MuscleMeat

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ben momenteel bezig om wat stenen uit te zoeken van een 10~15 kilo zwaar om wat extra schouder en arm oefeningen te doen

ik heb ook wat grote emmers met zand gevuld, maar dat hengsel gaat op den duur in je vingers snijden ( misschien werkhandschoenen aan)

geen sportschool gevonden, maar creatief genoeg om aan mijn behoefte te kunnen voldoen!
;)

Met een beetje creativiteit kom je al heel ver inderdaad, kun je niet een boompje kappen om te pressen/rowen/.., dikke boom, gat (30/50mm) erdoorheen, buis erdoor en je hebt monster-schijven. :D
Heb je trouwens bepaalde doelen voor 't chinnen en opdrukken qua reps?

Met een beetje creativiteit kom je al heel ver inderdaad, kun je niet een boompje kappen om te pressen/rowen/.., dikke boom, gat (30/50mm) erdoorheen, buis erdoor en je hebt monster-schijven. :D
Heb je trouwens bepaalde doelen voor 't chinnen en opdrukken qua reps?

de boompjes hier zijn niet sterk genoeg om er veel gewicht aan te hangen of er een gat in te boren!

ik heb niet echt specifieke doelen behalve dat mijn borst en triceps wat beter moeten worden voor een betere bench!

chinnen vind ik wel leuk voor een goeie rug, evenals handstand opdrukken met je eigen BW!
:D

wat ook leuk is, maar wel zwaar; is mijn vrouw op te tillen terwijl ze op de grond zit: je moet dus diep door je knieen gaan en stevige grip door de armen onder haar oksels door en achter haar rug beide handen ineenklemmen!

Lukt je dat al? BW handstand opdrukken? En pistols doe je ook?

thnx!

ik probeer zoveel mogelijk kracht te behouden zodat ik geen grote terugval zal hebben als ik weer in een sportschool ga trainen!

en door verschillende oefeningen te combineren gebruik je ook nog eens andere spiergroepen.......

en mijn 10duizendste postje alweer.................

ging dat krachttrainen maar net zo makkelijk als posten op dit forum.......
:o:D

thnx!

ik probeer zoveel mogelijk kracht te behouden zodat ik geen grote terugval zal hebben als ik weer in een sportschool ga trainen!

en door verschillende oefeningen te combineren gebruik je ook nog eens andere spiergroepen.......

groot gelijk man! als ik je posts zo allemaal bekijk komt dit wel dik inorde!

kerel goed bezig dus welke wedstrijd is in aantocht voor jou?:D

ahaa... dus geen sterkste man vooruitzichten?:) btw karma for you.. ook voor mij?:D

volgens mij ben ik jarig vandaag..........

Verjaardagen van vandaag [Link niet meer beschikbaar] , (48), , (46), , (45), , (37), , (34), , (31), , (30), , (29), , (28), , (25), , (25), , (24), , (23), , (23), , (22), , (20), , (20), , (18), , (17), , (8)

:hb: Hier wel de eerste:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven