Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette leg press ;) ook damn mooie good mornings! zie zal je zeker wel moeten voelen ja :D

en idd hopen dat je borst bijtrekt, zal geen probleem zijn neem ik aan ;)

ondanks dat ik je die 90 wel gun zie je wel dat het niet hetzelfde is als in de smith he ;)

goede training verder, goodmornings heb ik nog niet zo vaak in je log gezien dacht ik? dan is 120 kg flink zwaar en mss iets te zwaar? of is het lekkere trainingspijn?

• Topic Starter Topic Starter
nofear train! zei:
ondanks dat ik je die 90 wel gun zie je wel dat het niet hetzelfde is als in de smith he ;)

goede training verder, goodmornings heb ik nog niet zo vaak in je log gezien dacht ik? dan is 120 kg flink zwaar en mss iets te zwaar? of is het lekkere trainingspijn?

idd is losse bench wat zwaarder dan machine:o , maar 80 pak ik sowieso wel, en als ik 2* per week bench in mijn schema houd komt de rest ook wel !

GoodMornings heb ik idd al een tijd niet meer geedaan, maar vroeger topte ik op 140, dus die 120 was idd LEKKERE pijn........:D

Idd nette GM's en Zerchers:thumbs:

Ik zie nog wel wat gay oefeningen ertussen staan;)

Is even wennen, los benchen.
Maar met RichardV als spotter, die trekt je met barbell en al van het bankje als het moet.
Idd erg zwaar die goodmornings.

Powerblade zei:
Is even wennen, los benchen.
Maar met RicardoV als spotter, die trekt je met barbell en al van het bankje als het moet.
Idd erg zwaar die goodmornings.

RicardoV was al aan t squatten ( setjes 170 tot 200?) en ging later legpress doen => naast bankdrukken ;)

@Soulfly: welke GAY oefeningen ??

Laatst bewerkt:
klusmier zei:
[
preachercurl: met EZ stang
5*20
5*30
5*40
3*40

preachercurl: met dumbbell
5*14
5*18
3*18 ( 20 en 22 waren in gebruik:( )

leg extensions:
6*45
6*70
5*100
4*120
En de leg press zien we maar door de vingers;)

(Soulfly) zei:
En de leg press zien we maar door de vingers;)
ok, begrepen.....

mijn armpjes hebben idd nog flink wat training nodig, maar het dumbbell-honk zat al redelijk vol dus geen goede oefeningen kunnen doen:(

verder wil ik met jou nog wel eens legpressen, voor mij is het een goede massa bouwer voor mijn beentjes evenals die legextensions ( die gaat helaas niet verder dan 120) ;)

met zulke gewichten zie ik niet gauw een GAY trainen ( of heb je er toevallig ervaring mee ??:p )

:cool:

klusmier zei:
verder wil ik met jou nog wel eens legpressen, voor mij is het een goede massa bouwer voor mijn beentjes evenals die legextensions ( die gaat helaas niet verder dan 120) ;)
Ik zeg niet dat het geen goeie massabouwers zijn. Maar ik dacht dat je PLer was en dan zijn er betere oefeningen te vinden:)

(Soulfly) zei:
Ik zeg niet dat het geen goeie massabouwers zijn. Maar ik dacht dat je PLer was en dan zijn er betere oefeningen te vinden:)

goede tips zijn altijd welkom.............:D

noem er eens een paar, liefst met tekening/plaatje omdat ik niet altijd weet wat de correcte oefening is:o

vanavond weer redelijk~lekker getraind ( squat viel tegen:( )

incline bench:
8*50
8*50
8*40
8*40

bench vlak:
8*40
8*40 ( afgeleid door deadlift RichardV);)

-> volume training werkt niet bij mij, ik moet t van gewicht hebben, volumetraining kost teveel tijd en is saai IMO :D :o

deadlift: poging;)
200 (halfje, gripverlies: as zaterdag lukt t wel)

squat: powerrack
8*70 deep
6*70 deep
6*100 parallel
5*100 parallel ( strikt)
3*100 parallel ( strikt)
140 was te zwaar vanaf parallel:mad:

->onderin is mijn squat niets, net boven parallel kan ik lekker zwaar gaan:mad: :(

nog wat "gay" oefeningen gedaan, en daarna lekker naar huis ( wilde nog benen apart doen, maar moet nog 2 dagen werken:rolleyes: :eek: )

as zaterdag lekker zwaar trainen; ik kan helaas uit tijdgebrek niet naar Tilburg ( GPC-meeting:( :( )

Pak je je benen toch gewoon zaterdag?
Misschien beetje energie kwijt door het benchen, zodat de squat niet zo wou ofzo? anders gewoon zaterdag nog een keer :)

Wel een 180 zercher en neit eens een 140 squat? Zit allemaa in je koppie klusmier! Gewoon doen!

Net als die 200dl!

matthieu zei:
Wel een 180 zercher en neit eens een 140 squat? Zit allemaa in je koppie klusmier! Gewoon doen!

Net als die 200dl!

is ook wel zo, maar onder parallel heb ik nauwelijks kracht omdat ik altijd iets boven parallel heb gesquat

nu wil ik de oefening correct uitvoeren en ik kom kracht tekort !!:mad:

zaterdag een deadlift van 200~210 ( bij voldoende grip), en hopenlijk mijn squat wat verbeteren-> al zal een PR waarschijnlijk iets boven parallel gaan :( :D

:cool: alles RAW !

Squats boven parallel nemen wij absoluut geen genoegen mee.
Komop zeg, begin nu eens echt te squatten, gewoon diep pakken en als je een PR claimt moet ie wel volgens de PL regels door de beugel kunnen.

Powerblade zei:
Squats boven parallel nemen wij absoluut geen genoegen mee.
Komop zeg, begin nu eens echt te squatten, gewoon diep pakken en als je een PR claimt moet ie wel volgens de PL regels door de beugel kunnen.

:o :o :o ja pappa.........

ik WEET dat ik zwaarder en DIEPER moet squatten, dus daarom ben ik ook bezig met strikte reps en deepsquat !!

die PR op squat kan ik voorlopig wel vergeten; BTW het was ff een grapje tussendoor...........maar ik begrijp dat ik nog hard aan die squat moet sleutelen ( het verschil met deadlift word anders wel ERG groot):D

as zaterdag ga ik eens kijken tot hoever ik kan gaan, en welke schemaatjes ik maak voor de komende weken.........

doel eind 2005 wil ik wel gaan halen natuurlijk !!;)

Ga ook wat meer boxsquatten op een box waarbij je onder parallel gaat.
Dat heeft mij heel erg geholpen:).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven