MuscleMeat

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
(Soulfly) zei:

nee, niet echt............

als landmeter loop je dagelijks vele kilometers met statief op je nek of met zware koffers in je klauwen !!

als je dan ook nog eens spierpijn hebt van een te zware training kan me dat mijn baan kosten !!:(

:mad: een zware klote training vandaag:mad: :mad:

deadliften:
6*120 (stiffleg)
6*120 (normaal/sumo)
3*170 (stifflegg, normaal ging niet eens:mad: )
200 failed :mad:
190 failed :mad:
150 failed ?:mad: :mad:
totaal geen kracht meer in mijn poten, nu begrijp ik ook waarom ik zo waardeloos squat !:eek: :mad:

mijn spotter is niet RichardV van dit forum, maar Rinaldo uit Arnhem ( bijna gelijke stats), vergissen is menselijk...........
nog even met Rinaldo gepraat, afgelopen woensdagavond trok ik die 200 zo makkelijk van de grond dat ik idd teveel concentratieverlies heb gehad vandaag..........

T-bar row:
8*25
6*50
6*75
3*75 ( geen zin om zwaarder te gaan)

liggende Hack-Squat:diep, zodat beentjes gaan BRANDEN !!
6*50 (diep)
6*100 (diep)
6*150 (diep)

verder nog allerlei rug oefeningen (zelfde setjes op meerdere toestellen)
8*35
8*55
6*75

erg moe en pissed off naar kleedkamer/auto gestrompeld.........

volgende keer beter, eerst concentreren en benen zwaarder gaan trainen ( mijn zwakke plek!!)

Laatst bewerkt:
heeft iemand nog goeie tips om benen zwaar te trainen ivm squat en deadlift?

ik heb de laatste tijd teveel uit mijn rug gehaald, en mijn techniek kan ook nog wel wat vooruitgang hebben, maar aangezien ik vrij ongeduldig en impulsief ben...............:eek: :(

goeie tips worden beloond met KARMA!:D

ik wil graag verder: mijn squat moet naar 180, mijn deadlift naar 200~210 !

voor alle duidelijkheid: geen langdurige schema's; alleen strikte oefeningen !!:cool:

bij voorbaat dank ! ;)

Probeer gewoon es WSB sT te trainen.
En blijf van de machine's af;)

eduardjanssen zei:
K*t training dude!

??? Wat is er met je mentaliteit aan de hand?:D

teveel kleine prive probleempjes die ik niet makkelijk van me af kan zetten:mad:

zoals afgelopen woensdagavond kreeg ik die 200 deadlift makkelijk van de grond, alleen op grip faalde ik:(

ben nu thuis ff bezig om de server opnieuw te installeren, internet gebeurd al een week vanaf de laptop...........

klusmier zei:
teveel kleine prive probleempjes die ik niet makkelijk van me af kan zetten:mad:

zoals afgelopen woensdagavond kreeg ik die 200 deadlift makkelijk van de grond, alleen op grip faalde ik:(

ben nu thuis ff bezig om de server opnieuw te installeren, internet gebeurd al een week vanaf de laptop...........

Ok sterkte dude!

??? oke :D

(Soulfly) zei:
Probeer gewoon es WSB sT te trainen.
En blijf van de machine's af;)

mijn vraag was om duidelijke basis-oefeningen !!

die WSB sT ken ik wel incl. schema's, maar kost mij teveel tijd, terwijl ik maar 2 keer per week kan trainen.............;)

dus gaarne wat tips, oefeningen ( desnoods met uitleg/plaatjes:D ) AUB

:cool: serieuze reacties graag ( kritiek is welkom als t de training betreft)

een antwoord op uw vraag helpt je deadlift niet verbeteren denk ik, excuses

Box squat? en sumo dl, zonder dat je automatisch sl gaat staan..

matthieu zei:
Box squat? en sumo dl, zonder dat je automatisch sl gaat staan..

dat doe ik al een tijdje, maar haal het meeste uit mijn rug, ipv hurken

dus word het waarschijnlijk deepsquat, hacksquat en legpress.........:D

mijn benen lopen ver achter qua kracht, zonder dat ik t direct in de gaten had:o

ik zou arched back goodmornings doen

als je t meeste uit je rug haalt met sumo dl, is het gewicht te zwaar.. kan het niet anders zeggen.

matthieu zei:
als je t meeste uit je rug haalt met sumo dl, is het gewicht te zwaar.. kan het niet anders zeggen.

geintje zeker?

als ik afgelopen woensdagavond 200 van de grond pak (snel;) ), alleen door gebrek aan grip faalt t.

hoe verklaar je dan dat ik 3 dagen later met dezelfde sT (sumo), moeite heb met 170 ? ( terwijl mijn top 185 is)

gebrek aan kracht in benen: hierdoor ga je ook in sumo alles uit je rug halen, net als stiffleg deadlift...........en idd word t dan wel wat zwaar, maar niet dusdanig dat ik moeite heb met 170-200-190-150, waarbij de laatste 3 FAILED:mad:

Dat meen ik wel, het gewicht is te zwaar voor je hams en glutes... spreekt toch voor zich. Zeker zoals jij het beschrijft dat het heel erg uit je rug komt.. Ik heb dat bij sumo ook boven de 180 dat ik teveel met mn rug ga trekken, puur omdat ook mijn hams en glutes niet sterk genoeg zijn!

En dat je nu 200 niet van de grond kreeg, tja.. Dat hou je toch, plus dat miss je cns dit niet zo leuk vind...

Maar probeer gewoon een paar weken sterker te worden in je hams en glutes, en je lacht straks om die 200kg!

dat is ook de reden om mijn benen zwaarder te willen trainen ( bij squat heb ik nu hetzelfde probleem, terwijl ik eerder nooit problemen had met zelfde gewicht)

evengoed bedankt voor je support...........;)

Ja diepe box squats kunnen echt veel helpen!!

Prive probleempjes kan je misschien beter van je af zetten als je de visie van een ander krijgt te horen!!
Mijn visie is altijd anders, dat komt door mijn psychische stoornissen ;)

Verder k*t trainingen horen erbij, zonder k*t trainingen kan je je goede trainingen niet waarderen..
Ik weet het. ik wacht nog steeds op een goede training die ik kan waarderen!

je bent tenminste wel door gegaan!! niet gestopt na die k*t DL.. dus dat is 1 lichtpuntje in je duistere bestaan!

Maar denk aan mijn eerste zin in deze post :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven