je had me beter kunnen vragen of ik moslim-terrorist wil worden............die keuze ligt nog eerder voor de hand!

.........minder spammen.................alsof je aan het vloeken bent kerel!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je had me beter kunnen vragen of ik moslim-terrorist wil worden............die keuze ligt nog eerder voor de hand!

jezus, ken je klusmier? Hij kwam, hij squatte, hij stierf een beetje, hij overwon
![]()

ik wist niet dat ze daarboven ook gewichten en barbells hadden?Vergeet niet, aan de hemelpoort zul je je squatdiepte moeten verantwoorden. Een gewaarschuwd mens...!
flauw![]()

Ik denk dat ik morgen bicep curls ga doen, hopelijk kan ik opbouwen tot 60kg, 5 reps zou mooi zijn. Of 10 reps met 50kg, dat zou ook een PR zijn. We zien wel morgen !

met EZ-stang? ( daar haal ik maar net de 4~5*50 kilo........)
ik zie dat er voor mij nog genoeg werk is te doen!
![]()
ik doe hem toch ook met 60, ik denk ondertussen zelfs met wat meer nu, ik doe 'em eigenlijk té weinig 
kracht natuurlijk!ik doe hem toch ook met 60, ik denk ondertussen zelfs met wat meer nu, ik doe 'em eigenlijk té weinig
Morgen knallen als een gek op die deads!!! Ga je voor volume of kracht pr's?

ik train elke maandag, woensdag en vrijdag............en maak diezelfde dag ook netjes een log ervan!

kracht natuurlijk!
er moet nog een DL-PR aan gort............op naar de 220.............230............240
hopenlijk laat mijn grip het niet afweten, dat is mijn zwakke schakel ( als ik met zerchers 230 kan, lukt het met DL misschien ook al wel.....)
![]()

Ik denk dat ik morgen bicep curls ga doen, hopelijk kan ik opbouwen tot 60kg, 5 reps zou mooi zijn. Of 10 reps met 50kg, dat zou ook een PR zijn. We zien wel morgen !

210 heb ik allang gehaald.............static holds met 140 en 170 staan zelfs in mijn youtube-galerij!Hou die 210 van me dan maar in je achterhoofd, mixed grip, strapless
Misschien ook wat static holds van 160 ofzo erachter gooien morgen![]()

210 heb ik allang gehaald.............static holds met 140 en 170 staan zelfs in mijn youtube-galerij!
die lockouts van je zijn best wreed, daarvoor heb je grip nodig, en dat kom ik nog wat tekort.......![]()
Dutch Beasts Building