- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
)
)
)
redelijke training gehad vandaag ( alleen wat te weinig gegeten)

squat: onder par.(diep)
5*70
5*90
3*110 ( oei benen branden aan)
4*100 ( wow dat is lekker)![]()
zercher-squat:
5*70
4*100
4*140 ( weer teveel uit mijn rug ipv benen)
wat een verschil!Met Barbell?hack-squat: ass to the grass
6*30
6*60
5*60 ( burn,burn,burn)
)

klusmier zei:zoals ik al eerder zei, ik haal momenteel teveel uit mijn rug en wil mijn benen trainen zodat ik goed en zwaarder kan trainen ( mijn benen zijn er op achteruit gegaan omdat ik teveel uit mijn rug haal)
maar dat komt nog wel goed, het is mijn eerste wedstrijd dus ik vind het belangrijker om mee te doen dan de gewichten die ik op zo'n wedstrijd kan tillen![]()
eerst de juiste techniek en dan zwaarder gaan opbouwen, zonder te cheaten !![]()
Tsk, tsk, tsk...Chewie zei:Chewie is aanwezig niet als lifter heb de 11e een personeelsfeest, waar ik ff de prioriteit aangeefVraagm e af in welke toestand ik 12nov aankom
![]()
), maar we kunnen samen de rest toejuichen.SlettieBettie zei:Tsk, tsk, tsk...
Affijn, ik doe ook niet mee (niet zolang ik nog met roze plastic dumbbells train), maar we kunnen samen de rest toejuichen.
@klusmier: wat bij mij helpt tijdens de training is om niet te positief en niet te negatief te denken... Zet alles van je af: It's just me and the bar!

)

klusmier zei:Wilskracht is er wel, Agressie is er ook genoeg, nu nog ff functioneel omzetten in een PL training !![]()
)
)

(Soulfly) zei:Waarom geen hamstringoefening?
Aangezien dat jou zwakste punt is.