Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ik ben niet zo vaak en niet zolang meer online de afgelopen week, vanwege enkele typische WINDOWS-problemen!
:mad:

telkens BSOD met telkens een andere foutmelding, en dat terwijl ik een nieuwe legale XP versie erop heb met nieuwe hardware.............die het al een tijdje uithoud, maar nu ineens iets heeft met device drivers, enz.

ik kom er uiteindelijk wel uit........en anders pleur ik gewoon LINUX op mijn systeem; de nieuwere versie uiteraard............maar dan moet ik mijn vrouwtje eerst nog bij- cq omscholen in het Linux-wereldje!
:D

dus voorlopig ff wat minder postjes en wat minder uitgedeelde KARMA..................
:o

ik dacht dat een log diende voor BB of PL gerelateerde onderwerpen :P :D

je bank loopt trouwens achter, om dan toch ontopic te gaan ;)

Klusmier, ga je wel loggen hier? Dit is geen dagboeksectie.

Damn Eric heb je een logger op m'n replies zitten ofzow? :D

straks denkt ie nog dat ik 'm gereport heb :P

Komt helemaal goed Klussie!

Sounds Breezer ;)

Je moet nodig weer eens gaan trainen ouwe :D

trainen moet hij zeker, hij weegt nu weer 80 kilo maar ik hoop dat hij eind februari weer op schema zit ( zegt hij)

ik ben nu ff aan t afkoelen, ben behoorlijk pissed dat Windows mijn pc heeft vernaggeld...........

heb zo onderhand bijna alle hardware al vervangen, maar nog steeds een BSOD!

ik denk dat ik er binnenkort Linux opgooi...........

ontopic:
ik krijg zo langzamerhand de kriebels weer om flink zwaar te gaan trainen; nog een andere sportschool zoeken en ik ben er weer klaar voor!
;)

voorlopig nog geen training; mijn baas wil niet mee in een saliris verhoging dus ik ben genoodzaakt eerst maar eens ergens anders een betere baan te vinden

dat is balen, veel succes er mee

Er is nog genoeg land te meten toch?

of maten meten in een lingeriewinkel daar? :P

weer flink lopen chinnen a/d dakgoot, wat cardio gedaan, wat opdrukken, en wat vinger-oefeningen op DBB!
:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven