Hakunamatata
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Beste members DBB,
Ik zit nu in de cut, en omdat ik al bijna een jaar alleen maar water drink, zocht ik een leuk alternatief.
Koffie, leek mij 3x per dag leek me wel leuk tussendoor.
(Natuurlijk wel zwarte koffie)
Beetje research gedaan, en bleek dat het goed was voor je metabolisme.
Nu werd mij laatst verteld, dat caffeineook invloed heeft op je cortisol level. Het zou dit verhogen, waardoor je (minder?) vet verliest en zelfs een mogelijkheid bestaat je minder spieren opbouwt (of in dit geval afbreekt)
Ik heb dit opgezocht, en dit werd inderdaad door wat nieuwere artikelen op het internet bevestigt.
Echter staat hier niet bij om hoeveel koppen dit gaat (wat het maximale is aan caffeine) en dat niet elke persoon nadelen ondervind van koffie drinken.
Nou ben ik benieuwd wat zou de invloed zijn op het vetverlies, en de opbouw van de spieren.
Is het groot genoeg om de koffie te laten staan?
En laten jullie hiervoor de koffie staan?
Of dat het een uitzondering moet worden??
Thanks!
Ik zit nu in de cut, en omdat ik al bijna een jaar alleen maar water drink, zocht ik een leuk alternatief.
Koffie, leek mij 3x per dag leek me wel leuk tussendoor.
(Natuurlijk wel zwarte koffie)
Beetje research gedaan, en bleek dat het goed was voor je metabolisme.
Nu werd mij laatst verteld, dat caffeineook invloed heeft op je cortisol level. Het zou dit verhogen, waardoor je (minder?) vet verliest en zelfs een mogelijkheid bestaat je minder spieren opbouwt (of in dit geval afbreekt)
Ik heb dit opgezocht, en dit werd inderdaad door wat nieuwere artikelen op het internet bevestigt.
Echter staat hier niet bij om hoeveel koppen dit gaat (wat het maximale is aan caffeine) en dat niet elke persoon nadelen ondervind van koffie drinken.
Nou ben ik benieuwd wat zou de invloed zijn op het vetverlies, en de opbouw van de spieren.
Is het groot genoeg om de koffie te laten staan?
En laten jullie hiervoor de koffie staan?
Of dat het een uitzondering moet worden??
Thanks!
Laatst bewerkt:

.