Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Omg klus, je avatar :roflol:

Vergeet niet, aan de hemelpoort zul je je squatdiepte moeten verantwoorden. Een gewaarschuwd mens...!

flauw:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.227
Vergeet niet, aan de hemelpoort zul je je squatdiepte moeten verantwoorden. Een gewaarschuwd mens...!
flauw:roflol:
ik wist niet dat ze daarboven ook gewichten en barbells hadden?
:D

ontopic: morgen weer lekker de beest uithangen met deadliften!
:cool:

Ik denk dat ik morgen bicep curls ga doen, hopelijk kan ik opbouwen tot 60kg, 5 reps zou mooi zijn. Of 10 reps met 50kg, dat zou ook een PR zijn. We zien wel morgen !

• #2.229
Ik denk dat ik morgen bicep curls ga doen, hopelijk kan ik opbouwen tot 60kg, 5 reps zou mooi zijn. Of 10 reps met 50kg, dat zou ook een PR zijn. We zien wel morgen !
:cool::thumbs:

met EZ-stang? ( daar haal ik maar net de 4~5*50 kilo........)
:o

ik zie dat er voor mij nog genoeg werk is te doen!

ik zie 3 paginas spam, waar zijn je trainingen? :o

:cool::thumbs:

met EZ-stang? ( daar haal ik maar net de 4~5*50 kilo........)

ik zie dat er voor mij nog genoeg werk is te doen!

:whip: ik doe hem toch ook met 60, ik denk ondertussen zelfs met wat meer nu, ik doe 'em eigenlijk té weinig :o

Morgen knallen als een gek op die deads!!! Ga je voor volume of kracht pr's?

Is je avatar eigenlijk een cheap ass parodie op veni, vidi, vici?

• #2.233
:whip: ik doe hem toch ook met 60, ik denk ondertussen zelfs met wat meer nu, ik doe 'em eigenlijk té weinig :o

Morgen knallen als een gek op die deads!!! Ga je voor volume of kracht pr's?
kracht natuurlijk!

er moet nog een DL-PR aan gort............op naar de 220.............230............240

hopenlijk laat mijn grip het niet afweten, dat is mijn zwakke schakel ( als ik met zerchers 230 kan, lukt het met DL misschien ook al wel.....)
:rolleyes:

kracht natuurlijk!

er moet nog een DL-PR aan gort............op naar de 220.............230............240

hopenlijk laat mijn grip het niet afweten, dat is mijn zwakke schakel ( als ik met zerchers 230 kan, lukt het met DL misschien ook al wel.....)

Hou die 210 van me dan maar in je achterhoofd, mixed grip, strapless :D

Misschien ook wat static holds van 160 ofzo erachter gooien morgen ;)

Dan zul je toch minimaal een 20 repper moeten maken, als je niet achter wil blijven. Ik ben nu geblesseerd, maar normaal doe ik 65kg voor 8 reps. Pak nu denk ik nog wel 15x50:o :cool: :D ;) :)

Wat een beesten hier allemaal, terning.

• #2.238
Hou die 210 van me dan maar in je achterhoofd, mixed grip, strapless :D
Misschien ook wat static holds van 160 ofzo erachter gooien morgen ;)
210 heb ik allang gehaald.............static holds met 140 en 170 staan zelfs in mijn youtube-galerij!

die lockouts van je zijn best wreed, daarvoor heb je grip nodig, en dat kom ik nog wat tekort.......

210 heb ik allang gehaald.............static holds met 140 en 170 staan zelfs in mijn youtube-galerij!

die lockouts van je zijn best wreed, daarvoor heb je grip nodig, en dat kom ik nog wat tekort.......:o

Daarom dus morgen static holds erbij, is toch alweer een hele poos geleden voor je dacht ik zo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven