XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Iig kun je hier straks weer je muts en sjaal gaan zoeken, want het zal hier ietsjes kouder zijn dan waar je nu zit!:D

• Topic Starter Topic Starter
Mighty zei:
Iig kun je hier straks weer je muts en sjaal gaan zoeken, want het zal hier ietsjes kouder zijn dan waar je nu zit!:D

dat denk ik ook, ik loop nu nog in korte broek en haltershirt ( mouwloos) buiten...........maar straks moet ik weer 2 of 3 lagen kleren over elkaar heen trekken!!:eek: :D

ik ben weer thuis aangekomen, en eerlijk gezegd valt de temperatuur me wel mee.......:D

eerst weer op adem komen en in de loop van volgende week weer gaan trainen en posten!!;)

Welkom terug Klus! Alhoewel, ben je eigenlijk wel weggeweest?;) :D

en waarom gelooft niemand dat ik dat ben op mijn avatar??:eek::cool:

enerzijds wel een groot compliment.........maar cardio moet ik nog veel doen, want mijn buik is nog steeds VET:o

Ik geloof je wel, Klussie! Ik heb even moedervlekken vergeleken en dat komt overeen. De mensen moeten gewoon even wennen aan je spiermassa!:D

Mighty zei:
Ik geloof je wel, Klussie! Ik heb even moedervlekken vergeleken en dat komt overeen. De mensen moeten gewoon even wennen aan je spiermassa!:D

:D...........daarom laat ik ook bijna nooit front zien...........ik weet dat vet% mij niet veel kan schelen; het is puur om te gaan cutten/cardioen om in een gunstige gewichtsklasse te komen voor wedstrijden ( liefst -82.5 kilo);)

helaas zit ik na mijn vakantie nog steeds thuis...............mijn huidige werkgever heeft nog niet genoeg projecten binnen:o

...........keerzijde is dat ik gelukkig genoeg TIJD heb om thuis te trainen en wat meer cardio te doen! ( geld voor de sportschool is er voorlopig niet)

alweer 2 kilo afgevallen ( van 87 naar 85).............en door veel lange stevige wandelingen hoop ik mijn conditie ook wat op te vijzelen!

verder thuis de gebruikelijke oefeningen: chinnen, dippen, opdrukken, enz..:D

.........wedstrijd van 5 maart komt al rap naderbij..........( BK Deadlift, Lummel)

klusmoer word een shredded beest!!!!!!!!!!

suc6 verder!
wat word je doel voor die wedstrijd? een dl van 340?

netjes kerel maar hoe bereid je jezelf dan voor? of heb je thuis aardig wat schijven liggen.grts

netjes kerel maar hoe bereid je jezelf dan voor? of heb je thuis aardig wat schijven liggen.grts

ik heb geen schijven nodig..............ik heb genoeg zware troep thuis liggen ;)

DLen met een wandmeubel gaat toch iets minder, je gezicht zit er dan zo plat tegenaan.
Wat wel heel goed gaat (ik doe het wel eens bij mij op het werk); hack squat (of hack DL zoals sommigen zeggen) met een beladen pallet die je aan een zijde optilt met je handen achter je rug.
Sumo DL met een grote maaskei gaat ook goed.

chinnen aan de buitenkant van mijn balkon ( op de 8e verdieping) wil ook wel helpen, alleen die laatste repjes zijn zo lastig......... ;)

ik gebruik meestal onze reiskoffers en gooi die vol: dat is toch al gauw 30~40 kilo..........daar kun je best leuke oefeningen mee doen!

Toen ik nog niet in mijn huidige gym trainde en dus geen DL's kon doen dee ik thuis iets wat er op leek met een zware stalen werkbank waar ik een stevig handvat aan had gemaakt aan de onderste plaat.
Die smeet ik dan nog vol met gereedschap, stukken staal en schijven om het gewenste gewicht te bereiken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven