- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
straks lekker trainen, ik weet niet of ik elke training kan posten, maar ik doe mijn best!
![]()
waarom zou je dat niet kunne,je woont praktisch op dbb

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
straks lekker trainen, ik weet niet of ik elke training kan posten, maar ik doe mijn best!
![]()

waarom zou je dat niet kunne,je woont praktisch op dbb![]()

Klasse kerel!
Zijn die Zerchersquats enkel met een 30mm bar? Dus zonder speciale ... om de bar? Want dat lijkt me zwaar!!!![]()
wat zou ik blij zijn als ik eindelijk weer na 4 maanden kon trainen![]()

ik ga straks nog even sporten, denk niet dat ik er een log van maak..........
simpel squat!
![]()
toch een aardige lat pull dacht ik
10x100 speed squat is ook niet mis
don't b so hard on yourself dude

11 duizend postjes!!
,
Monstrous Giant
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
,
Geslacht: M Leeftijd: 37
Karma Power: 41
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Online!
![]()