- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch netjes hoor die barbell press. SChouders zijn bij mij echt zwak!!
Die barbell press vind ik echt netjes! bench dip doe ik zelf niet dus daar kan ik weinig over zeggen! Maar die push down gaat ook lekker!
Ga zo door he![]()
Zie dat jij een mp doet, die is een stuk zwaarder. Jammergenoeg is bij ons geen ruimte waar je mp kan doen. Train in een kelder met laag plafond....toch lekkere training, die side raises zijn ook niet verkeerd.
Ik doe hem ook liever zittend i.v.m cheaten.
Neem je iets binnen van voedingsstoffen tussen je krachttraining en cardio? Een shake of zo?

Vrijdag:
-One arm Dumbbell rows
3X8X 20kg
QUOTE]
netjes hoor![]()
Vrijdag:
-One arm Dumbbell rows
3X8X 20kg
QUOTE]
netjes hoor![]()
Thnq, hij viel me wel zwaar eigenlijk. Wel vreemd want die week ervoor pakte ik nog 22kg.
Maandag:
Borst:
-Barbell Bench Press
1x10x 50kg
1x8x 55kg
1x8x 55kg
1x7x 60kg (8e fail)
-Dumbbell Incline Bench Press
1x10x 16kg
1x8x 18kg
1x7x 20kg
1x8x 18kg
-Standing Cable Flye
1x12x 10kg
1x10x 14kg
1x8x 14kg
-Pec Deck Flye (Pectoral machine)
1x9x 45kg
1x8x 45kg
1x8x 42,5kg
Biceps:
-Seated dumbbell Curl
1x10x 10kg
1x8x 12kg
1x8x 12kg
6x 14kg 2x 12kg
-EZ-Bar Preacher Curl
1x8x 25kg (exclusief stang)
1x7x 27kg
1x8x 25kg
-Barbbell Curls (21-en)
3x21x 15kg (exclusief stang)
Cardio:
25 minuten.
Opmerkingen:
Bij de EZ-Bar Preacher Curl had ik me vergist in het gewicht. Kwam hier pas na het 2e setje achter, vond hem al zo zwaar. Wou beginnen met 20kg. Dacht dat er 4 schijven van 5kg op zaten ipv 2x5 en 2x7,5kg Maar 25kg kan ik nog hebben, geen probleem dus![]()

Je gaat steeds weer een stapje vooruit. Zie dat je ook het 21-en bent. Lekkere oefening he![]()

lekkere trainingen bro, goed volledig en goed volume.

Vanaf volgende week weer clean bulken.
, vind het zelf trouwens niet hoor). Die mensen staan over een jaartje nog vreemd te kijken

Maak eens een keer een foto van hoe je er nu bij staat![]()
Ik heb 1 opmerking.. waarom doe je Borst en Biceps.. kan je niet beter borst triceps en bij schouders biceps doen.. of bij de rug en dan bij de schouders je Traps voor de rest ik ga je logje volgen![]()