MuscleMeat

Kunnen vrouwen grappig zijn?

Peiling Peiling Kunnen vrouwen grappig zijn?

• Ja!

Stemmen: 46 28,7%
  • Nee!

Stemmen: 41 25,6%
  • Soms

Stemmen: 63 39,4%
  • Enkel ladyboys

Stemmen: 10 6,3%

• Totaal stemmers
    160
Tis duidelijk.. jullie volgen mijn posts niet. He jammer weer.. eindelijk een vrouw met humor hier, zien ze het niet. Damn.

Domme vraag krijgt dom antwoord.:D

vrouwen kunnen alleen maar lullige opmerkingen maken die zij zelf alleen grappig vinden

ja, maar het is een minderheid. Wel een groot pluspunt trouwens als een vrouw humor heeft.

Kan altijd wel om en met mijn moeder lachen:) jelly?

Nee ze hebben zelf geen humor maar kunnen wel om de mijne lachen.

Gister toevallig nog over gehad, vrouwelijke cabaratiers willen te graag en ligt er te dik bovenop..
Echter, het meest humoristische persoon wat ik ken in mijn kennisenkring is een vrouw..

Ze zijn niet echt grappig over het algemeen. Er zijn ook bijna geen vrouwelijke komedianten, en die er wel zijn, zijn verdomd slecht.

Ik vind dat ze een goed gevoel voor humor hebben als ze om mijn grappen lachen.

goed topic weer :)

ontopic: zeldzamer dan de zeldzaamste pokemon kaart.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 00:05 ----------

Tis duidelijk.. jullie volgen mijn posts niet. He jammer weer.. eindelijk een vrouw met humor hier, zien ze het niet. Damn.

Domme vraag krijgt dom antwoord.:D

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Ik lach gewoon altijd als iemand probeert grappig te zijn, tenzij het iemand is waarvan ik niets moet weten, dan ben ik altijd serieus ookal is die zeer grappig.

Ja, maar dat is meestal toeval/onbedoeld. Cabaret niet meegerekend, want dat is ingestudeerd.

Soms idd. Maar je kan het niet ontkennen dat het minder is. Volgens mij is het gewoon een gevolg van evolutie... de man die moet presteren door de vrouw aan het lachen te brengen en haar zo te verleiden met zijn karakter. Terwijl een vrouw dat op andere manieren doet.

Terug
Naar boven