MuscleMeat

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
thnx guys !!:D

vandaag GEEN training door alle trammelant en commotie van gisteren........

ik was pas om 1 uur 's nachts thuis, en door alle drukte zijn er wat dingen tussengekomen ( weersomstandigheden enz.:( )

binnenkort weer een flitsende training; hoewel ik nog niet zeker ben van nieuwe PR's ( misschien Powerclean, heb ik nog nooit gedaan:D )

:cool:

Het wordt hier trouwens wel een kleurrijke boel klusmier :)

Kleurrijker als buiten op het moment, das alles wit.
Kon gister nog wel uit de sportschool komen, het is pas om 21:00 beginnen te sneeuwen bij ons.
Maar moest er vanmorgen wel doorheen op vroege dienst, 25cm sneeuw!!!!

Gisteren bij de Makro een nieuwe digitale weegschaal gehaald!

gewicht: 82.8 kilo
vet% : 16.8
h2o%: 60?
spier%: 40?

dus VVM van ongeveer 70 kilo:D

:cool: dus nog ff doortrainen, en gewicht iets laten zakken zodat ik zeker in de -82.5 kilo-klasse kan blijven !!

begin 2006 mijn nieuwe doelen opstellen, en mijn zwakke punten ( Squat=>rug , Bench=>borst/triceps ) :eek: aanpakken !

;) Ik hou jullie op de hoogte !

Ja maar die dingen werken niet, ongeacht waar je ze vandaan trekt :D.

Vul voor de gein eens een andere leeftijd in met verder dezelfde gegevens.

eduardjanssen zei:
Ja maar die dingen werken niet, ongeacht waar je ze vandaan trekt :D.

wel als je goeie haalt....

en waarom zouden ze NIET werken ? Qua gewicht is hij nauwkeurig genoeg ( vergeleken met goede analoge weegschaal), en vet% mag van mij best een aantal % afwijken: ik ben toch een PL !

:D

[Link niet meer beschikbaar]: 13 (2 leden en 9 gasten en 2 spiders.)
whos_online.gif
Het record staat op 495, dat werd 4th June 2005 gevestigd om 10:51.
klusmier, Mark NL, Google(2)

IK VOEL ME ZO ALLEEN.................en ik moet zo naar mijn werk; wie laat het forum dan ook zo in de steek ??

:sob:

spam eens je eigen log niet vol, ouwe rukker :p

MonsterStrength zei:
spam eens je eigen log niet vol, ouwe rukker :p

ok:o

zometeen maar weer even in de sportschool gaan spelen..............

dit forum is zoooooooooo traag dat ik tussen 2 posten door nog kan gaan trainen....:D:D:eek:

rond 19.00 weg, rond 21.00~21.30 weer terug: er moet morgen weer gewoon gewerkt worden !!

;)

(Voor straks +/- 21:30 uur) Lekker getraind?:D

1*190 PR !!:eek: respect hoor! kheb ze nog nooit gedaan maar het lijkt me omeunig veel

idd lekkere training gehad!

ik heb wat foto's kunnen maken, maar de belangrijkste ( 180 kilo zercher onderin) ging niet omdat degene die de 1e foto had gemaakt, niet wist hoe een 2e er achteraan te maken...........:mad:

zercher-squat: in box ( stang+bevestigingspunten weegt 20 kilo)
5*140 ( foto op diepste stand onder par.=> msn space)
3*160
1*180 ( fotogalerij:D )
1*180
3*150

cleans+uitstoten (boven hoofd)
3*40
3*50
2*60
0*70 ( 1e keer, dus blijven oefenen........)

biceps-curl : triceps extensions ( beide EZ-stang)
4*20 : 4*20
4*35 : 4*35

triceps pulldown:
5*25
5*30
5*35

lat pull-down:
8*50
8*60
8*70
4*80

cable row:
6*70
6*85
3*100

moe maar voldaan weer naar huis...........:D

Best lekkere training jongen! :)

Wie kan mij nu uitleggen WAAROM zercher-squats in een smit machine slecht zijn ( of nadelig tov squatrek) ??

voordeel smit machine:
- je kan ten alle tijde de barbell terug in het rek zetten.
- mijn stabiliteit train ik al genoeg in het squat-rek:D, alleen in een smit kun je dus lekker diep trainen !
;)

je kan beter zerchers gewoon schrappen als je ze in een smith moet doen...

- omdat je niet naar achter kan zitten zoals het hoort
- omdat je je back chain niet voldoende onder handen kan nemen, daar is dit voor bedoeld.
- zerchers laten de meeste lifters sowieso weg omdat het gewicht dat je kan dragen op je armen meestal de enige factor is die je tegenhoud.
- als je zerchers doet, doe ze dan als assistance (6-15rep range) omdat je er anders ook niks aan hebt. en zeker met een losse bar.

hoe kan het anders dat je met zerchers in de smith meer kan squatten dan los? gewoon omdat deze manier veel makkelijker is, je traint je core dus stabilisatie spieren niet...

het is een goede oefening voor je ego, maar das dan ook al.

Je moet ook buiten het squatrack gaan zercher-en, je hebt aangegeven dat daar geen ruimte voor is, tja dan kan je de smith gebruiken.
Maar ik zie de front squat, zercher squat, overhand squat, quarter squats ed als core oefeningen. Die romp leren zich schrap te zetten voor een wedstrijd squat of dl.

http://www.strongerman.com/the_core.html
lees dat ook maar ff

GoHeavyLifter zei:
je kan beter zerchers gewoon schrappen als je ze in een smith moet doen...

- omdat je niet naar achter kan zitten zoals het hoort
- omdat je je back chain niet voldoende onder handen kan nemen, daar is dit voor bedoeld.
- zerchers laten de meeste lifters sowieso weg omdat het gewicht dat je kan dragen op je armen meestal de enige factor is die je tegenhoud.
- als je zerchers doet, doe ze dan als assistance (6-15rep range) omdat je er anders ook niks aan hebt. en zeker met een losse bar.

hoe kan het anders dat je met zerchers in de smith meer kan squatten dan los? gewoon omdat deze manier veel makkelijker is, je traint je core dus stabilisatie spieren niet...

het is een goede oefening voor je ego, maar das dan ook al.

zoals ik bij mijn 2e foto al heb gezegd ( diep squat 140 kilo), doe ik squats en zerchers OOK in een squat-rek !!

MAAR omdat je vanwege de stangen niet eens op parallel kan squatten, heb ik de smit erbij genomen !

en mijn ego heeft idd af en toe de overhand ja..............:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven