JoHn87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Je hebt ons overtuigd! Goede diepte nette squat!
Kijk uit voor de bolling in je onderrug op diepte en dump the gympies!
I agree!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt ons overtuigd! Goede diepte nette squat!
thnx........ik train gemakshalve op gympies omdat ik ook vaak na een training nog een stuk ga lopen buiten.........dan is een dunne zool op steengrond niet te harden!Je hebt ons overtuigd! Goede diepte nette squat!

klotetraining.....teveel last van mijn knie, beetje overbelast de laatste tijd
1 filmpje van fullsquat, rest is bagger ( frontsquat 160 schoot in mijn strot)
beetje rust nemen met squat en over een paar weekjes weer opnieuw proberen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Moet je een acount hebben op hyves om dat filmpje te kunnen zien? Ik zie alleen foto's![]()

Moet je een acount hebben op hyves om dat filmpje te kunnen zien? Ik zie alleen foto's![]()

thnx!Diepte zit wel goed![]()
Ben benieuwd hoe die 200kg eruit ziet.

Doe jezelf een lol tijdens full squat koop een schoen met hak(kisten ofzo) just a tip![]()

thnx Viking!Netjes Klus!
De verbetering die je door een schoen met hak hebt is dat je stabieler staat (een beetje het idee van een plankje onder je hielen)

Omdat je nu meer neigt naar een olympic squat en die gasten hebben een hakje. Full squats gaan beter met een hak dan zonder. Tot net onder parallel is beter om op platte zolen te squaten, maar tis een natuurlijke reactie van het lichaam om in hurk zit je hielen omhoog te laten komen...
niet meteen cocky worden klusmier, zoveel stelt het ook weer niet voor