Fitness Seller

Kriel op DNP

y0 Kriel,

Waarom wil je over een tijdje in hemelsnaam die Krystal gaan proberen?
Je hebt net zo`n slechte ervaring achter de rug....

Bedankt voor het bijhouden was interessant

staan we ook wel droger door hoor!

Hoe is de Dnp je bevallen? je moet nu wel resultaat zien?

Goed bevallen hoor! Veel vet op de rug is weg en aan de zijkanten. Gewicht is blijven steken op 92kg. Vet percentage laat ik nog niet meten, zit nu ook in de nakuur en vind het nu niet belangrijk (minder motivatie he..) spiegel zegt genoeg om tevreden over te zijn!
Nu ff het verschil bekijken tov crystal

• Topic Starter Topic Starter
Verbaast me niks. Met rattegif zit je er niet eens zo ver naast.
DNP wordt als pesticide gebruikt (ref: http://en.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol#Uses).

En een pesticide wordt in wikipedia als volgt gedifinieerd:

Spuit 11 pfffff ...... Gelukkig kerel dat je dat komt vertellen das echt nieuws,.... Goed nu weer on topic. Dareal ook meedoen ... Kep je contributie nog niet binnen voor de log, heey dikke de jouwe ook niet .. Kan ik die vlekken uit me wagen laten halen.

Ja lijkt mij goed plan 1 log meerdere ervaringen

Ik ga er binnenkort ook aan....Dus, log mee

Moet niet gekker worden met al die gifslikkers

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

y0 Kriel,

Waarom wil je over een tijdje in hemelsnaam die Krystal gaan proberen?
Je hebt net zo`n slechte ervaring achter de rug....

Bedankt voor het bijhouden was interessant

Slechte ervaring? die snap ik ff niet,DNP is me goed bevallen,kijk als je die rotzooi slikt,kan je wel eens hebben dat je doodgaat ofzo,das part of the game

Slechte ervaring? die snap ik ff niet,DNP is me goed bevallen,kijk als je die rotzooi slikt,kan je wel eens hebben dat je doodgaat ofzo,das part of the game

Huh? Maar je voelen alsof je een pak rattengif hebt opgegeten leek mij niet echt prettig vandaar dat ik het vroeg????
Wat zijn dan de pluspunten zoals jij het ervaren hebt als je het bijvoorbeeld zou moeten vergelijken met andere afvalmiddelen?

uuuuuh veeeeeel sneller vetverlies,zonder echte bijwerkingen,zoals onrust,trillen,hartkloppingen

Als ik dit logje zo volg, klinkt DNP beter als clen.
Maar toch andere hun ervaring maar eens afwachten.

Maar was een interresant log om te volgen, net als die van animal trouwens!!!

M'n zegt dat DNP veel milder is voor organen zoals het hart ed dan bijvoorbeeld clen + T3

Twijfel tussen de crystal of de poeder versie! maar krijg net het geniale idee om ze te combineren :)

400poeder+300crystal ED, zit er ook aan te denken PGF2A toe te voegen + eph+clen!

1-14 400mg DNP
1-14 300mg crystal
1-14 120mg Eph
1-14 100mcg clen
1-14 PGF2A ???? dosering

als we dan toch bezig zijn! verstandigere optie is eennormaal cutkuurtje! ben er nog over aan het brainstormen! heb mijn eigen log ookgeupped

PGF2A zorgt ook voor een thermo-effect direct na inname als ik me niet vergis? Lijkt me dat je dan veel te snel opwarmt. Ook vraag ik me af in hoeverre de laxerende werking van pgf bijdraagt aan een diuretisch effect. Ik weet dat je veel hebt gebruikt en met alle producten al ervaring hebt (pgf2 weet ik niet zeker?) en DNP dan iig in het algemeen.. maar dit lijkt me toch echt zwaar voor je lichaam ?

Lelijke gek ben juh

heb je eigenlijk wedstrijd ambitie?

Hij is minimaal 60 die Mart. Hij komt meteen in de übermasters

Terug
Naar boven