Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
vandaag beetje rare training, wilde squatten en bankdrukken maar t liep iets anders!:eek:

squat: tussen diep en parallel in
8*70
8*100
3*120
8*100
2*100 :mad: (pijnscheut in mijn rechterknie!)
0*70 zelfs dit ging niet meer onder par.
tot parallel had ik nergens last van, maar wilde kracht onderin opbouwen:(

bank: incline
8*30
6*50
6*60
6*50

biceps curl: EZ stang
8*35
2*50 PR !!:D
6*35

biceps: db
8*12
6*18
6*18

triceps: pull down
8*30
8*50
6*60
5*50

calf raise:
8*75
8*100
8*125
5*150 :D

schouders:
30-40-50 kilo verschillende oefeningen.........

shrugs: powerrack
8*60
6*90
5*110
5*90

verder nog enkele grip-oefeningen;)

jorasho zei:
klusmier zei:
.........."ik stel t nog effe uit"???

heb je geen doelstellingen dan?

ik wil die 210 nog halen dit jaar op deadlift!:eek:

:D

Ik heb cker doelstellingen, 210 voor eind februari.:eek:
Maar ik ging te vaak maxen en ging met stapjes van 5kg, ik wil nu van 190 naar 200. tevens zit ik weer hoger in reps en dat wil ik blijven.:cool:

Een doelstelling hebben wil niet zeggen dat ik zodra het kan die 200 moet pakken toch? Door niet te maxen zal ik niet minder sterk worden;)

Mwah, zit ook wel wat in, maar zou daar zelf denk ik gewoon te gretig voor zijn!

Minders van die squat... Voor de rest vrij lekkere edoch gevarieerde training!

als je onderin kracht wilt opbouwen kun je 70% squat doen.
Hierbij zak je diep naar beneden je komt voor 70% weer omhoog en zakt dan weer naar beneden...enz..

floris2 zei:
Hierbij zak je diep naar beneden je komt voor 70% weer omhoog en zakt dan weer naar beneden...enz..

Als je onderin kracht wilt opbouwen, mag je ervan uit gaan dat je dus bovenin genoeg kracht hebt.. mee eens?
Dan kan je net zo goed gewoon een volle beweging maken ipv die laatste 30% niet te doen..
ik weet wel waar dat idee vandaan komt heb het ook gedaan, maar geen voordeel aan gehad

Mijn idee zou zijn SQ en onderin stil zitten.. gewoon stil zitten en dan omhoog knallen.. Heel zwaar, maar tja moet toch iets

floris2 zei:

dat heb ik ook geprobeerd, maar blijkbaar was t volume te hoog of het startgewicht......

eerst maar weer gaan squatten met 60~80 kilo en kijken hoe t met mijn knie gaat ( tot parallel heb ik geen last, maar net eronder schiet het er ineens in:eek: )

lopen gaat prima, kniebuigen zonder gewicht ook................;)

:cool: voorlopig gaat de rest prima, en kan ik me wat meer richten op armen en schouders:D

;)

Champ zei:
Als je onderin kracht wilt opbouwen, mag je ervan uit gaan dat je dus bovenin genoeg kracht hebt.. mee eens?
Dan kan je net zo goed gewoon een volle beweging maken ipv die laatste 30% niet te doen..
ik weet wel waar dat idee vandaan komt heb het ook gedaan, maar geen voordeel aan gehad
Mijn idee zou zijn SQ en onderin stil zitten.. gewoon stil zitten en dan omhoog knallen.. Heel zwaar, maar tja moet toch iets

Oftewel box squat, ik heb ze van de week gedaan op een box (een step bankje) waarbij ik een stukje onder parallel zat, gaan zitten, kracht van de benen wegnemen en dan weer omhoog, retezwaar zo!

Powerblade zei:
Oftewel box squat, ik heb ze van de week gedaan op een box (een step bankje) waarbij ik een stukje onder parallel zat, gaan zitten, kracht van de benen wegnemen en dan weer omhoog, retezwaar zo!

ik zal het eens gaan proberen, alleen bij ons zijn de bankjes iets hoger dan parallel: dus in dat geval train ik weer mijn sterke kant en dat is niet de bedoeling!:(

ik wil onderin sterker worden zonder mijn knieen te vernaggelen:D

ondertussen af en toe wat thuis trainen:
opdrukken in 2 minuten; meestal tussen de 50~60 keer

70 keer is de ondergrens voor toelating Korps Mariniers:D :D

:cool:

klusmier zei:
ondertussen af en toe wat thuis trainen:
opdrukken in 2 minuten; meestal tussen de 50~60 keer

70 keer is de ondergrens voor toelating Korps Mariniers:D :D

:cool:
waar heb je dat vandaan?

klote van je knie... toch lekker wat PR's!
en idd is denk ik het onderin pauzeren een goede optie om start-strength te ontwikkelen. Je voorkomt dan dat in spieren en pezen opgeslagen energie wordt gebruikt voor de concentrische beweging.
dit is wel loodzwaar.

ik ga zo eerst wat boodschappen doen en eten en daarna ( rond de middag) naar de sportschool voor een lekkere training..........

tegen die tijd is het lekker rustig:D

:cool: resultaten volgen.............

klusmier zei:
ik ga zo eerst wat boodschappen doen en eten en daarna ( rond de middag) naar de sportschool voor een lekkere training..........

tegen die tijd is het lekker rustig:D

:cool: resultaten volgen.............

trainen word wat later, moet thuis nog wat wasjes draaien en wachten op die klojos van de intercom ( worden vernieuwd, maar zooooooo traag!:eek: )

dus tussentijds maar wat dippen en opdrukken, wat lekkers eten/drinken en uit verveling wat rondhangen op 1 van de leukste forums van de BeNeLux:D

???

wat later??

hebbie nou nog gebikkeld of hoe zit dat?

chunky zei:
wat later??

hebbie nou nog gebikkeld of hoe zit dat?

straks.........

als je bent getrouwd is je vrouw belangrijker dan een training!

:cool: begin van de middag is mijn trainingslog weer een zware training rijker:eek:

klusmier zei:
straks.........

als je bent getrouwd is je vrouw belangrijker dan een training!

:cool: begin van de middag is mijn trainingslog weer een zware training rijker:eek:

training boven alles :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven