Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Die leg extensions vind ik nog steeds ruk, maar je trainingen zien er veel beter uit dan eerst! Ga zo door!

ruk of niet, ik vind het wel leuk om die machines fullstack te pakken, en DAARNA verder te gaan met nog zwaardere gewichten!
:p

• #1.782
best wel lekker :D

ik kijk uit naar volgende week, als je gaat toppen (ik heb ook een paar dagen terug 200 gelift) ;)

mijn bench is niet echt vooruit gegaan; ik denk dat ik blij mag zijn met 105 kilo....

deadlift verwacht ik de 220 te pakken, maar 215 is ook wel OK!

squat zal lastig worden, maar ik ga gewoon die 190 parallel pakken( met bankje eronder om tussentijds uit te rusten: in dat geval zou het een monsterlijke BOXsquat worden!!!)
:D:D:D

Je squat en deadlift zijn best indrukwekkend maar je bench press is zwaar onder de maat. Toch zie ik weinig bankdruk/borst/triceps trainingen..

Misschien 'es wat meer aandacht schenken aan de oefening der superdudes? Aangezien je bench niet echt publiek zal trekken op het moment.

• #1.784
Je squat en deadlift zijn best indrukwekkend maar je bench press is zwaar onder de maat. Toch zie ik weinig bankdruk/borst/triceps trainingen..

Misschien 'es wat meer aandacht schenken aan de oefening der superdudes? Aangezien je bench niet echt publiek zal trekken op het moment.

weet ik, vroeger mijn sleutelbeenbreuk als smoes gebruikt om niet echt zwaar te hoeven banken.............later toch maar eens echt gaan trainen!

nochthans hebben mijn schouders erg last van de bank-setjes die ik momenteel doe, icm DB-press..........elke maandag!
;)

weet ik, vroeger mijn sleutelbeenbreuk als smoes gebruikt om niet echt zwaar te hoeven banken.............later toch maar eens echt gaan trainen!

nochthans hebben mijn schouders erg last van de bank-setjes die ik momenteel doe, icm DB-press..........elke maandag!
;)
Hoe bankdruk je dat je schouders zo moeten afzien?

Ik had eerst ook echt last van m'n schouders tijdens het banken, vooral de negatieve fase. Dat kwam omdat ik m'n ellebogen bijna een 90 graden hoek maakte met m'n romp.

Nu zit ik een stuk dichter bij elkaar met m'n ellebogen(zo'n 45-60 graden tov m'n romp) en voel m'n schouders ook niet meer echt. Verwaarloosbaar iig.

• #1.786
Hoe bankdruk je dat je schouders zo moeten afzien?

Ik had eerst ook echt last van m'n schouders tijdens het banken, vooral de negatieve fase. Dat kwam omdat ik m'n ellebogen bijna een 90 graden hoek maakte met m'n romp.

Nu zit ik een stuk dichter bij elkaar met m'n ellebogen(zo'n 45-60 graden tov m'n romp) en voel m'n schouders ook niet meer echt. Verwaarloosbaar iig.

wide grip!

• #1.787
vandaag een overheerlijke squat training gehad!

Good-Mornings:

8*70
6*90
5*100
3*120
5*100

boxsquat:
8*100
6*120
5*130
3*150
1*160
1*170 PR !! :D
4*150
............die 170 ging nog relatief makkelijk ook!!

quarter squat/partials:
behoorlijke ROM nog!
[Link niet meer beschikbaar] ;)
8*150
3*180
1*210
1*240 PR !! :D
8*180 REP-PR !!!
:D:D:D

vooral die laatste set afsluiten met een zware 8-repper is echt aan te raden!
:cool:

dit alles zelfs nog zonder riem gedaan........wilde eigenlijk pas volgende week zwaar gaan, maar had er vandaag echt zin in!!

;)

Weer een heerlijke training klus:D 240 quarter squat is toch wel bruut:eek:

Net als jij zit ik nu ok een beetje vast rond de honderd. In mijn geval 2, of eigenlijk 3x 100:scratch: Wordt het niet eens tijd serieuze assistence als zware weighted dips en close grip presses?:D Of board en floorpresses drbij? Moet voordeel uit te halen zijn toch.

Die smallere grip scheelt wel echt enorm voor de schouders. RC werk zou je bench ook nog wat kunnen verbeteren naar wat ik heb horen zeggen.

• #1.789
Weer een heerlijke training klus:D 240 quarter squat is toch wel bruut:eek:

Net als jij zit ik nu ok een beetje vast rond de honderd. In mijn geval 2, of eigenlijk 3x 100:scratch: Wordt het niet eens tijd serieuze assistence als zware weighted dips en close grip presses?:D Of board en floorpresses drbij? Moet voordeel uit te halen zijn toch.

Die smallere grip scheelt wel echt enorm voor de schouders. RC werk zou je bench ook nog wat kunnen verbeteren naar wat ik heb horen zeggen.

ik zal het eens bekijken, volgende week maxen en de weken daarna wat gaan deloaden...........dus ook tijd om mijn bench aan te pakken!

volgende week ligt accent op verbetering squat & deadlift
squat=> 190 wellicht?
deadlift=> 220~230? als ik grip genoeg heb!
:D

goed getraind, gaat eindelijk weer de goeie kant uit hé :D
wrom doe je feitelijk een handdoek rond je middel? :p zo'n teer velletje ? :p

Nice PR's klus.:cool:

brute training klus :hedbang:

keep up the good work :wl:

Goed bezig!

• #1.794
THNX allen!

alleen dankzij jullie opbouwende kritiek ( en met de kracht van Jezus ;) ), kan ik zulke fijne prestaties blijven leveren!
:cool::D

mijn ratio BW (85): liftweight =
bench = 1.18 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
squat = 2.12 ( volgende week misschien 190 kilo = 2.24!) [Afbeelding niet meer beschikbaar]
deadlift = 2.47 ( volgende week misschien 220 kilo = 2.59!!)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.795
THNX allen!

alleen dankzij jullie opbouwende kritiek ( en met de kracht van Jezus ;) ), kan ik zulke fijne prestaties blijven leveren!

mijn ratio BW (85): liftweight =
bench = 1.18 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
squat = 2.12 ( volgende week misschien 190 kilo = 2.24!) :D
deadlift = 2.47 ( volgende week misschien 220 kilo = 2.59!!)

met een beetje geluk & wijsheid overtref ik mijn einddoel voor 2007 nog!

Is jezus dan de spotter?

• #1.799
maandag avond training: week 4, dus de week om te maxen!

bench:
8*50
3*80
2*90
1*100
0*105 F! :(:mad:
2*100 :rolleyes::o
5*80
...........klote bench....:eek::mad:???

fullsquat: ATTG ( ff iets anders in mijn kop)
8*70
3*100
3*130
1*150 PR !! :D
4*130 rep-PR !!
..........even iets positiefs na die zwakke bench!

hammercurl:
8*18
8*20
6*24
3*26 rep-PR !! (denk ik...) :D
8*20

triceps pulldown:
touwtje:
8*20
8*25
8*30
8*35
6*40 erg moeizaam!
8*35
8*30
...........lekkere pomp!!

bench had eigenlijk 105~110 kilo moeten zijn, maar word nog meer trainen dus!

woensdag waarschijnlijk nieuwe deadlift-PR, vrijdag een 190 parallel squat attempt!

ik heb ook alvast een nieuw schema zitten maken voor 2008: 8 weken, met de bedoeling de 550 totaal te halen! ( waarschijnlijk pas na 2*8 weken!)

:D:cool:

netjes, netjes

die 105 zit imo meer in je hoofd hoor

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven