MuscleMeat

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen zonder auto, dát is voetvolk.

Laatst bewerkt:
De term voetvolk wordt ergens anders voor gegeven. Dat jullie hem te pas en te onpas gebruiken daar kan ik ook niets aan doen. Hoe gaat het met de rijlessen DBC?

Die zijn er niet Eduard, ik moet er niet aan denken in een kuur! :D

Misschien na deze 26 weken Slag & Stoot, sta je mij bij?

Back ontopic: Ik ga maar es Kuurlog week 3 neerzetten...

Huh? "Back ontopic: Ik ga maar es Kuurlog week 3 neerzetten..."
On-topic is hertjes kant van het verhaal. Blijkbaar komt week 3 er nu aan, maar blijkbaar krijg ik toch gelijk, jij zet ze hier gewoon zelf neer?

Er is je al 3 keer aangeboden om langs te komen en mensen irl te ontmoeten die jij als geesten boven je bedje waarneemt, echter je blijft altijd afwimpelen als het moment daar is. Daarnaast mijdt je uitnodigingen voor meetings, kortom het is je eigen schuld dat je nog steeds niet weet wat ruim 40 anderen wel weten. Je loopt achter D., je bent even ver als een newbee op DBB.

Maar het is puur uit eigenbelang dat je niet wilt komen. Immers, je 'kracht' ontleen je aan het blijven roepen dat Hertje niet bestaat terwijl anderen besmuikt om je lachen en wel beter weten. Hertje is ook geen figuur dat stillletjes meeleest en die d'r teksten laat schrijven, ze is mondig genoeg zo weten er inmiddels wat mensen :roflol:

Als jij ingaat op een uitnodiging ben je in één klap van je visioen afgeholpen en valt er niks meer te blèren als dat Hertje een verzinsel zou zijn en dat, dat wil je niet laten gebeuren. Next meeting is zaterdag a.s., kom je trainen? :D

Ga er nu niet eroverheen lullen hè. Het gaat immers niet over mij, al moet ik toegeven dat je op alle fronten gelijk hebt. Echt waar!
Maar goed, ik bevind me in goed gezelschap want ik ben niet de enige wiens leven om niets anders dan dit forum draait.

Zolang dat duidelijk is, kun je je rustig nogeens omdraaien m'n beste ;)

D. zei:
Ga er nu niet eroverheen lullen hè. Het gaat immers niet over mij, al moet ik toegeven dat je op alle fronten gelijk hebt. Echt waar!
Maar goed, ik bevind me in goed gezelschap want ik ben niet de enige wiens leven om niets anders dan dit forum draait.

Jij blijft leip he:D

Ga jij nou maar cutten, "Ries"!

DBC01 zei:
Die zijn er niet Eduard, ik moet er niet aan denken in een kuur! :D

Misschien na deze 26 weken Slag & Stoot, sta je mij bij?

Ik moet er niet aan denken, je weet niet eens waar en hoe je je fiets hebt geparkeerd.

Maar je ziet inmiddels al wel in dat het leven verruimt kan worden door een auto. Waar Ryu al wel niet goed voor is.

Ja en nee. Ben blij als ik weer ga leren fietsen want de dagelijkse cardio die ik had met de fiets moet, omdat we met de auto gaan, ingehaald worden op de sportschool. Dus het mes snijdt aan twee kanten als je de fiets gebruikt en die zal weer in ere hersteld worden over 2 weken ;)

Ga jij nou maar met week 3 bezig want verhalen schrijven is het enige gebied in het leven waarin jij geslaagd bent.

Ik bespeur wel enige vermindering van creativiteit in de verhalen van DBC. Ofwel het kan ook zo zijn dat mijn verstand dermate is gestegen dat zijn verhalen nu wat knullig lijken.

Ik weet zeker dat BDC straks iets over ons gaat zeggen :D. Edje, ik denk niet dat de fout bij jou ligt ;)

Ik zag trouwens wel een schandalige tikfout in één van de 2 logs. Een voltooid deelwoord dat eindigde op "dt". Het zal de leeftijd wel zijn he ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven