MuscleMeat

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
wederom een goede training gehad!!

borst en armen deze keer........

biceps curl: dumbbell
5*6
5*12
5*18
3*22

barbell curl:
5*20
5*25
5*35
40/45 was al in gebruik:o

triceps pull down: cable
6*20
6*40
6*60
2*70

bench press: machine
6*30
5*60
3*75
1*90 ( PR!!) :D
vuistdikte van borst af: 1*100 :D :D :D (vergelijk met 3 board)

shoulder press: machine
4*25
4*35
3*45 (pijn linker schouder)
3*35
3*25

shrugs: machine
5*50
5*80
3*110 ( PR!!) :D
0*140 ................beetje overmoedig :o
3*125 ( PR!!!) :D :D :D

aan t einde van de training nog gesproken met Johan Schuller ( purekracht.nl), hij was druk met werk en studie;)

volgende keer gebruik ik de shrugs-machine ook om te bankdrukken !!;) :cool:

morgen naar MONSTERJAM !! , en volgende week SQUATTEN !!:D

Laatst bewerkt:
Wat voor een schema houd je nu eigenlijk aan?

ik train impulsief, dus in feite geen schema

1* per week trainen houd in dat je de beste oefeningen met elkaar kunt combineren!

aangezien ik ook thuis nog wat train, kan ik wekelijks in de sportschool voluit gaan!:D

Damn gaat goed, op naar de 100!! (Maar niet meer benchen in de machine hé ;))

Veel plezier met de Monster Trucks!!! :rocker:

MonsterStrength zei:

ik ben een beetje verslaafd aan t raken aan die machines, is lekker veilig trainen zonder spotter!:D :D

;)

Veilig zou ik het niet bepaald noemen, zeker niet als je al blessure aan je sleutelbeen gehad hebt ...

die sleutelbeenbreuk is van 8 jaar terug, ongeveer de tijd dat ik ermee gekapt ben ( met PowerLiften)

schijt aan mietjes, met een flinke dosis agressie in je donder kun je de hele wereld aan!! :D :D :eek:

Laatst bewerkt:
WTF.. ik check wat mensen hun logs vandaag.. en ik zie hier ook weer PR's
Goeie kerel!!!

idd weer een PR, maar wel een gay workout;)
Je doet toch powerliften?

(Soulfly) zei:
idd weer een PR, maar wel een gay workout;)
Je doet toch powerliften?
leg eens uit hoe mijn workout er beter uit zou kunnen zien?

tips kan ik altijd gebruiken, ook al train ik impulsief............:D

MonsterStrength zei:

Monster Trucks was GEWELDIG !!:D

foto's+filmpjes ben ik nog aan t verwerken, komen nog............;)

Mooi dat je weer een pr haalt.
Maar ik zou proberen zeker 2 maal per week te gaan trainen, want je zou anders al gauw op een plateau kunnen raken, en als je squat en deadlift en benchen en nog wat andere oefeningen in 1 training moet stoppen dan ben je toch helemaal gaar op de helft.
Ik trok een full body workout na 2 maanden al niet meer omdat ik zwaar ging.

Powerblade zei:
Mooi dat je weer een pr haalt.
Maar ik zou proberen zeker 2 maal per week te gaan trainen, want je zou anders al gauw op een plateau kunnen raken, en als je squat en deadlift en benchen en nog wat andere oefeningen in 1 training moet stoppen dan ben je toch helemaal gaar op de helft.
Ik trok een full body workout na 2 maanden al niet meer omdat ik zwaar ging.

Dan zou ik eens je werkcapaciteit gaan verhogen! ;)

hm, mijn reply is hier weggehaald...was maar om te motiveren, maargoed... vaag beleid...

trouwens, als je nu al 185 dl... ga je wel 200 halen!

eq_909 zei:
Dan zou ik eens je werkcapaciteit gaan verhogen! ;)

Daar probeer ik wel aan te werken, ik doe 2 maal per week cardio op hoge intensiteit om het cardiovasculair systeem te versterken, dus conditie zeg maar.
Ook doe ik vaak vrij hoge volumes in een training.
Maar vergeet niet dat ik al 40 ben en in 5 ploegendienst fysiek werk verricht, dat zijn toch zaken die je capaciteit sterk benadelen.
Toen ik 20 was en nog op school zat was ik ook niet kapot te krijgen, kon ik de hele dag doorbeulen.
Maar als ik nu een nacht slecht slaap merk ik dat onheroepelijk aan mijn training.

respect powerblade :)

idd veel respect voor Powerblade; ik ben pas 35 :o , maar maak lange dagen incl. reistijd ongeveer 13~14 uur........

en dan 's avonds nog trainen? 1* per week op vrijdag of zaterdag lukt me nog wel, maar 2* word moeilijk met werk en rust+voeding;)

daarom train ik ook tussentijds thuis, ...............:D

Dat is idd k*t als je zoveel reisuren hebt.
Ik ben in de regel 10 uur van huis om te werken, maar heb vroeger ook werk in buitendienst gedaan (bodem en waterbemonstering), als je ver van huis grote projecten had was je ook veel reistijd kwijt, soms 3 uur/dag

Dan is het moeilijk om je nog bijeen te pakken om naar de gym te gaan, maar dan is thuistrainen een goed alternatief.
Mischien moet je maar eens gaan kijken voor een verstelbaar bankje en een squatrek, als je ergens een ruimte ervoor hebt in huis.

Powerblade zei:
Dat is idd k*t als je zoveel reisuren hebt.
Ik ben in de regel 10 uur van huis om te werken, maar heb vroeger ook werk in buitendienst gedaan (bodem en waterbemonstering), als je ver van huis grote projecten had was je ook veel reistijd kwijt, soms 3 uur/dag

Dan is het moeilijk om je nog bijeen te pakken om naar de gym te gaan, maar dan is thuistrainen een goed alternatief.
Mischien moet je maar eens gaan kijken voor een verstelbaar bankje en een squatrek, als je ergens een ruimte ervoor hebt in huis.
ik woon in een klein flat appartement, de enige ruimte die ik heb is BUITEN op t balkon ( 8 hoog) :eek: :help:

:bawling: :sob:

pff das niet mis klusmier... lange dagen... wat voor baan heb je dan als ik vragen mag?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven