AndroidHealthClinic

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vandaar dat je er boven zet 'wederom een lekkere training gehad' ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.306
ik ga zometeen Vista Ultimate ophalen en als dualboot installeren............eens kijken welke het best gaat werken ( XP Pro of Vista Ultimate), beide met 2GB DDR1-400 geheugen: caslatency 3-3-3-8
;)

• #2.307
Vista Ultimate geinstalleerd en het werkt perfect..........alleen moet ik nu XP Pro opnieuw erop knallen om een dualboot te krijgen......
:D

• #2.308
morgen misschien naar de sportschool, of rust..............maar in ieder geval moet ik nog wat schemaatjes maken om vanaf maandag weer te gaan knallen!
;)
( 8~9 weeks, met in week 4~5 een max. 1rm.....)

Gewoon gaan knallen man!!!

Ik vind deze video eigenlijk niet zo goed.
Hij steekt zijn kont helemaal naar achter, zo zou ik niet kunnen squaten.
Het lijkt me dat hij niet flexibel genoeg is, de stok zit helemaal voor hem.

• #2.316
klopt wel, maar hij heeft geen barbell in zijn nek, maar een stok voor zich.............het zwaartepunt moet in het midden blijven dus moet hij zijn kont wat verder naar achter steken anders valt hij waarschijnlijk voorover............

er bestaan veel filmpjes van mensen over deep squat/full squat, maar het enige wat ze laten zien is een parallel squat!
;)

Met al dat gepraat over diepe squats ben ik benieuwd klus, je hebt een camera, film je volgende zware squat sessie eens.

Belofte maakt schuld...

:lifter:

• #2.320

ik weet het daarom zeg ik het ook zo!

ik weet alleen niet of ik het filmpje dezelfde dag post, want van camera moet hij eerst verkleint worden enz.. moet ik ff uitzoeken dus...............maar je hoeft niet zolang meer te wachten als die film van Geert W.
:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven