Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij jerkt dan zeker met je borst of benen?Je doet jerkt minder dan je MP en je concludeert dat je schouders en armen sterker moeten?

thnx!

thnx!
ik heb nog wel wat pijn in mijn rug, ik zal mijn schema wat omzetten en prioriteit aan armen/borst/schouders gaan geven........
![]()
ik hou de stang vast met mijn handen, dus armen/schouders doen het meeste werk........benen dragen alleen bij aan de hoeveelheid legdrive!

iedereen doet toch wat hij/zij het makkelijkst kan.....bij mij is dat squat!Dat lijkt een strak plan![]()
Kan me herinneren dat je dit voornemen al eerder hebt uitgesproken. Je doet geloof ik ook weinig anders dan squatten.

Zware side raises kunnen een ommekeer betekenen voor je delts![]()

iedereen doet toch wat hij/zij het makkelijkst kan.....bij mij is dat squat!
helaas heeft ook iedereen wel wat zwakke kanten, bij mij dus armen/schouders/borst ( is soms vervelend om te doen, maar het moet ook gebeuren!)
![]()
iedereen doet toch wat hij/zij het makkelijkst kan.....bij mij is dat squat!
helaas heeft ook iedereen wel wat zwakke kanten, bij mij dus armen/schouders/borst ( is soms vervelend om te doen, maar het moet ook gebeuren!)
![]()

dat word toch pas na de zomer.........Valt dan toch juist veel eer (pr's) te behalen. Maar bedoelde dat je meets wilde gaan draaien. Dan wil je natuurlijk op alle onderdelen scoren![]()

ik hou de stang vast met mijn handen, dus armen/schouders doen het meeste werk........benen dragen alleen bij aan de hoeveelheid legdrive!
![]()