Fitness Seller

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
benchMarc zei:
Hoezo? Weegt DBC geen 115kg dan? Zijn al die kuurlogs nep? Nee, het gaat toch echt over hem. Sorry Zelda, maar het is een poepvergelijking.

en het is 119. kg benchMan

Maar blijf allemaal even ontopic altublief

benchMarc zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je akiraC opnieuw negatieve karma kan geven.

K*t! Wat wil je trouwens doen met je 2 karmapowerpunten? :P
Een dunne balk voor de dunste ecto ooit!!!

• Topic Starter Topic Starter
Heren heren, Het speelkwartiertje is voorbij.. :p

Bedankt voor de honderden karma punten iedereen :D

DBC01 zei:
Ben jij ook zo'n figuur die soaps volgt en acteurs op straat aanvalt als ze zich in de serie slecht gedragen? :roflol: Want hun leven speelt zich toch af op TV is 't niet? :roflol: Toch es twee keer nadenken eer je wat neerplempt :D
hahahaha. Is jouw echte leven zo inhoudsloos dat je óók daar dingen moet gaan verzinnen?
"Toch es twee keer nadenken eer je wat neerplempt :D"

Dus zo komt DBC aan zn karma....:D

Hertje zei:
Heren heren, Het speelkwartiertje is voorbij.. :p

Bedankt voor de honderden karma punten iedereen :D
Daar heb je spuit11 met een kreet die zijn kracht hier al meer dan eens is verloren. En even een paar smilies eromheen om maar te laten zien "dat het is om jullie op te fokken en we het allemaal zo grappig vinden"
Nee, dit is de zoveelste deuk op DBC's reputatie van de laatste tijd, sinds hij karma#1 af is en een stuk minder ontastbaar blijkt dan hij pretendeerde. Een zinkend schip heren en niet alleen op het forum. De naalden tren blijven als torpedo's op deze tanker op open zee afkomen. Food for the fishes...

Hey dbc, jij bent toch dol op moslims, of niet? Ga in Irak werken man, daar hebben ze nog een minister van Informatie nodig :roflol:

DBC01 zei:
Ben jij ook zo'n figuur die soaps volgt en acteurs op straat aanvalt als ze zich in de serie slecht gedragen? :roflol: Want hun leven speelt zich toch af op TV is 't niet? :roflol: Toch es twee keer nadenken eer je wat neerplempt :D

Eindelijk geef je toe dat je leven in een script staat beschreven. Heb je te weinig geld om je nonsens op de buis te verkondigen? Is het daarom dat je het op het i-net doet?
Waar vindt je die acteurs en actrices nou die op meetings en dergelijke om je heen paraderen alsof ze irl ook bij je horen?

D. zei:
Daar heb je spuit11 met een kreet die zijn kracht hier al meer dan eens is verloren. En even een paar smilies eromheen om maar te laten zien "dat het is om jullie op te fokken en we het allemaal zo grappig vinden"
Nee, dit is de zoveelste deuk op DBC's reputatie van de laatste tijd, sinds hij karma#1 af is en een stuk minder ontastbaar blijkt dan hij pretendeerde. Een zinkend schip heren en niet alleen op het forum. De naalden tren blijven als torpedo's op deze tanker op open zee afkomen. Food for the fishes...

Hey dbc, jij bent toch dol op moslims, of niet? Ga in Irak werken man, daar hebben ze nog een minister van Informatie nodig :roflol:

Aan de je toonzetting te horen voelde deze door jou gevoelde onaantastbaarheid van DBC als een behoorlijke last, en vind je het heerlijk dat je nu het gevoel hebt tegen hem aan te kunnen schoppen. Kan jij of iemand anders me misschien uitleggen hoe dat nou precies zit? Ik vind DBC een vermakelijke kerel, maar af en toe verbaast de hoeveelheid aandacht die hij weet te genereren mij. Wat me ook verbaast is dat sommige mensen openlijk half toegeven hem als goeroe te beschouwen. Leuk is het absoluut, want hij maakt zijn pretenties op die manier nog waar ook.

Heb nooit gepretendeerd onaantastbaar te zijn :roflol:
Je zou het graag willen maar iconen die niet bestaan kun je niet afbreken tenzij je ze zelf verzint en daar is het onze Grunninger Trauma om te doen.

Heerlijk weer, steeds dezelfde mensen met dezelfde motieven die zich 'druk' om mijn persoon maken en wederom over elkaar heenkruipen om maar te scoren want zelf threads verzinnen kunnen ze niet.

D., je 'intelligente' one liners in threads werden de laatste tijd totáál niet meer opgemerkt. Iedereen las over je gebrabbel heen want je tekst sloeg kant noch wal. Hoe kun je je profileren? In jouw geval: alleen over de rug van een ander en: Niet zonder een eigen thread te beginnen.

Dus werd het wachten op een DBC-relthread. En eindelijk: Daar was ie dan!
Eindelijk een kans! En Goddank, je wordt weer eens 'gehoord' alleen nooit door zelf een thread te openen maar slechts te neuzelen over anderen, da's jammer.

Waar vindt je die acteurs en actrices nou die op meetings en dergelijke om je heen paraderen alsof ze irl ook bij je horen?
:roflol: Je laat jezelf nu wel erg kennen Edu kerel, jaloezie is immer je voedingsbodem om te reageren, ga zo door! :D

Dat ik de drukte waard ben zegt genoeg over jouw leven. Elke keer te moeten knarsetanden als mijn naam langskomt, het zal je daginvulling maar zijn.;)

Oh enne PS: De echte karmaking heeft Karmic Power: 50
:fu:

akiraC zei:
Omdat ze de vrouw van DBC is denkt ze dat ze alles mag:rolleyes:

neen, ze geeft aan dat het genoeg geweest is met het Off-topic gelul.

het is soms net als of iedereen hier gelijk wil hebben. en dit door elkaar af te zeiken.

:zzz:

D. zei:

Kies niemand zijn kant, maar Opa is op natural basis goed omhoog gegaan. Dus eerder een raket dan een titanic.

Maar he das slechts mijn mening :thumbs:

Je draait het om, erg leuk maar zo werkt het niet. Je bent degene je leven met een soap vergelijkt. Maar daarover morgen meer, ga nu even terug naar RL. Moet je ook eens proberen. Ga eens uit dan leer je ook mensen kennen die je misschien wel echt aardig vinden zonder dat je ze inhuurt ;).

Je maakt je druk, héél erg druk over mij, dat zegt genoeg. Ik heb nooit zo goed begrepen waarom mensen zich zo druk kunnen maken om mensen die ze slechts van radio, TV of internet kennen.
Zoals Zelda al zei de toonzetting zegt al genoeg: Irritatie en frustratie brengen je ertoe om te posten, da's eigenlijk alles. Als ik niet bekend was, was er immers geen zak aan en leest niemand je gedrein en verzinsels.
DBC is bekend dus is het makkelijk scoren.

Maar je bent niet de enige heur, anderen hadden zulke ideeen al lang voor jou. :roflol:

Hij betaalt me helaas geen stuiver en ik mag hem toch echt heel erg graag,Edje.:D

Kan niks anders zeggen dan dat DBC IRL een toffe snuiter is waar zelfs jij en D. je erg mee zullen vermaken.

Jullie maken er nou een sport van om hem af te zeiken maar zo worden jullie ook een karikatuur van jezelf en dat terwijl ik jullie gevatte posts normaal gesproken graag mag lezen.

Hert is de ideale partner voor DBC want ze is niet op haar bekkie gevallen en heeft hetzelfde schrijverstalent als die ouwe knar dus ik moet je echt uit die droom helpen,D..;)

Testo zei:
Hij betaalt me helaas geen stuiver en ik mag hem toch echt heel erg graag,Edje.:D

Kan niks anders zeggen dan dat DBC IRL een toffe snuiter is waar zelfs jij en D. je erg mee zullen vermaken.

Jullie maken er nou een sport van om hem af te zeiken maar zo worden jullie ook een karikatuur van jezelf en dat terwijl ik jullie gevatte posts normaal gesproken graag mag lezen.

Hert is de ideale partner voor DBC want ze is niet op haar bekkie gevallen en heeft hetzelfde schrijverstalent als die ouwe knar dus ik moet je echt uit die droom helpen,D..;)

t*ring Testo, ik had het niet beter kunnen zeggen. :D

Wel, m'n icoontje zo ontastbaar ben jij inderdaad niet, want hier worden je benen langzaam onder je vandaan gezaagd. Je echte leven dat hier zo pijnlijk parallel aan loopt, kent ook hier zijn vergelijking, de tren gaat echter wat serieuzer te werk. Je mag best even uithijgen na zoveel woorden als je het nog niet doorhebt.

Wel lief dat jij als enige mijn "intellectueel geneuzel" opmerkt, trouwens. Wil je nu dat ik je slim ga vinden? Bespaar je de moeite, dat maakt je hooguit even dom als ik, mits je ze zou begrijpen natuurlijk.

Integenstelling tot jou, is er in mijn leven wel een zeer duidelijke scheidslijn tussen echt en online. Bij "Eduard" ook, kan ik je vertellen. Dat wil zeggen dat ik mij totaal niet druk maak en dat het feit dat ik die suggestie wek in mijn postst dit niet meer dan virtueel zou kunnen zijn. Je zicht hierop is natuurlijk wat vertroebeld door het feit dat deze scheiding bij jou niet meer aanwezig is. Hm? Zweet uit je ogen vegen? Nee, dat helpt hier niet bij. Oogkleppen óf toch die clomid misschien ;).

Wat betreft jullie meetings en mijn 'lafheid': Dit is het internet. Een plek voor vermaak, dialoogen en anonimiteit. Meetings zijn leuke initiatieven en dat ik er niet aan meedoe heeft niet zozeer met lafheid met te maken, maar met het feit dat ik dit prima vind, zo. Ik snap niet waarom je erop blijft hameren dat je ik irl zo laf ben, kun je het hier niet van me winnen?

Testo, dat geloof ik allemaal best. Maar wie een vriendin verzint, zal voor een neef zijn hand niet omdraaien, wel dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven