakke shirts zonder mouwen, casual shirts, hemdjes met korte mouwen en hier en daar iets fancy'er om ne keer uit te gaan :p
schoenen heb'k ook vanalles wat Vans, Max'en, Fila's, Timberlands...

beetje vanalles dus :)

Mouzer zei:
1 paar Maxjes. Die Maxjes draag ik toch het meeste, die zitten zooo relaxt en ze zijn gewoon mooi. Bullshit dat ze niet meer kunnen!!
De nike air max classic vind ik de mooiste sportschoenen die ik heb gezien

We kunnen niet allemaal duizenden euro's per maand uitgeven aan kleding he. ;)

Ik heb nu echt geen geld om kleren te kopen. Ben denk ik 2 maanden geleden voor het laatst iets wezen kopen. Als ik iets koop dan is het meestal wel merkkleding: Replay, Diesel, G-star, G-sus, Energie. Kwaliteit is gewoon goed. Maar koop ook af en toe wel wat bij de H&M en dat soort winkels.

Ik heb geen kledingsT, trek aan waar ik zin in heb. Naar school vaak sportkleding(logisch, doe een sportopleiding). Hou verder wel van strakke truien of shirtjes. Beetje showen :D .Mwah valt wel mee hoor.

Armbanden, duimring, Dieselhorloge zijn de extraatjes :p

Liefst draag ik kleren waar niet half n.l mee rondloopt dus geen Gsus, en al die andere poulaire merken.

doordeweeks losse kleren voel ik me op m'n gemak
pelle pelle,NHL,NFL jersey's,wat wijde sprijkerbroeken

in het weekend, netjes

matinique, j lindebergh,melka,diesel[niet van die diesel melk vlek broeken]

Draag wat ik graag zie
afgewassen broeken, truitjes en shit dunno welke style... gewoon modern soort ofzo
en pascalletjeu als ik dat hoor
lonsdale= skins?
en dan nike airs=jhonny? :D
btw nike airs vind ik mooi om te trainen en zo maar niet om hele dagen mee rond te lopen
heb zelf pumas, timberlands, dcs,vans...
weet eigenlijk niet welken sT dit is... gewoon jah Bakbierstyle :D

Heb Emporio Armani schirt.. gvd 90 euro.. is me nu te klein..

Heb in de zomer vaak kleren aan van DIM.. lekker strak:D meestal een lange broek of 3 kwarts broek.. van Replay.. e.d.
Ben iemand die van merken houd.. maar koop niet schit wat ik niet mooi vind.. maar waar wel een merk op staat..

marre.. deze zomer.. zal ik geen strakke dingen aandoen.. ik ga Bulken.. totdat ik 95 kg weeg..

Ben niet iemand van: ik ga op vakantie.. dus ga ik droog staan... is zonde.. ik denk persoonlijk.. als ik echt groot wil worden ga ik eerst flink bulken.. schijt aan anderen.. die zien me die zomer daarna mischien wel ;)

marre.. back to this tread..

Merk kleding.. sportschoenen.. kort haar..(altijd).. is lekker fris..

Duur wil nog niet zeggen kwaliteit.

Helaas niet.

Matinique is idd zeer relax... Kent iemand de Error Wear lijn? (ondermerk van Matinique)
Coole kleren, niet iedereen draagt ze en ze zijn stylish én apart (niet alledaags) van sT.

Pfff...

Verschilt van hoe ik me voel.. de ene dag zie je me lopen als een mafioso, de andere dag als een dakloze. Soms wat 70's style, af en toe gewoon plain, niets appart.
Draag graag onopvallend donker groen. Legershirts, zonder camouflage nat., Die legershirts zijn echt ongeloofelijk comfortabel, goedkoop en van erug goede kwaliteit. Bovendien zijn ze nog mooi ook :)

Wat ik nooit als style zou dragen: brede broeken, debardeur met hemd en strik of hemd onder trui met wijd kolletje dat er bovenuitsteekt 'alla jason-presley-style'.. Geen witte of rode sportschoenen. Geen felle kleuren, geen botten, laarzen...e.d... Geen legerbroeken of shirts met camouflage, geen witte broeken, geen roze, paarse of rode hemdjes, geen kleurrijke dassen, geen buffalo's of andere dingen die me op de hoogte houden, geen strakke onderbroeken, geen floddertruien of flodder tshirts. Geen rode shorts, eigelijk, nooit geen shorts.. Geen omhoog getrokken sokken, geen petten of franse hoedjes, berret's e.d.

:D

• Topic Starter Topic Starter
Socrates zei:
ik let erg op wat ik draag.. ik hou van mooie kleding...(heel vaak is het duur, maar hoefd niet altijd..je hebt ook sommige merken die ook gewoon mooi zijn en best betaalbaar )... Ik hou er van om me te kleden op wat ik ga doen..

Ik ga met de mode mee als ik het mooi vind en anders niet, maar ik vind het wel raar als mensen zeggen dat als je met de mode mee gaat het gewoon doet omdat het mode is en je een of ander complex zou moeten hebben ofzo....is helemaal niet waar.. ik kan best begrijpen dat kleding je niet boeit maar ik vind wel dat je ook begrip moet hebben voor mensen die het wel boeit..en die niet afkraken alleen omdat ze niet hetzelfde visie hebben als jij...

Mijn smaak... mooie broek..(guess spijkerbroek of armani nette broek)..mooie shirt (mag best strak zitten... spieren zijn ook een sieraad vind ik).. of hemd.. leuke Italiaanse schoenen (hou persoonlijk niet van gympen).. en een mooie jas... sieraden: ring, armband en modieuse ketting (allemaal zilver) en mooi horloge (één van mijn verslaving..heb tig horloges).. in de zomer een mooie zonnebril (andere verslaving..heb ook hier tig van)... en in de zomer vind ik het ook mooi om een hemd te dragen zonder mouwen..

Greetz..
Socrates..

we should get 2gether

en wtf is een stukje hout in me mond?

G-star,diesel,replay broek, beetje groot zodat het niet strak zit, een nette trui en donkerblauwe air maxsjes, kheb ook niet teveel geld voor kleren :(

Terug
Naar boven