WuLee
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oxgene zei:Gebruik je daar wey en zo ja, waar heb je dat gehaald ?
Het vliegtuig in met een zak poeder, met mijn uiterlijk, is niet echt slim denk ik![]()

ik zit hier ook met 5 uur tijdsverschil, dus meestal ben ik na 14.00 hier ( bij jullie 19.00) al vertrokken, tenzij er regen valt of er geen auto beschikbaar isBuffster zei:Ik moet ook zeggen dat ik er van sta te kijken hoeveel je online bent op een vakantie...

in mijn vakantie kan ik lekker doen en laten waar ik zin in heb; ik doe trouwens genoeg met mij vrouw samenpunani zei:maar dan nog ben je veel online. je vrouwtje vind dat niet erg?mijne zal zeggen het is vakantie enzo enzo.grts
als ik weer thuis ben, moet ik weer hard aan het werk en heb ik alleen 's ochtends vroeg even tijd voor het forum, en af en toe 's avonds.........relax kerel mijne zal het echt nie tleuk vinden.klusmier zei:in mijn vakantie kan ik lekker doen en laten waar ik zin in heb; ik doe trouwens genoeg met mij vrouw samenals ik weer thuis ben, moet ik weer hard aan het werk en heb ik alleen 's ochtends vroeg even tijd voor het forum, en af en toe 's avonds.........
Mighty zei:Goed bezig Klus met die 199 KG! Jammer alleen, dat we je dus vanaf morgen minder vaak zullen zien hier, aangezien je vakantie voorbij is.![]()
![]()