MuscleMeat

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Chewie is aanwezig niet als lifter heb de 11e een personeelsfeest, waar ik ff de prioriteit aangeef :P Vraagm e af in welke toestand ik 12nov aankom :P

Rijd er iemandnog langs den haag?

• Topic Starter Topic Starter
redelijke training gehad vandaag ( alleen wat te weinig gegeten:( )

squat: onder par.(diep)
5*70
5*90
3*110 ( oei benen branden aan)
4*100 ( wow dat is lekker);)

deadlift:
5*120
3*150
1*170- 8 sec grip
1*170- 6 sec grip (trouwring doet pijn);)
5*120 strikt

zercher-squat:
5*70
4*100
4*140 ( weer teveel uit mijn rug ipv benen:mad: )

hack-squat: ass to the grass:D
6*30
6*60
5*60 ( burn,burn,burn):D

bench-press:machine ( alle losse banken waren bezet door zware jongens:eek: )
10*50
10*60
10*70 ( hoe kan iemand dit volhouden met een lege maag ??)
8*80
14*50 ( helemaal leeg...........;) )

kan nauwelijks lopen, tijdens deadlift soms wat duizelig, maar toch training afgemaakt

weeg nu 83.3 kilo, dus er moet nog een kilootje of 2 vanaf voor 12 november !!:D

Netjes, gaat goed vooruit.
Ik zorg altijd dat ik max. een uur van te voren flink gegeten heb. Met een propvolle maag trainen is ook niet wat.

2kg deraf moet toch lukken hè? maand de tijd voor.

redelijke training gehad vandaag ( alleen wat te weinig gegeten:( )
:finger:
squat: onder par.(diep)
5*70
5*90
3*110 ( oei benen branden aan)
4*100 ( wow dat is lekker);)
zercher-squat:
5*70
4*100
4*140 ( weer teveel uit mijn rug ipv benen:mad: )
??? wat een verschil!
hack-squat: ass to the grass
6*30
6*60
5*60 ( burn,burn,burn)
Met Barbell?

Kap met die mietjestrainingen, train like the big boys! Zo wordt je nooit sterk mier ;)

Ga je met die zercher squats wel diep genoeg, of ga je vooroverhangen met de benen tot juist parallel.
Dat zou kunnen verklaren dat je zerchers zwaarder dan je gewone squat zijn.
Want zoals je al zegt komt je kracht teveel uit je rug.
Probeer bij zerchers wat rechter met je bovenlichaam te blijven en goed door je benen te zakken.
En je vindt het niks, maar ga eens een tijdje 5x5 doen.
Dan ga je toch goed vooruitgaan.

zoals ik al eerder zei, ik haal momenteel teveel uit mijn rug en wil mijn benen trainen zodat ik goed en zwaarder kan trainen ( mijn benen zijn er op achteruit gegaan omdat ik teveel uit mijn rug haal:( )

maar dat komt nog wel goed, het is mijn eerste wedstrijd dus ik vind het belangrijker om mee te doen dan de gewichten die ik op zo'n wedstrijd kan tillen:D

eerst de juiste techniek en dan zwaarder gaan opbouwen, zonder te cheaten !;)

klusmier zei:
zoals ik al eerder zei, ik haal momenteel teveel uit mijn rug en wil mijn benen trainen zodat ik goed en zwaarder kan trainen ( mijn benen zijn er op achteruit gegaan omdat ik teveel uit mijn rug haal:( )

maar dat komt nog wel goed, het is mijn eerste wedstrijd dus ik vind het belangrijker om mee te doen dan de gewichten die ik op zo'n wedstrijd kan tillen:D

eerst de juiste techniek en dan zwaarder gaan opbouwen, zonder te cheaten !;)

Dat probleem heb ik nu ook. Ik heb 1x175 ge-squat uit mijn benen. Nu 140 uit mijn rug. Ik ga gewoon weer opnieuw beginnen en houd mijn max nu als 120KG strikt en full. Van hieruit ga ik het weer opbouwen.

Succes!

Chewie zei:
Chewie is aanwezig niet als lifter heb de 11e een personeelsfeest, waar ik ff de prioriteit aangeef :P Vraagm e af in welke toestand ik 12nov aankom :P
Tsk, tsk, tsk...
Affijn, ik doe ook niet mee (niet zolang ik nog met roze plastic dumbbells train:D ), maar we kunnen samen de rest toejuichen.

@klusmier: wat bij mij helpt tijdens de training is om niet te positief en niet te negatief te denken... Zet alles van je af: It's just me and the bar!

SlettieBettie zei:
Tsk, tsk, tsk...
Affijn, ik doe ook niet mee (niet zolang ik nog met roze plastic dumbbells train:D ), maar we kunnen samen de rest toejuichen.

@klusmier: wat bij mij helpt tijdens de training is om niet te positief en niet te negatief te denken... Zet alles van je af: It's just me and the bar!

Dat is fijn, hoe meer zielen hoe meer kracht ( ......uhh vreugd!) :D

ik heb vandaag nauwelijks getraind, t ging niet................

tussen mijn oren moet gewoon een knopje om dat ik eerst weer terug moet naar basic: squat = ass to the grass

nu amper 4*4*70 & 4*4*100 gedaan ( net onder par., 70 was iets dieper)

daarna helemaal geen kracht meer, wel gegeten:( :mad: :eek:

morgenvroeg maar eens met een frisse kop beginnen!

en traplopen ( die lift ben ik te lui van geworden:mad: )

:cool:

jammer man ik voelde me vandaag ook gaar.
Gaan we morgen allebei weer knallen oke:D

ik weet waar dat knopje zit.. dan moet je een harde klap op je neus krijgen! BOEM!

huh?

3 x 160 squatten en op full squat zo ver komen? Denk idd dat je even die knop heel hard om moet gaan zetten bro! D'r zit veel meer in!!

GAAAAAAN!!!

en ja liften zijn de kift...Nederland gaat kapot aan roltrappen, liften, en knopjes om deuren me open te laten gaan. Evenals die koffer/taskarretjes (met zon uitschuifbaar handvat) waar je veel studenten mee zit lopen

@ Soulfly: idd, morgen met een frisse kop lekker knallen !!:D

@ Champ: bij mij zit dat knopje onder mijn kont, als je me daar een schop geeft wanneer ik zwaar squat dan VLIEG ik omhoog !!:D :eek:

@ builderB: als die 100 kilo een full-squat was geweest had ik je gelijk gegeven, maar de laatste maanden teveel zwaar boven parallel getraind, en partial reps nooit gedaan.............:mad:
Dus moet ik voor een volledige bewegingsuitslag weer Back-to-Basics: beginnen met 100, 120, 130, 140, enz. ( geen enkeltjes, maar volume =>4*4 of 5*5)

Wilskracht is er wel, Agressie is er ook genoeg, nu nog ff functioneel omzetten in een PL training !:D

oke dan!

en die wilskracht gaan we binnenkort zien!! :thumbs:

wederom een moeilijke training gehad ( mijn collega is al 2 dagen ziek, waarschijnlijk heb ik ook een 4us opgepikt..............):(

squat:
5*70 (diep)
2*5*100 ( onder par.)
3*120 ( onder par., maar nog te zwaar voor volume-training):o
5*100 ( onder par.)

quarter-squat: beetje mijn EGO opkrikken:D :D
5*100
5*150
3*200 (lekkerrrrrrrrrrrrr)
1*230 (oef, lekker zwaar; 2e keer fail)

zercher-squat: is voor mij beter te doen dan conventional;)
5*100
4*140 (moeilijk....)
2*140 ( ineens kracht weg:mad: )

hacksquat: machine ( betere controle)
5*30
5*60
4*80
4*80 ( goeie pomp)

shoulder-press:
5*30
8*50 (wilde 5* doen, afgeleid door vrouwelijk schoon:o :o )
5*70
5*70 (beter volume, dan zwaarder te gaan)

ondanks griepje toch een redelijke training gehad............;)

Waarom geen hamstringoefening?
Aangezien dat jou zwakste punt is.

(Soulfly) zei:
Waarom geen hamstringoefening?
Aangezien dat jou zwakste punt is.

next time better, ik wilde eerst ff kijken hoe mijn squat ging en daarna individuele spiergroepen gaan trainen..........;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven