Fitness Seller

Knighty and the Iron Labs adventure [Epi-X/Tren-E] !!

OKay bedankt dan neem ik gewoon 20mg in 1 keer in de morgen!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe loopt je cycle trouwens JaSz?

Laatst bewerkt:
Uhm ik heb een cycle Havoc epistane gedaan en morgen me laatste dag, vrijdag nakuur.
ik ben begonnen met 10mg en iederedag verhoogt met 10mg tot 40 mg per dag.

Ik vind er persoonlijk dat ik er niet heel veel van merk, wel flink zwaarder geworden 4kg. Maar de kracht gains zijn een beetje uitgebleven. Wel veel vocht verloren. stuk droger dus. ik zit nu in de 4e week en heb wel een beetje idee dat ik een opa ben. Niet zo snel meer nu beetje lethargy denk ik. Maar ik ben tevreden!

Uhm ik heb een cycle Havoc epistane gedaan en morgen me laatste dag, vrijdag nakuur.
ik ben begonnen met 10mg en iederedag verhoogt met 10mg tot 40 mg per dag.

Ik vind er persoonlijk dat ik er niet heel veel van merk, wel flink zwaarder geworden 4kg. Maar de kracht gains zijn een beetje uitgebleven. Wel veel vocht verloren. stuk droger dus. ik zit nu in de 4e week en heb wel een beetje idee dat ik een opa ben. Niet zo snel meer nu beetje lethargy denk ik. Maar ik ben tevreden!

Had ik ook wel wat! 4kg en stuk droger = deftig! Hoop dat je er veel van kunt houden, hou me allesinds op de hoogte als je wilt ;)

Ik hoop ook dat ik veel overhoud! alleen wil ik snel aan cut beginnen zodat ik nog wat droger kom! heb nog een aardige vetbuik van jaren geleden om weg te werken... vorig jaar van februari tot en met ocktober gecut... en nu weer verder.

Ga in april aan de cut beginnen. Vooral onderkant buik is dramatisch hier :D

Heb je verder nog wat gemerkt van de nolvadex?

Vet rond tepels volledig verdwenen. En werd na een week of 2 weer helemaal de oude ;)

Aha je word dus nog een stukje droger in de nakuur?

Terug
Naar boven