Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Je hebt ons overtuigd! Goede diepte nette squat!
Kijk uit voor de bolling in je onderrug op diepte en dump the gympies!
thnx........ik train gemakshalve op gympies omdat ik ook vaak na een training nog een stuk ga lopen buiten.........dan is een dunne zool op steengrond niet te harden!

eens kijken wat ik op blote voeten nog kan pakken; 140 is voor mij een eitje maar door de vele squattrainingen en het lopen zijn mijn benen een beetje gaar......160 kreeg ik al niet meer gelocked hoewel dat mijn huidige 1rm is!
:o

Diepte zit wel goed:D

Ben benieuwd hoe die 200kg eruit ziet.

Doe jezelf een lol tijdens full squat koop een schoen met hak(kisten ofzo) just a tip :)

of blote voeten,mss nog wel beter.

Netjes Klus!

De verbetering die je door een schoen met hak hebt is dat je stabieler staat (een beetje het idee van een plankje onder je hielen)

• #2.353
Netjes Klus!
De verbetering die je door een schoen met hak hebt is dat je stabieler staat (een beetje het idee van een plankje onder je hielen)
thnx Viking!
:thumbs:

dan maar blote voeten, ik heb vrij weinig last van instabiliteit.....zal wel door de gewichten komen......hoe zwaarder ze worden, hoe meer ik de grond word ingeboord!
:D:D:D

over een paar weken hoop ik serieuze filmpjes te plaatsen, want die fullsquat met 140 is voor mij niet echt veel te noemen.....ik zag het gewoon als een klotetraining: gewichten tellen bij mij pas vanaf de 85~90% van 1rm => daar wil ik goede filmpjes van hebben!
:cool:

Omdat je nu meer neigt naar een olympic squat en die gasten hebben een hakje. Full squats gaan beter met een hak dan zonder. Tot net onder parallel is beter om op platte zolen te squaten, maar tis een natuurlijke reactie van het lichaam om in hurk zit je hielen omhoog te laten komen...

• #2.355
Omdat je nu meer neigt naar een olympic squat en die gasten hebben een hakje. Full squats gaan beter met een hak dan zonder. Tot net onder parallel is beter om op platte zolen te squaten, maar tis een natuurlijke reactie van het lichaam om in hurk zit je hielen omhoog te laten komen...

ok begrepen!
:thumbs:

niet meteen cocky worden klusmier, zoveel stelt het ook weer niet voor

Kan jammer genoeg het filmpje niet zien ....

is gewoon een foto ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven