MuscleMeat

Kuur log vrouw primo

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind de reacties op mijn vrouwelijke plekken ongelooflijk denderend. Ik zie er totaal niet het nut van in. Dit is de reden dat vrouwen stoppen met hun log omdat sommige mannen. ( meeste niet die reageren super tof ) het niet kunnen laten om dergelijke rot reacties te plaatsen.

Wij vrouwen doen dat ook niet op jullie logs dus waarom moet iedere keer het weer die zelfde richting op gaan.

Kap er mee. Nogmaals ik bepaal zelf wat ik in mijn lijf spuit daar heeft helemaal geen kerel ene moer over te zeggen. Zelfde als ik niets over jullie wel of niet AAS gebruikt wat te zeggen heb. Voor mij part spuit je 15 jaar lang non stop. Moet je zelf weten.

Ik vind de reacties op mijn vrouwelijke plekken ongelooflijk denderend. Ik zie er totaal niet het nut van in. Dit is de reden dat vrouwen stoppen met hun log omdat sommige mannen. ( meeste niet die reageren super tof ) het niet kunnen laten om dergelijke rot reacties te plaatsen.

Wij vrouwen doen dat ook niet op jullie logs dus waarom moet iedere keer het weer die zelfde richting op gaan.

Kap er mee. Nogmaals ik bepaal zelf wat ik in mijn lijf spuit daar heeft helemaal geen kerel ene moer over te zeggen. Zelfde als ik niets over jullie wel of niet AAS gebruikt wat te zeggen heb. Voor mij part spuit je 15 jaar lang non stop. Moet je zelf weten.

Ik mag jou wel =).

• Like
Waarderingen: Saus

maar jullie vrouwen komen wel in de kroeg naar me toe en zeggen 'door anabolen gebruik krijg je toch een kleine pikkie'

maar jullie vrouwen komen wel in de kroeg naar me toe en zeggen 'door anabolen gebruik krijg je toch een kleine pikkie'
Dan kom jij toch echt in de verkeerde kroeg....................

Bij mij komen ze meestal vragen om iets anders :D

Ik ben nog nooit in mijn hele leven naar jou toe gegaan in de kroeg omdat te zeggen.

:roflol: nee jij niet, maar heb dat wel vaak meegemaakt en dan zeg ik altijd voel is.

en die commentaar van mij je moet weten van wie het komt he:D

@Anjos hoeveel iu hgh zet je?

Houd jij nu maar je gekrompen ballen in gaten dat het geen kut wordt. Want aan je reactie te zien heb jij iets te veel oestrogenen in je lijf.

Je hebt in ieder geval al wel dezelfde roid-rage verschijnselen zoals de meeste mannen. :roflol: :roflol:

Verder niks dan respect hoor dat je het allemaal wilt delen, ik volg met interesse. :thumb:

zou het ook niet proberen om 1iu te verdelen. Zou wel kunnen eigenlijk, een tip wat ik zelf doe is ik trek in mijn insuline spuit 10iu op en dan zet ik 4x2.5 in 2 dagen. Veel mensen pakken elke keer een nieuwe naald en zuigen het op waardoor ook heel veel hgh naar de klote gaat om het lucht eruit te krijgen. Het voordeel is als je in 1x 10iu opzuigt dat je niet elke keer weer hoeft op te zuigen of lucht eruit moet drukken.

Terug
Naar boven