Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klusmier zei:ik weet t ook eigenlijk wel, maar sommige probleempjes hebben geen aan/uit knopje![]()
![]()
volgende keer beter, en ik zal wat minder optimistische voorstellingen hebben![]()
"denk negatief, dan valt t altijd mee.........."![]()
nofear train! zei:hoe zit het by the way met je fysieke stats: gewicht/bf/omvang van die t-rex armpjes etc

klusmier zei:mijn fysieke stats zijn reel, ik ben landmeter, dus nauwkeurig meten lukt me nog wel !!![]()
![]()
nofear train! zei:hehe![]()
maar het viel me net eigenlijk op dat je body-stats wat dat betreft niet veranderd zijn compared to een tijd geleden.

24 was nog iets te zwaar
PR!!
nu ben ik echt leeg...........

MonsterStrength zei:Succes met je deadlift dude! Ik ontmoet je 12 nov wel in mechelen?
Dries

Powerblade zei:Toppie dat je meedoet met een wedstrijd.
Dat moet je ook stimuleren om harder te trainen.
En voor je benen, lekker diep squatten, en bij DL wat kilootjes toegeven en gewoon met een strikte techniek gaan liften.
Als je opbouwt en merkt dat je teveel met je rug moet trekken (kont en schouders blijven niet meer op gelijke afstand tov mekaar) dan ga je een stapje terug en maak je je sets klaar met dit gewicht.
Dan zou het beter moeten worden.
En idd niet tezeer op die machines vertrouwen voor je benen.
Ik kon ook heel wat legpressen, maar nu dat ik squat merk ik dat ik pas echt kracht in mijn benen krijg, en je spieren gebruikt die met legpress helemaal niet aan bod komen, zoals in je heupen.

Door wie danklusmier zei:ik heb mij inmiddels opgegeven bij Wendi voor het Open Belgisch Kampioenschap !
dus GPC-Nederland word goed vertegenwoordigd!!![]()