Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een ge:spam: hier .
Wanneer zien we nog eens een training ? :zzz:
Succes op die DL ! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.244
Daarom dus morgen static holds erbij, is toch alweer een hele poos geleden voor je dacht ik zo
heb je nog een minimale tijdslimiet in gedachten, en met welk gewicht?
:D

spijtig genoeg kan ik nog geen filmpjes maken, maar wanneer ik ga filmen, zullen sommigen sprakeloos blijven!
:fire:

Zoiets dacht ik al:D hehe..

Is dat trouwens niet heel irritant?
want hier is het nu half 1..
dan gaat iedereen redelijk slapen, en zit jij daar om half 8:D nog klaar wakker en geen hond op dbb.

• #2.249
Is dat trouwens niet heel irritant?
want hier is het nu half 1..
dan gaat iedereen redelijk slapen, en zit jij daar om half 8:D nog klaar wakker en geen hond op dbb.
lekker rustig door spammen...........
:D

ik kap er ook zo mee, nog even TV kijken, enz.
:cool:

• #2.252
haha relaX... jij bent dus de enige van dbb.. die nog wel tv kan kijken:D
de rest zit heel de avond te spammen.. tot hun ogen dicht vallen:cool:

ik ken mijn grenzen................nog ongeveer een uurtje voordat mijn vrouw weer uit school komt ( avond-HBO)
:rolleyes:

Ze hebben daar zelfs een avond school:D
tegen de tijd dat het 10 uur is bij jou, hoef je hier niet meer te kijken haha..
tenzij het weekend is.

phenochef spammert:D

Slaap je nu nog niet?

ewa goed bezig maar houd please ff je b**kes over je eigen prestaties in andere logs, begint redelijk irritant te worden (ja, ik weet dat je sterk bent voor je "magere" 87kg BW)

jeeeeeeeet

Hey Klus, ik heb vandaag 1x65kg strik gecurled @ 103kg BW. Wat is mijn curlwicks nu?

Dan zul je toch minimaal een 20 repper moeten maken, als je niet achter wil blijven. Ik ben nu geblesseerd, maar normaal doe ik 65kg voor 8 reps. Pak nu denk ik nog wel 15x50:o :cool: :D ;) :)

Ik denk dat ik morgen bicep curls ga doen, hopelijk kan ik opbouwen tot 60kg, 5 reps zou mooi zijn. Of 10 reps met 50kg, dat zou ook een PR zijn. We zien wel morgen !

Hey Klus, ik heb vandaag 1x65kg strik gecurled @ 103kg BW. Wat is mijn curlwicks nu?

Klusmier wannabees :rolleyes::rolleyes:!!!!!!!!!!!!!

ewa goed bezig maar houd please ff je b**kes over je eigen prestaties in andere logs, begint redelijk irritant te worden (ja, ik weet dat je sterk bent voor je "magere" 87kg BW)

jeeeeeeeet

laat hem toch gewoon, als je iemand niet moet gewoon de negeerfuncte gebruiken, werkt goed hoor :D

@ klus Ik hoop dat je nu keihard aan't knallen bent!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven