Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
THNX!

na aanleiding van Vikings log even mijn BMI berekend:
1.74 lang bij 85 kilo BW

Jouw BMI: 28.1

Overgewicht

Je hebt inderdaad een maatje te veel, het is verstandig om een dieet te volgen of zelfs beter: een beetje fitnessen! Lees op deze site meer over hoe je het beste kan afvallen!
BMI Berekenen | BMI Test

:eek::D

THNX!

1.74 lang bij 85 kilo BW

Overgewicht

Je hebt inderdaad een maatje te veel, het is verstandig om een dieet te volgen of zelfs beter: een beetje fitnessen! Lees op deze site meer over hoe je het beste kan afvallen!
BMI Berekenen | BMI Test

:roflol:

ik zag het net in viking's log, heb ook net die van mij in mijn logje gezet

Lengte: 178 Gewicht: 92

Jouw BMI: 29

Overgewicht

:D

• #1.823
ik ben al aan het sparen voor mijn pc-update:

GigaByte GA-X38-DQ6 (Retail, FireWire, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] afbeelding kan van het origineel afwijken.
» meer afbeeldingen bekijken

Art.-Nr.: GPEG59
€ 219,-

Gemiddelde productbeoordeling (van 3 beoordeling(en)):
[Afbeelding niet meer beschikbaar] » Product beoordelen » Alle reviews bekijken

Omschrijving:

De X38-DQ6 van GigaByte ondersteunt een Intel® Socket 775 processor samen met maximaal 8 GB aan geheugen. Verder zijn er twee PCI x16 sloten aanwezig voor twee videokaarten en kunnen er maximaal acht SATA apparaten worden aangesloten. Uiteraard ontbreken ook onboard geluid en netwerk niet.
» Uitgebreide specificaties

Intel® Core™ 2 Extreme QX9650 (Boxed, FC-LGA4, "Yorkfield")

Art.-Nr.: HPHI57
€ 999,-

Wees de eerste met een mening over dit product!
» Product beoordelen

Omschrijving:

De Intel® Core™ 2 Extreme QX9650 CPU, codenaam "Yorkfield", beschikt over vier verwerkingseenheden en is geschikt om op een moederbord met Socket 775 te plaatsen. De processor beschikt over 2x 6144 KB Level 2 cache en werkt op een snelheid van 3000 MHz met een Quadpumped bussnelheid van 1333 MHz.

ik ben al aan het sparen voor mijn pc-update:

GigaByte GA-X38-DQ6 (Retail, FireWire, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX)

» meer afbeeldingen bekijken

Art.-Nr.: GPEG59
€ 219,-

Gemiddelde productbeoordeling (van 3 beoordeling(en)):
[Afbeelding niet meer beschikbaar] » Product beoordelen » Alle reviews bekijken

Omschrijving:

De X38-DQ6 van GigaByte ondersteunt een Intel® Socket 775 processor samen met maximaal 8 GB aan geheugen. Verder zijn er twee PCI x16 sloten aanwezig voor twee videokaarten en kunnen er maximaal acht SATA apparaten worden aangesloten. Uiteraard ontbreken ook onboard geluid en netwerk niet.

Intel® Core™ 2 Extreme QX9650 (Boxed, FC-LGA4, "Yorkfield")

Art.-Nr.: HPHI57
€ 999,-

Wees de eerste met een mening over dit product!
» Product beoordelen

Omschrijving:

De Intel® Core™ 2 Extreme QX9650 CPU, codenaam "Yorkfield", beschikt over vier verwerkingseenheden en is geschikt om op een moederbord met Socket 775 te plaatsen. De processor beschikt over 2x 6144 KB Level 2 cache en werkt op een snelheid van 3000 MHz met een Quadpumped bussnelheid van 1333 MHz.

hielp het ook maar bij je bench :D :P

THNX!

1.74 lang bij 85 kilo BW

Overgewicht

BMI Berekenen | BMI Test

Valt mee toch? Mijn obesitas is levensbedreigend met mijn BMI van 39.6 :D

• #1.830
Weer een heerlijke training klus:D 240 quarter squat is toch wel bruut:eek:

Net als jij zit ik nu ok een beetje vast rond de honderd. In mijn geval 2, of eigenlijk 3x 100:scratch: Wordt het niet eens tijd serieuze assistence als zware weighted dips en close grip presses?:D Of board en floorpresses drbij? Moet voordeel uit te halen zijn toch.

Die smallere grip scheelt wel echt enorm voor de schouders. RC werk zou je bench ook nog wat kunnen verbeteren naar wat ik heb horen zeggen.

volgende week eens uitproberen!
;)

• #1.834
ziet er leuk uit, heb ikzelf nog niet geprobeerd, misschien in de toekomst nog wel eens

hoeveel wil je dan gaan pressen zo?

dat noemen ze floorpress: wat schijven eronder en pressen maar!

het is om het laatste gedeelte van de bench te versterken! ( dus waarschijnlijk kun je ook meer pressen dan met normale flatbench, te vergelijken met boardpress)
;)

ik denk dat ik voorzichtig aan doe en niet zoals op het filmpje 200 gaan pakken.........
:eek::rolleyes:

het is om het laatste gedeelte van de bench te versterken! ( dus waarschijnlijk kun je ook meer pressen dan met normale flatbench, te vergelijken met boardpress)
;)

ik denk dat ik voorzichtig aan doe en niet zoals op het filmpje 200 gaan pakken.........

200 is wat hoog gemikt ja :D

;)

Als je borst sterkste is en zwakke triceps hebt , zal je minder pressen :p

• #1.838
lachen dit:D

Jouw BMI: 29.6

Overgewicht

:roflol:

Let op: "een beetje"

Niet overdadig zoals echte r0FfE lichaambouwers.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven