istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€125,= excl. verzendkosten. 5 liter. Dit is dan wel het puurste wat je kan krijgen rechtstreeks uit Indonesië geïmporteerd.
..Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, maar ik denk niet dat het zo goed is als die shit waar ik het over had..
.Nee, maar ik moet het wel in handen zien te krijgen.
. Ik zal morgen we naar de website vragen
.Gewoon bestellen via weet ik veel wat, mijn moeder krijgt het ook gewoon thuis gestuurd. Ik zal morgen we naar de website vragen
.
info@mayaherbs.com
110,00 euro voor een tankje van 10 liter organically grown virgin Balinese coconutoil (leverancier Balivco), 6% Btw à 6,60 euro en 8,50 euro voor de shipping, totaal 125,10 euro.
zie ook www.thevirgincoconutoil.com

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die kokosolie gebruiken in hun dieet?
Het is namelijk een olie die zeer weinig calorieën bevat en het metabolisme bevordert. Dus je valt er sneller van af.
Heb het in 2008 (tijdje terug al) toen ik in Indonesie op vakantie was en nog dik en onbezonnen was, dagelijks een eetlepel van genomen. Ik ben toen een maand daar op vakantie geweest, en ik ben halverwege begonnen met het nemen van kokosolie. Toen ik thuis kwam was ik 5 kilo lichter..
Dus, kokosolie is een dikke vette fatburner..![]()
Volgens mij levert 1 kg lichaamsvet rond de 7600 kcal. (weet exacte waarde zo niet) --> 7600 x 5 kg = 38.000 caloriën in 1 maand. --> Dit betekent dus dat je per dag 1.267 kcal. zou verbranden door 1 eetlepel kokosolie....
My guess: No way!!!!
.Zo, m'n moeder ff gevraagd en ze kwam met het volgende:
Ik hoop dat je er wat mee kan!![]()
.
Kokosolie heeft een laag caloriegehalte
Kokosolie heeft een lager gehalte aan calorieën dan andere vetten. Wanneer je alle vetten die je normaal gesproken per dag gewend bent te gebruiken vervangt door kokosolie, dan heb je al het voordeel van een verminderde inname van calorieën. De vetten in kokosolie zijn van een middellange keten, waardoor ze gemakkelijker door het lichaam worden opgenomen.