XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je doet jerkt minder dan je MP en je concludeert dat je schouders en armen sterker moeten?

thnx!

ik heb nog wel wat pijn in mijn rug, ik zal mijn schema wat omzetten en prioriteit aan armen/borst/schouders gaan geven........
:o

Dat lijkt een strak plan;)

Kan me herinneren dat je dit voornemen al eerder hebt uitgesproken. Je doet geloof ik ook weinig anders dan squatten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.128
Dat lijkt een strak plan;)
Kan me herinneren dat je dit voornemen al eerder hebt uitgesproken. Je doet geloof ik ook weinig anders dan squatten.
iedereen doet toch wat hij/zij het makkelijkst kan.....bij mij is dat squat!
helaas heeft ook iedereen wel wat zwakke kanten, bij mij dus armen/schouders/borst ( is soms vervelend om te doen, maar het moet ook gebeuren!)

Zware side raises kunnen een ommekeer betekenen voor je delts :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.130
Zware side raises kunnen een ommekeer betekenen voor je delts :D

die ga ik morgen doen:

eerst een strikt side-raise ( vanaf zijkant), en daarna Sanca-raises ( vanaf voorkant, met legdrive!)
:lol:

verder veel MP, PP, OHP, C&J.........
;)

helaas heeft ook iedereen wel wat zwakke kanten, bij mij dus armen/schouders/borst ( is soms vervelend om te doen, maar het moet ook gebeuren!)

Waarschijnlijk vind je squaten het leukst omdat je er goed in ben. Ik vond squaten nooit wat aan, maar nu is me uitvoering eindelijk redelijk en ik begin er lol in te krijgen.

Oefening baart kunst!

veel succes :)

ziet er netjes uit

gaat wel goe klussiej;)

Valt dan toch juist veel eer (pr's) te behalen. Maar bedoelde dat je meets wilde gaan draaien. Dan wil je natuurlijk op alle onderdelen scoren:D

HA! en ik maar denken dat dit een POWERlog was.....

waar is de POWER?? waar zijn de trainingen

ik hou de stang vast met mijn handen, dus armen/schouders doen het meeste werk........benen dragen alleen bij aan de hoeveelheid legdrive!
:D

Noem het dan geen jerk... Tom_vt die hierboven reageerde kan volgens mij max 65-70kg Military pressen maar jerkt wel 145kg. Gewoon omdat hij explosieve (en dikke) benen heeft.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven