XXL Nutrition

krachttraining start

predator5693

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
65kg
hallo, ik ben peter uit vlaanderen dit om mezelf eens voor te stellen.

ik heb een vraag ivm voeding tijdens kt. ik ben sinds gisteren begonnen met krachttraining en vroeg me af welk voedingsschema ik best volg. hierbij enkel stats van mezelf

21 jaar
64.6 kg
1,86m
slank gebouwd zoals afgeleid:).

ik ben naar een fitness geweest waar ik eerst een krachttest moest doen en waarbij ze dan een schema opstellen met de verschillende oefeningen en gewichten. ze zeiden me dat een basis qua spieren eerst moet worden aangemaakt ( ivm weefsel?) voor je aan he techte werk begint. in mijn schema zitten oefeningen waarbij ik onder mijn normaal gewichtheffen zou moeten zitten. zodus ben ik mager en ongespierd gebouwd.

ik ben beginnen lezen over eiwitten enzow maar ik had toch graag een voedselschema aangemaakt dat ik best volg. ik ben niet een eter die zowat alles lust dus dat word een probleem maar ik ben zelfverzekerd om het toch te proeven :). ik zou niet graag shakes drinken maar kan eventueel wel overwegen. ik ben werkende en meestal tijd om 2 min iet te eten. graag een schema met gewone voedingsstoffen die me iet teveel geld kosten omdat ik binnen 10 dagen alleen woon en toch wat over zou willen houden.

greetz
Peter

alvast bedankt voor de hulp, hopend op een goede reactie die me veel kan helpen in KT

Stickies lezen.

Succes met je doelen !

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ben volop aan het lezen nu, maar ik zie overal wey shake. dus dat valt er nu om te beginnen niet in.

Terug
Naar boven