Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
et la voila:..het rollade-effect...dandyman zei:alleen als je ziet dat ze niet trainen en zich volproppen met junkfood dan neem ik aan he![]()

die wat een beetje bleek zijn, of zo'n vlekken hebben je kent het wel. Wel vind ik het mooi als die dan een beetje strak over je bovenbeen zitten (tja, das het resultaat van squatten he
). 

De nike air max classic vind ik de mooiste sportschoenen die ik heb gezienMouzer zei:1 paar Maxjes. Die Maxjes draag ik toch het meeste, die zitten zooo relaxt en ze zijn gewoon mooi. Bullshit dat ze niet meer kunnen!!
dandyman zei:De nike air max classic vind ik de mooiste sportschoenen die ik heb gezien
.Mwah valt wel mee hoor.
Armani rulez!Koolhoven zei:Maar ja mijn voorkeur gaat toch wel uit naar Dolce and Gabanna,Armani en Ferre.

meestal een lange broek of 3 kwarts broek.. van Replay.. e.d. 
dandyman zei:De nike air max classic vind ik de mooiste sportschoenen die ik heb gezien
ik heb ze ook en draag ze echt superveel zitten gewoon hendig relax 
Floyd zei:

Bracke zei:
Socrates zei:ik let erg op wat ik draag.. ik hou van mooie kleding...(heel vaak is het duur, maar hoefd niet altijd..je hebt ook sommige merken die ook gewoon mooi zijn en best betaalbaar )... Ik hou er van om me te kleden op wat ik ga doen..
Ik ga met de mode mee als ik het mooi vind en anders niet, maar ik vind het wel raar als mensen zeggen dat als je met de mode mee gaat het gewoon doet omdat het mode is en je een of ander complex zou moeten hebben ofzo....is helemaal niet waar.. ik kan best begrijpen dat kleding je niet boeit maar ik vind wel dat je ook begrip moet hebben voor mensen die het wel boeit..en die niet afkraken alleen omdat ze niet hetzelfde visie hebben als jij...
Mijn smaak... mooie broek..(guess spijkerbroek of armani nette broek)..mooie shirt (mag best strak zitten... spieren zijn ook een sieraad vind ik).. of hemd.. leuke Italiaanse schoenen (hou persoonlijk niet van gympen).. en een mooie jas... sieraden: ring, armband en modieuse ketting (allemaal zilver) en mooi horloge (één van mijn verslaving..heb tig horloges).. in de zomer een mooie zonnebril (andere verslaving..heb ook hier tig van)... en in de zomer vind ik het ook mooi om een hemd te dragen zonder mouwen..
Greetz..
Socrates..