AndroidHealthClinic

Kunnen vrouwen grappig zijn?

Peiling Peiling Kunnen vrouwen grappig zijn?

• Ja!

Stemmen: 46 28,7%
  • Nee!

Stemmen: 41 25,6%
  • Soms

Stemmen: 63 39,4%
  • Enkel ladyboys

Stemmen: 10 6,3%

• Totaal stemmers
    160
Soms idd. Maar je kan het niet ontkennen dat het minder is. Volgens mij is het gewoon een gevolg van evolutie... de man die moet presteren door de vrouw aan het lachen te brengen en haar zo te verleiden met zijn karakter. Terwijl een vrouw dat op andere manieren doet.

idd met haar kont en borsten, hoe erg het ook klinkt.

Hihi het lijkt nu net of jullie ook echt naar vrouwen luisteren...

Soms, heel soms

op is f**got.

Als ze de intentie hebben om niet grappig te zijn, kan ik wel vaak om ze lachen :)

De vrouwtjes lijken wel tegen elkaar gigantisch grappig te zijn, ik haat het echt als chicks samen een half uur in de slappe lach liggen.
Of ze lachen me uit, kan ook :fa:

Vrouwen moeten niet grappig doen, vrouwen moeten koken, strijken, de was doen, poetsen en de man plezieren!

Ja. Maar niet op een podium. Ze kunnen grappig uit de hoek komen. En goede grappen onderscheiden van slechte grappen. Maar als een vrouw aan standup of cabaret gaat doen wordt gegarandeerd een tenenkrommende vertoning.

Ben ook slecht in standup en cabaret...
:eek: Zou ik een vrouw zijn? :scratch:

vrouwe hebben meer slappe humor, zijn maar weinig vrouwen die sarcasme leuk vinden of überhaupt snappen..........de ex vriendin van me broer heb ik nog contact mee en dies heel sarcastisch, altijd lachen met die betch

Ben ook slecht in standup en cabaret...
:eek: Zou ik een vrouw zijn? :scratch:

nee, maar je zuigt wel gigantisch kawk.

ot: ken geen enkele vrouw irl die met enige regelmaat grappig is. Meeste verkiezen over zichzelf te zeiken of wat ze gedaan hebben en denken dat dat grappig is.

Tegen dat de punchline komt zit ik meestal al zoned-out naar haar t**ten te staren.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 06:22 ----------

De vrouwtjes lijken wel tegen elkaar gigantisch grappig te zijn, ik haat het echt als chicks samen een half uur in de slappe lach liggen.
Of ze lachen me uit, kan ook :fa:

nee, giechelen geeft een acceptatiegevoel aan anderen en werkt groepsbevorderend. Courtesy-laughter enz.

Vrouwen kunnen wel grappig zijn, maar hun humor is anders dan die van mannen. Het overbruggen van die kloof lukt maar weinig vrouwen, maar ik ken er die het kunnen.. :)

mannen zijn de grappenmakers, de vrouwen, ons al dan niet dankbare publiek
vrouwen die grappig proberen zijn = fail
de humor van vrouwen onderling = niet grappig
vrouwen hebben andere kwaliteiten kuch kuch :titty:

Terug
Naar boven