Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin aardig wat vocht kwijt te raken,ziet er wel weer goed uit,als ik het zelf mag zeggen
Gaaaaaaat lekkkkkkker hard en pak strakker. Ga denk ik dnp cyclen. Hoopdat die meuk wel verkrijgbaar blijft hoorde dat ze ermee gaan stoppen, heb mini vooraadje kan nog ff vooruit
Weet niet waarom je zo gepiekeerd reageert hoor. IKKE stelde dat DNP zou zorgen voor een receptor-cleaning. Die receptor-cleaning zou inhouden dat een daarop volgende kuur harder in zou slaan. Dus IMO kunnen we hieruit concluderen dat het gaat om receptoren die in ieder geval gevoelig zijn voor AAS..

Spuit 11 pfffff ...... Gelukkig kerel dat je dat komt vertellen das echt nieuws,.... Goed nu weer on topic. Dareal ook meedoen ... Kep je contributie nog niet binnen voor de log, heey dikke de jouwe ook niet .. Kan ik die vlekken uit me wagen laten halen.
Ja lijkt mij goed plan 1 log meerdere ervaringen
Mag ik vragen waarom je je waagt aan zo'n gevaarlijk product als je geen podiumwensen hebt? Waarom niet een langer pad bewandelen met andere producten? Vraag ik me af.
blijf het echt raar vinden dat dingen wel geoorloofd zouden zijn als je er 1dag per jaar goed uit wil zien maar goed