Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nofear train! zei:ondanks dat ik je die 90 wel gun zie je wel dat het niet hetzelfde is als in de smith he
goede training verder, goodmornings heb ik nog niet zo vaak in je log gezien dacht ik? dan is 120 kg flink zwaar en mss iets te zwaar? of is het lekkere trainingspijn?
, maar 80 pak ik sowieso wel, en als ik 2* per week bench in mijn schema houd komt de rest ook wel !
Powerblade zei:Is even wennen, los benchen.
Maar met RicardoV als spotter, die trekt je met barbell en al van het bankje als het moet.
Idd erg zwaar die goodmornings.
En de leg press zien we maar door de vingersklusmier zei:[
preachercurl: met EZ stang
5*20
5*30
5*40
3*40
preachercurl: met dumbbell
5*14
5*18
3*18 ( 20 en 22 waren in gebruik)
leg extensions:
6*45
6*70
5*100
4*120

ok, begrepen.....(Soulfly) zei:
)
Ik zeg niet dat het geen goeie massabouwers zijn. Maar ik dacht dat je PLer was en dan zijn er betere oefeningen te vindenklusmier zei:verder wil ik met jou nog wel eens legpressen, voor mij is het een goede massa bouwer voor mijn beentjes evenals die legextensions ( die gaat helaas niet verder dan 120)![]()

(Soulfly) zei:Ik zeg niet dat het geen goeie massabouwers zijn. Maar ik dacht dat je PLer was en dan zijn er betere oefeningen te vinden![]()

(Soulfly) zei:

)
)
)matthieu zei:Wel een 180 zercher en neit eens een 140 squat? Zit allemaa in je koppie klusmier! Gewoon doen!
Net als die 200dl!
alles RAW !Powerblade zei:Squats boven parallel nemen wij absoluut geen genoegen mee.
Komop zeg, begin nu eens echt te squatten, gewoon diep pakken en als je een PR claimt moet ie wel volgens de PL regels door de beugel kunnen.
ja pappa.........

klusmier zei:( wilde nog benen apart doen, maar moet nog 2 dagen werken![]()
)
grapje?