Die leg extensions vind ik nog steeds ruk, maar je trainingen zien er veel beter uit dan eerst! Ga zo door!
ruk of niet, ik vind het wel leuk om die machines fullstack te pakken, en DAARNA verder te gaan met nog zwaardere gewichten!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die leg extensions vind ik nog steeds ruk, maar je trainingen zien er veel beter uit dan eerst! Ga zo door!

best wel lekker
ik kijk uit naar volgende week, als je gaat toppen (ik heb ook een paar dagen terug 200 gelift)![]()

Je squat en deadlift zijn best indrukwekkend maar je bench press is zwaar onder de maat. Toch zie ik weinig bankdruk/borst/triceps trainingen..
Misschien 'es wat meer aandacht schenken aan de oefening der superdudes? Aangezien je bench niet echt publiek zal trekken op het moment.

Hoe bankdruk je dat je schouders zo moeten afzien?weet ik, vroeger mijn sleutelbeenbreuk als smoes gebruikt om niet echt zwaar te hoeven banken.............later toch maar eens echt gaan trainen!
nochthans hebben mijn schouders erg last van de bank-setjes die ik momenteel doe, icm DB-press..........elke maandag!
![]()
Hoe bankdruk je dat je schouders zo moeten afzien?
Ik had eerst ook echt last van m'n schouders tijdens het banken, vooral de negatieve fase. Dat kwam omdat ik m'n ellebogen bijna een 90 graden hoek maakte met m'n romp.
Nu zit ik een stuk dichter bij elkaar met m'n ellebogen(zo'n 45-60 graden tov m'n romp) en voel m'n schouders ook niet meer echt. Verwaarloosbaar iig.

240 quarter squat is toch wel bruut
Wordt het niet eens tijd serieuze assistence als zware weighted dips en close grip presses?
Of board en floorpresses drbij? Moet voordeel uit te halen zijn toch.Weer een heerlijke training klus240 quarter squat is toch wel bruut
Net als jij zit ik nu ok een beetje vast rond de honderd. In mijn geval 2, of eigenlijk 3x 100Wordt het niet eens tijd serieuze assistence als zware weighted dips en close grip presses?
Of board en floorpresses drbij? Moet voordeel uit te halen zijn toch.
Die smallere grip scheelt wel echt enorm voor de schouders. RC werk zou je bench ook nog wat kunnen verbeteren naar wat ik heb horen zeggen.

), kan ik zulke fijne prestaties blijven leveren!

THNX allen!
alleen dankzij jullie opbouwende kritiek ( en met de kracht van Jezus), kan ik zulke fijne prestaties blijven leveren!
mijn ratio BW (85): liftweight =
bench = 1.18 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
squat = 2.12 ( volgende week misschien 190 kilo = 2.24!)
deadlift = 2.47 ( volgende week misschien 220 kilo = 2.59!!)![]()

met een beetje geluk & wijsheid overtref ik mijn einddoel voor 2007 nog!
![]()