Bikkel94
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 17%
Heel raar, maar als ik mijn benen volledig strek, dan komt er juist veel druk op mijn patello te staan, waardoor het pijn doet. Ik doe nu 1 oefening voor mijn heupen, zonder mijn knieen te strekken, en ik strech mijn hammies en
kuiten (specifiek enkels). De pijn is iets minder.
Ging gister paar keer straight leg raisen en meteen pijn. Raar dat het pijn doet als ik mijn benen strek, je zou juist denken dat het minder druk geeft op de patello en de functionaliteit verbeterd. Morgen naar een nieuwe fysio (Fysio Physical, Colin)
en kijken wat hij op al mijn talloze vragen te zeggen heeft.
Herkennen mensen zich in dit probleem? Dat het strekken van de benen pijn veroorzaakt, aan de knieen, bij welke oefening dan ook?
Ik heb erook last van als ik langer dan 20min sta (en dan vooral met gestrekt been). Zo raar..
kuiten (specifiek enkels). De pijn is iets minder.
Ging gister paar keer straight leg raisen en meteen pijn. Raar dat het pijn doet als ik mijn benen strek, je zou juist denken dat het minder druk geeft op de patello en de functionaliteit verbeterd. Morgen naar een nieuwe fysio (Fysio Physical, Colin)
en kijken wat hij op al mijn talloze vragen te zeggen heeft.
Herkennen mensen zich in dit probleem? Dat het strekken van de benen pijn veroorzaakt, aan de knieen, bij welke oefening dan ook?
Ik heb erook last van als ik langer dan 20min sta (en dan vooral met gestrekt been). Zo raar..
Laatst bewerkt:

. Volgens mij doel jij erop dat box squats, alsnog veel druk geeft. Ik ervaar dat minder, omdat ik mij laat vallen op een box/stoel en dan omhoog kom. Ik vind het best prettig aanvoelen ipv
. Hopelijk verbeterd dit en kan ik binnenkort is langer dan een half uur staan, want ik word er erg depressief van..