Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
blijf het echt raar vinden dat dingen wel geoorloofd zouden zijn als je er 1dag per jaar goed uit wil zien maar goed
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blijf het echt raar vinden dat dingen wel geoorloofd zouden zijn als je er 1dag per jaar goed uit wil zien maar goed
het recht om te pakken wat je wilt heb je altijd...
hehehehe veel succes met omkappen hahahaha.
Neem gewoon 1 cap per dag voor weekie of 3-4 gaat prima volgens de link van DNP
Het recht heb je, maar vergelijk jezelf nieteens met een bodybuilder die C wedstrijden doet. Succes in ieder geval. Wist niet dat ik met zo'n simpele vraag zoveel mensen voor de schenen zou schoppen![]()

3
OffTopic, ligt het aan mijn computer of lopen we hier een uur achter

OK, dan ga ik dat maar eens proberen. Hoe sta jij tegenover de bewering dan DNP opzich niet katabool zou zijn. Denk je dat er minimaal spierverlies zal optreden als je op normaal niveau/geen cardio zal doen? Zit momenteel in m'n PCT en dacht ongeveer over 2 weken te beginnen.
Hoe is 't trouwens met je kap?
kerel hou ff op. Denk dat de meeste hier wel hun huiswerk gedaan hebben,hebben geen vingertje nodig,dat doet mijn vrouw of mijn baas wel.

het enige wat ik nu nog kan doen is accepteren dat ik geen eenduidig antwoord zal krijgen![]()

kerel hou ff op. Denk dat de meeste hier wel hun huiswerk gedaan hebben,hebben geen vingertje nodig,dat doet mijn vrouw of mijn baas wel.
Door je vrouw alla, ieder z'n ding...maar door je baas?