XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Brutal pr's klus. De 200 is een feit! Snap nu wat je met dat berichtje bedoelde. Mooie training met 4x squatvarianten. We staan nu gelijk op frontsquat, alleen own ik je geloof ik op reps lol?

mijn tijd komt nog wel, heb maar geduld met deze oude man!
:D

BTW: maandag ga ik boxsquatten: doel is die miezerige 180 van jou te overtreffen!
:thumbs::roflol:

mijn tijd komt nog wel, heb maar geduld met deze oude man!

BTW: maandag ga ik boxsquatten: doel is die miezerige 180 van jou te overtreffen!
:thumbs::roflol:

Dan moet ik ook weer aan de bak. Gelukkig heb ik nog minstens 15kg reserve:sukkeltje: Alleen om de haverklap knieproblemen. Schiet niet op zo:angstig: Als ik weer es een goeie dag, hopelijk dit weekend nog, wil ik die 190 en 200 attempten. Box-squat en frontsquat ligt me wel:D

• #2.163
Dan moet ik ook weer aan de bak. Gelukkig heb ik nog minstens 15kg reserve:sukkeltje: Alleen om de haverklap knieproblemen. Schiet niet op zo:angstig: Als ik weer es een goeie dag, hopelijk dit weekend nog, wil ik die 190 en 200 attempten. Box-squat en frontsquat ligt me wel:D

....en je deadlift kan ook wel omhoog, als ik je rackpulls zo eens bekijk......
:o

Wtf zijn reserves?

• #2.166
ik zat aan het eind van mijn training, dus die 170 frontsquat had ik als begin oefening wel kunnen pakken!

die 210 squat zit er ook aan te komen, maar voorlopig eerst mijn fullsquat en boxsquat opkrikken!

wow, 50 kg verschil tussen parallel en full :eek:

tjah nice pr!

• #2.171
Zeker gezien je PR's ! Ik denk dat je de komende jaren nog erg goede prestaties gaat neerzetten die op hun beurt de jeugd zullen motiveren. Ik denk dat ik ook in naam van oa Alex praat als ik zeg dat je een groot voorbeeld bent voor velen van ons.

kijk, dit soort berichten geeft me kracht & motivatie om door te zetten!!
:thumbs:

• #2.175
vandaag wederom squattraining, helaas kwam trainingspartner niet opdagen, dus maar alleen getraind..

fullsquat: ATTG
8*70
5*100
3*130
1*150
1*160 PR!! :D
3*3*130

boxsquat: bankje......ongeveer parallel.

8*100
5*130
3*150
1*160
0*180 FAIL :mad:
1*180 PR!! :D
5*130

frontsquat:
8*70
5*5*100

speedsquat: parallel
8*70
2*10*120
2*10*140

zercher-lockout: heuphoogte, 20 cm rom
8*120
5*170
5*220
3*250
1*280
1*310 PR!! :D
5*220
5*170

volgende keer weer wat meer nadruk op armen/borst/schouders....
:o

Dat zijn flinke veel squats.

Box-squat "ongeveer" parallel is dus boven parallel:roflol:

• #2.177
Dat zijn flinke veel squats.

Box-squat "ongeveer" parallel is dus boven parallel:roflol:

zoveel zal het niet gescheeld hebben, ook al is het maar 5 cm boven parallel........dat komt wel goed, ik zak steeds een pin dieper!
( alleen zag ik in je log dat je op deze hoogte al boven de 200 pakte........dat is voor mij nog teveel!)

ik ga eerst mijn fullsquats eens goed aanpakken!
:cool:

zoveel zal het niet gescheeld hebben, ook al is het maar 5 cm boven parallel........dat komt wel goed, ik zak steeds een pin dieper!
( alleen zag ik in je log dat je op deze hoogte al boven de 200 pakte........dat is voor mij nog teveel!)

ik ga eerst mijn fullsquats eens goed aanpakken!
:cool:

Evengoed nice pr's toch. Die zercher lockout is wel heel extreem.

Het was dat me onderrug te brak voelde bij het uitpakken, ander had ik 225 achteraan gedaan. Die 205 ging nog tamelijk makkelijk. Vind het interessanter wat ik straks zonder box squat.

Ging je trouwens nog een nieuwe telefoon kopen voor de filmpjes?

brutaal volume op die squats, gaat lekker :thumbs:

Netjes die squats ouwe ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven