Fitness Seller

Kriel op DNP

ben ik totaal met je eens, alsof, als je een c wedstrijdje in een buurthuis wel recht geeft om vanalles te pakken (beetje aangedikt)

het recht om te pakken wat je wilt heb je altijd...

Het recht heb je, maar vergelijk jezelf nieteens met een bodybuilder die C wedstrijden doet. Succes in ieder geval. Wist niet dat ik met zo'n simpele vraag zoveel mensen voor de schenen zou schoppen :)

hehehehe veel succes met omkappen hahahaha.

Neem gewoon 1 cap per dag voor weekie of 3-4 gaat prima volgens de link van DNP

OK, dan ga ik dat maar eens proberen. Hoe sta jij tegenover de bewering dan DNP opzich niet katabool zou zijn. Denk je dat er minimaal spierverlies zal optreden als je op normaal niveau/geen cardio zal doen? Zit momenteel in m'n PCT en dacht ongeveer over 2 weken te beginnen.
Hoe is 't trouwens met je kap?

Het recht heb je, maar vergelijk jezelf nieteens met een bodybuilder die C wedstrijden doet. Succes in ieder geval. Wist niet dat ik met zo'n simpele vraag zoveel mensen voor de schenen zou schoppen :)

3 :rolleyes:

OffTopic, ligt het aan mijn computer of lopen we hier een uur achter

3 :rolleyes:

OffTopic, ligt het aan mijn computer of lopen we hier een uur achter

tellen gaat je gelukkig nog goed af.

het percentage ligt hoog. Vaak wordt er naar percentages gekeken om te bepalen of iets hoog ligt of niet ;)

• Topic Starter Topic Starter
kerel hou ff op. Denk dat de meeste hier wel hun huiswerk gedaan hebben,hebben geen vingertje nodig,dat doet mijn vrouw of mijn baas wel.

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

OK, dan ga ik dat maar eens proberen. Hoe sta jij tegenover de bewering dan DNP opzich niet katabool zou zijn. Denk je dat er minimaal spierverlies zal optreden als je op normaal niveau/geen cardio zal doen? Zit momenteel in m'n PCT en dacht ongeveer over 2 weken te beginnen.
Hoe is 't trouwens met je kap?

Ik heb imo niet veel verloren.........pak droger op 102kg jaja 102kg

kerel hou ff op. Denk dat de meeste hier wel hun huiswerk gedaan hebben,hebben geen vingertje nodig,dat doet mijn vrouw of mijn baas wel.

ik had gewoon op een beetje normale reactie gehoopt, het is immers een forum waar niemand elkaar kent. maar zelfs op dit forum zijn mensen blijkbaar niet bereid om open te spreken over dingen.

succes in ieder geval met het behalen van de door jou gestelde doelen. het was nooit mijn bedoeling om iemand te veroordelen met mijn reacties hier, maar ik zat gewoon met een paar vragen.

het enige wat ik nu nog kan doen is accepteren dat ik geen eenduidig antwoord zal krijgen :P

De wedstrijd BBers die ik ken gebruiken overigens minder dan de recreatieve gebruikers die ik ken!
De grootste jongens zitten tussen de recreatieve gebruikers trouwens

Zeg je dat MET of zonder vinger?

MET natuurlijk! had al bijna last van de drang om mn 2e vinger in het verhaal te betrekken, maar die lag net zo lekker op mn zak.

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

het enige wat ik nu nog kan doen is accepteren dat ik geen eenduidig antwoord zal krijgen :P

en daar kom je nu pas achter? ingeschreven sinds 2005... wake up dude :D

ahahahaha dacht dat die 2de vinger in boor zijn oorbel vast zat hehehehe

Je laat je toch niet vingeren door je baas Mart??? Door je vrouw alla, ieder z'n ding...maar door je baas?:rolleyes:
Of mis ik een clou misschien...;)

Mooi avontuurtje grote ben je overall tevreden nu je er wat verder op terug kijkt?
Zou je weer de poeder usen of ga je voor die chrystal bende nu?

Laatst bewerkt:
Der is nogal wat om die dnp te doen geloof ik. Dan wel, dan niet dan weer wel. Moet eerst zien of het er idd is. Weet niet of ik die andere versie zou gebruiken. Poeder is pak minder gevaarlijk

al met al kriel, tevreden of niet, voor herhaling vatbaar (ik zal maar niet vragen om aan te raden :D)

ja best tevreden,maar ik sta nu weer op 105 met test etc dus dat gaat goed.

Tja of ik die andere vorm zou gebruiken denk niet dat ik dat durf

wat heeft het met je vet % gedaan

Terug
Naar boven