Fitness Seller

Kunnen vrouwen grappig zijn?

Peiling Peiling Kunnen vrouwen grappig zijn?

• Ja!

Stemmen: 46 28,7%
  • Nee!

Stemmen: 41 25,6%
  • Soms

Stemmen: 63 39,4%
  • Enkel ladyboys

Stemmen: 10 6,3%

• Totaal stemmers
    160
Wat een debiele vraag weer.

Ik ken behoorlijk wat vrouwen met druge humor, waar je om dubbel ligt.

Dus ja

Ja hoor ,
als ze er niet zijn.

Heb ooit eens van een heel wijs man gehoord dat vrouwen maar beschikken over 50% van de hersencapaciteit. Het deel waar onder andere de humor zich bevindt is niet of nauwelijks aanwezig.

Die wijze man was mijn vader, en tjonge wat had hij gelijk.

Ik heb wel vriendinnen met wie ik kan lachen (of om lachen), maar niet zoals met m'n maten.

Nee, k*tvrouwen

Heb ooit eens van een heel wijs man gehoord dat vrouwen maar beschikken over 50% van de hersencapaciteit. (...)
Nee het zit zo: bij mannen ontwikkelt de rechterhersenhelft verder door (ten koste van de linkerhersenhelft). Bij vrouwen is de linkerhersenhelft actiever en zijn de twee helften ook meer verbonden.

Dit alles heeft een aantal gevolgen, waardoor mannen beter zijn in taak A en vrouwen dan weer beter in taak B. Een dominante rechterhersenhelft maakt dat iemand creatiever is, daar komt waarschijnlijk ook de humor vandaan. Vrouwen zijn algemeen gesproken dan weer goed in meerdere taken tegelijk doen, korte termijn geheugen, fijne motoriek, en het sneller aanvoelen van gevoelens en emoties (bij anderen).

Dit heeft natuurlijk allemaal met evolutie te maken, maar het is dus niet zo dat de ene superieur is aan de andere. Het hangt er gewoon vanaf wat de taak is.

Je hebt idd mannen met een meer vrouwelijk brein en vrouwen met een meer mannelijk brein... Vaak vallen die ook op het eigen geslacht...

Je hebt idd mannen met een meer vrouwelijk brein en vrouwen met een meer mannelijk brein... Vaak vallen die ook op het eigen geslacht...

Big T, jij bent 1 van de slimste personen die ik ken op het internet.
Als je met een vrouw aan het praten ben in real life. Denk je dan ook na over je genoemde punten. Dus het beter functioneren van haar ene hersenhelft?

Lijkt mij wel interessant dat je de theorie toepast in praktijk.

ja joh sommige wijve kennen wel geinig weze

Big T, jij bent 1 van de slimste personen die ik ken op het internet.
Als je met een vrouw aan het praten ben in real life. Denk je dan ook na over je genoemde punten. Dus het beter functioneren van haar ene hersenhelft?

Lijkt mij wel interessant dat je de theorie toepast in praktijk.
Lol, tnx. Ik praat gewoon alleen over dingen waar ik over gelezen heb. ;) Nee zoals elke man gedraag ik me eigenlijk vooral instinctief en zonder nadenken in de buurt van een vrouw. :D

Lol, tnx. Ik praat gewoon alleen over dingen waar ik over gelezen heb. ;) Nee zoals elke man gedraag ik me eigenlijk vooral instinctief en zonder nadenken in de buurt van een vrouw. :D

Hahaha oke gelukkig. Maar het zou zo kunnen zijn dat je daar op let:D

Ik let bijvoorbeeld soms wel eens op trekjes van mensen bij bv een belangrijk gesprek. Aan de pupil kan je het nodige aflezen en ook aan bepaalde trekjes.

Bij meisjes bv. Als zij interesse in jouw hebben zie je dat meteen. Ze gaan een beetje drukke lopen bewegen. Zitten constant met hun handen in het haar.

Terug
Naar boven