Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kerel, wat maak je je druk over onnozele dingen als karma en gare hanentopics. Bestel een cocktail, ga naar het strand, eet zoveel dat je net zn ass krijgt als die Antillianen, laat hun zien wat echte Zerchers zijn...kortom GA EENS GENIETEN MAN!!:p :D

• Topic Starter Topic Starter
relaxen doe ik al dagelijks; vanmorgen weer lekker getraind en zometeen weer lekker met mijn reet op het strand liggen in de zon:D

( oh sorry, bij jullie vriest het zeker nog?:eek: :p )

Gebruik je daar wey en zo ja, waar heb je dat gehaald ?

Het vliegtuig in met een zak poeder, met mijn uiterlijk, is niet echt slim denk ik :p

Vooral vanille niet :p

Oxgene zei:
Gebruik je daar wey en zo ja, waar heb je dat gehaald ?

Het vliegtuig in met een zak poeder, met mijn uiterlijk, is niet echt slim denk ik :p

ik gebruik geen wey of andere zaken; ik haal alles uit mijn normale voeding en af en toe een vitamine tabletje

;)
wanneer kom je eigenlijk? ik ga namelijk de 6e al heel vroeg weg, dus de 5e is mijn laatste vakantiedag:D

Ik kom pas in mei of juni.

Maar ik blijf misschien wel een paar maanden, dus wie weet zie ik je nog :D

:eek: Lig je zowaar nog op het strand ook daar? ;) :D

ja natuurlijk lig ik op het strand............hoe word je anders lekker bruin?

ik ben 6 januari alweer vertrokken, tenzij ik op tijd antwoord krijg op mijn sollicitatie gesprekken ( dan blijf ik hier lekker zitten ;) )

:cool:

Volgens mij word jij voornamelijk bruin door de straling van je computerschermpje.:D

nee, door de schoensmeer............;)

Ik moet ook zeggen dat ik er van sta te kijken hoeveel je online bent op een vakantie...

Buffster zei:
Ik moet ook zeggen dat ik er van sta te kijken hoeveel je online bent op een vakantie...
ik zit hier ook met 5 uur tijdsverschil, dus meestal ben ik na 14.00 hier ( bij jullie 19.00) al vertrokken, tenzij er regen valt of er geen auto beschikbaar is;)

maar dan nog ben je veel online. je vrouwtje vind dat niet erg?mijne zal zeggen het is vakantie enzo enzo.grts

punani zei:
maar dan nog ben je veel online. je vrouwtje vind dat niet erg?mijne zal zeggen het is vakantie enzo enzo.grts
in mijn vakantie kan ik lekker doen en laten waar ik zin in heb; ik doe trouwens genoeg met mij vrouw samen;) als ik weer thuis ben, moet ik weer hard aan het werk en heb ik alleen 's ochtends vroeg even tijd voor het forum, en af en toe 's avonds.........

klusmier zei:
in mijn vakantie kan ik lekker doen en laten waar ik zin in heb; ik doe trouwens genoeg met mij vrouw samen;) als ik weer thuis ben, moet ik weer hard aan het werk en heb ik alleen 's ochtends vroeg even tijd voor het forum, en af en toe 's avonds.........
relax kerel mijne zal het echt nie tleuk vinden.

dat heet nou een goede relatie.........geven & nemen........;)

vandaag is mijn laatste vakantiedag aangebroken..........morgenvroeg wwer richting huis:o

;)
................gelukkig heb ik hier op Curacao mijn PR op Zercher-squat verbeterd tot 199 kilo ( 438 pounds);.......dus straks in Nederland zet ik het wel op 200 kilo!!:D

Goed bezig Klus met die 199 KG! Jammer alleen, dat we je dus vanaf morgen minder vaak zullen zien hier, aangezien je vakantie voorbij is.;) :D

Mighty zei:
Goed bezig Klus met die 199 KG! Jammer alleen, dat we je dus vanaf morgen minder vaak zullen zien hier, aangezien je vakantie voorbij is.;) :D

helaas.......pindakaas!

;)
tja, er zal ook gewerkt moeten worden om je rekeningen te betalen.......maar gelukkig heb ik veel plezier in mijn werk!!
:cool:

;)
en idd zal ik hooguit een aantal keren per week achter de pc zitten; of misschien 's ochtends vroeg voordat ik ga werken.........:D

Dat klopt! Dan kkunnen we idd weer genieten van je enorm vroege mailtjes (uur of 6 toch?)!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven