MuscleMeat

Kriel op DNP

• Topic Starter Topic Starter
Begin aardig wat vocht kwijt te raken,ziet er wel weer goed uit,als ik het zelf mag zeggen

je bent sowieso lekker

Hoeveel % ben je zo kwijt op die 2 weken?

Is cardio een must op dnp? Eventueel op nuchtere maag?

Succes verder.

Gaaaaaaat lekkkkkkker hard en pak strakker. Ga denk ik dnp cyclen. Hoopdat die meuk wel verkrijgbaar blijft hoorde dat ze ermee gaan stoppen, heb mini vooraadje kan nog ff vooruit

he kriel, al met al kun je dus zeggen als je rusig opbouwt, de voordelen opwegen tegen de nadelen. (heb ik over de werking niet of het slecht is)

Denk dat dat een beetje persoonlijke kwestie is.

Ja zowiezo moet je met die troep uitkijken. Zelfs lange tijd 200mg pd is ok,als je dat paar weken zou doen (week 4-6) duurt alleen langer,sites zijn pak minder,resultaat na lange tijd zal gelijk zijn

1week op en 2 weken af

Weet niet waarom je zo gepiekeerd reageert hoor. IKKE stelde dat DNP zou zorgen voor een receptor-cleaning. Die receptor-cleaning zou inhouden dat een daarop volgende kuur harder in zou slaan. Dus IMO kunnen we hieruit concluderen dat het gaat om receptoren die in ieder geval gevoelig zijn voor AAS..

ik reageer niet gepiekeerd. ik vraag waar jullie het over hebben; het is ondertussen al duidelijk dat jullie dat zelf ook niet weten.

succes met je receptor cleaning! :roflol:

Spuit 11 pfffff ...... Gelukkig kerel dat je dat komt vertellen das echt nieuws,.... Goed nu weer on topic. Dareal ook meedoen ... Kep je contributie nog niet binnen voor de log, heey dikke de jouwe ook niet .. Kan ik die vlekken uit me wagen laten halen.

Ja lijkt mij goed plan 1 log meerdere ervaringen

y so srs?

Mag ik vragen waarom je je waagt aan zo'n gevaarlijk product als je geen podiumwensen hebt? Waarom niet een langer pad bewandelen met andere producten? Vraag ik me af.

Ja tuurlijk mag je dat vragen

Mag ik vragen waarom je je waagt aan zo'n gevaarlijk product als je geen podiumwensen hebt? Waarom niet een langer pad bewandelen met andere producten? Vraag ik me af.

blijf het echt raar vinden dat dingen wel geoorloofd zouden zijn als je er 1dag per jaar goed uit wil zien maar goed

blijf het echt raar vinden dat dingen wel geoorloofd zouden zijn als je er 1dag per jaar goed uit wil zien maar goed

er is geen deadline om te behalen, dus dan zal het allemaal toch wat langer mogen duren? Sowieso trekken de wedstrijdbodybuilders vaak ook meer tijd uit voor die ene dag. En we moeten niet gaan zeggen dat ze er maar 1 dag per jaar goed uitzien, daarmee doe je die gasten namelijk ontzettend tekort.

200-400mg per dag voor 4-6 weken klinkt erg interessant. Heb eindelijk ook wat DNP binnen, maar ivm school kan ik gewoon niet zwaar gaan. Aanvankelijk wilde ik 3 weken thuis studeren, maar dit zou me goed uitkomen. Ik heb zelf ook de caps van 200mg/cap. Zal vanavond eens wat caps scheiden 100/cap. Dan kan ik op 300/d. Misschien wat insuline erbij, las ooit eens van Poor men's IGF.. Lekker voor tussen de kuurtjes door!

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Hoe denk je trouwens dat het uit gaat pakken als je cycled kriel ?

week ON = flink zweten etc.
Week 1 OFF = nog brak?
Week 2 OFF = Rebound/resultaat zichtbaar?
Week ON = etc

hehehehe veel succes met omkappen hahahaha.

Neem gewoon 1 cap per dag voor weekie of 3-4 gaat prima volgens de link van DNP

Terug
Naar boven