jorasho
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
nofear train! zei:Het zou kunnen dat ik hem nu al wel haal maar ik stel het nog effe uit, mss over 2 weken, mss pas over 4.
Waarom dan pas?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nofear train! zei:Het zou kunnen dat ik hem nu al wel haal maar ik stel het nog effe uit, mss over 2 weken, mss pas over 4.
(pijnscheut in mijn rechterknie!)

jorasho zei:
klusmier zei:.........."ik stel t nog effe uit"
heb je geen doelstellingen dan?
ik wil die 210 nog halen dit jaar op deadlift!![]()
![]()

floris2 zei:als je onderin kracht wilt opbouwen kun je 70% squat doen.
Hierbij zak je diep naar beneden je komt voor 70% weer omhoog en zakt dan weer naar beneden...enz..
floris2 zei:als je onderin kracht wilt opbouwen kun je 70% squat doen.
Hierbij zak je diep naar beneden je komt voor 70% weer omhoog en zakt dan weer naar beneden...enz..
)
voorlopig gaat de rest prima, en kan ik me wat meer richten op armen en schouders

Champ zei:Als je onderin kracht wilt opbouwen, mag je ervan uit gaan dat je dus bovenin genoeg kracht hebt.. mee eens?
Dan kan je net zo goed gewoon een volle beweging maken ipv die laatste 30% niet te doen..
ik weet wel waar dat idee vandaan komt heb het ook gedaan, maar geen voordeel aan gehad
Mijn idee zou zijn SQ en onderin stil zitten.. gewoon stil zitten en dan omhoog knallen.. Heel zwaar, maar tja moet toch iets
Powerblade zei:Oftewel box squat, ik heb ze van de week gedaan op een box (een step bankje) waarbij ik een stukje onder parallel zat, gaan zitten, kracht van de benen wegnemen en dan weer omhoog, retezwaar zo!

waar heb je dat vandaan?klusmier zei:ondertussen af en toe wat thuis trainen:
opdrukken in 2 minuten; meestal tussen de 50~60 keer
70 keer is de ondergrens voor toelating Korps Mariniers![]()
![]()
![]()
RvR zei:

klusmier zei:

klusmier zei:

klusmier zei:ik ga zo eerst wat boodschappen doen en eten en daarna ( rond de middag) naar de sportschool voor een lekkere training..........
tegen die tijd is het lekker rustig![]()
resultaten volgen.............
)

chunky zei:wat later??
hebbie nou nog gebikkeld of hoe zit dat?
begin van de middag is mijn trainingslog weer een zware training rijker

klusmier zei:straks.........
als je bent getrouwd is je vrouw belangrijker dan een training!
begin van de middag is mijn trainingslog weer een zware training rijker
![]()
![]()