MuscleMeat

Kuur log vrouw primo

• Topic Starter Topic Starter
@Col_inc ja dat ben ik ook. Want ik wil niet in verval raken! Met alle respect voor mensen die daar schijt aan hebben. Ik heb dat niet moet goed blijven.

Ik had nog niet kunnen reageren. Maar je geeft hoe je meer kan eten/drinken in kcal.
Ik doe gewoon even een paar gooien

ontbijt
250 ml amandelmelk 30 calorieën neem hier niet de ongezoete versie maar de normale of rijstmelk/sojamelk oid.
Havermout 40 gr 208 calorieën. pak hier 50-60 gram
Voeg er eventueel wat pure chocolade of zonnebloempitten/pompoenpitten oid bij. Wat rozijnen er bij kan ook.

Tussendoor in de auto
1 banaan 123 calorieën
1 mandarijn 27 calorieën
1 boterham bruin 83 ik las dat brood je niet zo bevalt. Kijk anders naar rijstwafels. Die duw je zo in een holle kies. Je hebt er zo 6 weg voor je het doorhebt.
fiber pindakaas 123 doe er een plak kip op. Is niet veel extra aan kcal maar wel iets. Ook lekker is gewoon wat gecrunchte pinda's erop.

Lunch

Bataat 123
Kikkererwten 80
Avocado 180
Ei 2 stuks 128
Gerookte zalm 74
Rolmops 130
doe er wat oijfolie/walnotenolie/chiliolie of pesto overheen. Erg lekker. Eventueel als toevoeging wat pitten en zaden of cashewnoten.

Tussendoor

250 milliter amandelmelk 30 ook hier weer pak de normale en niet ongezoet
1 scoup whey hydro 112
1 boterham bruin 83
fiber pindakaas 123 Zie bij ochtend

150 kipfilet 165
Spruiten 250 gr 112
Groene asperges 10
Bruine rijst 163
Olie 89
sausje? Satehsaus/guacemole oid. Wat meer rijst nemen. Ik vind zelf rijst niet zoveel vullen. Je kan ook wat voller vlees overwegen.

1 mandarijn 27

Laatste maaltijd

200 gr alpro soja yoghurt 124
Noten vijgen topping 83
Tasty muesli 120
extra nootjes of wat honing erbij?

je kan ook eens kijken om zelf een bananenbrood te bakken met amandelmeel. Dat kan je dan nemen ipv gewoon brood. Mogelijk bevalt dat wel beter en zo heb je ook al wat meer aan kcal.
Je kan er ook aan denken om je amandelmelk te vervangem met skyrr. Ik ben zelf lactose intolerant en sommige skyrr kan ik wel beperkt hebben. Dus gewon even proberen.

Nou ja.. paar suggesties in ieder geval waarbij je niet zozeer meer in volume hoeft te eten maar wel meer in kcal binnen kan krijgen.
Zelf vind ik het niet bijster veel wat je nu eet namelijk. Maar opbouwen en omschakelen naar meer en anders eten is vaak lastiger dan het wegkrijgen zelf.
Een mens is en blijft een gewoontedier wat went aan vaste "zaken" ;)

Hoop dat je er wat mee kan.

Qua gainer.. denk dan op zich dat je die beter zelf kan maken. Havermeel of rijstmeel bindt veel minder en drinkt makkelijk wel met een schep whey en amandelmelk.

@Col_inc ja dat ben ik ook. Want ik wil niet in verval raken! Met alle respect voor mensen die daar schijt aan hebben. Ik heb dat niet moet goed blijven.
Zooo pfff sommige mensen hebben daar zo veel schijt aan.
Heb er ook twee gebaart en heb ook de behoefde om in shape te blijven en dat lukt prima. :p

Laatst bewerkt:
Zooo pfff sommige mensen hebben daar zo veel schijt aam de ze stront tekort komen.
Heb er ook twee gebaart en heb ook de behoefde om in shape te blijven en dat lukt prima. :p

:D ja moet wel meer mijn best doen dan vroeger maar ik zie niets geks aan mijn lijf. En met de kerst lag ik tussen de Britten in bikini op het strand. En dan denk ik Jeetje wat erg dit sommige net 20 en lijf van een oude vrouw.

@marina1975

Super lief dit zeg !!! Heb ik echt wat aan. Ik heb zojuist pesto gemaakt op advies van iemand anders gister. Heerlijk ! Echter heb net roti gegeten wel met heel veel groentes maar goed heb flink gebunkerd.

Ik vind wat ik gegeten heb gister echt veel als ik het opschrijf denk ik Jezus maar zal eens op het forum gaan lezen wat andere vrouwen eten.

Heb vandaag extra boterham gegeten ! En ik zal eens een gainer zelf maken vanavond.

Mbt tot gezoete amandelmelk amandelmelk is al eigenlijk een non product als ze er dan ook nog suiker bij doen nee bah idem voor gezoete soja daar gooien ze gewoon suiker in. Suiker is de absolute duivel voor mij.

Bananenbrood maakte ik vorig jaar veel, ik zal dat weer eens doen of een havermout bananen cake bakken.

Maar heel lief dank

@marina1975 pindakaas met kip daar vind ik van alles van. ;)

Pindakaas, skyr, pure chocolade en floverdrops chocolade! Serieus daar mag je me voor wakker maken drool:

Ja pindakaas en dan lekkere niet Calvé maar echte Oe Oe Oe maar met kip, da weet ik ook niet.

Ik heb dat met havermoutpap die net te heet is. Lekkerste wat er is.

Ja pindakaas en dan lekkere niet Calvé maar echte Oe Oe Oe maar met kip, da weet ik ook niet.

Ik heb dat met havermoutpap die net te heet is. Lekkerste wat er is.
Brinta met rozijnen en vanille shake.

Nah klinkt eigenlijk wel lekker! Soort saté saus idee.
Damn en weer hongerrrr.
Niet niet te veel in je log komen merk ik :roflol:

Ik volg. Zeer benieuwd !

Vandaag privé les

Ging top !

3 sets Squats
3 x 2 set lunges op de Smith
Twee soorten legpress op twee machines die niet zouden misstaan in een Russisch martelkamp
Kuitjes zittend op een bankje Heel bijzonder
En leg curl liggend omdat ik die zo tof vind om te doen was eigenlijk niet meer nodig.

Na twee lessen squat ik al zoveel beter. Ik heb denk ik nooit goed gesquat en nu voel ik zonder dat ik met mega gewicht echt mijn bil train. Ik sta rechter, niet meer zo wijd, stabieler.

Ik kan de oefening in balans uitvoeren hoef niet meer snel te gaan, langzaam naar beneden zelfs beneden 2 tel blijven dan omhoog. Ben gewoon trots om mijzelf !

Waar ik vorige week kostend mijn havermout papje moet weg spugen. Was in fit ik verzuurde minder snel.

EN DEZE DAME IS EEN HELE KILO AANGEKOMEN !!!!!!! 66 kilo woep woep !

Lekker bezig meid! Goed om te lezen!!

Terug
Naar boven