MuscleMeat

Kuur log vrouw primo

Ik vind de reacties op mijn vrouwelijke plekken ongelooflijk denderend. Ik zie er totaal niet het nut van in. Dit is de reden dat vrouwen stoppen met hun log omdat sommige mannen. ( meeste niet die reageren super tof ) het niet kunnen laten om dergelijke rot reacties te plaatsen.

Wij vrouwen doen dat ook niet op jullie logs dus waarom moet iedere keer het weer die zelfde richting op gaan.

Kap er mee. Nogmaals ik bepaal zelf wat ik in mijn lijf spuit daar heeft helemaal geen kerel ene moer over te zeggen. Zelfde als ik niets over jullie wel of niet AAS gebruikt wat te zeggen heb. Voor mij part spuit je 15 jaar lang non stop. Moet je zelf weten.
Je moet @Col_inc gewoon rapporteren

• Topic Starter Topic Starter
@MDC

Ja ga ook niet naar 3 x per week hetzelfde

Vrijdag morgen maken we voor mijn gevoel even een goed benen plan.

Maar

Focus

Maandag Squads

Woensdag leg press

Vrijdag bul split Squad

Dan kan je makkelijk wat andere oefeningen erbij doen maar heb je wel de kracht om deze oefeningen tot de Max te doen. Meer setjes de rest van alle oefeningen zijn dan toch onder geschikt aan deze.

Hiptrust komt er bij
Lunges erbij
Leg ext

Evt evt.

Zijn allemaal oefeningen waar ik goed mee uit de voeten kan maar niet het volledige uit haal. Dus die worden secundair op de rest. Maar ik krijg morgen het schema en dan weet ik het zeker want ik denk dat de lunges misschien de leg press vervangen. Was vorige week zo dood naar de training niet heel goed geluisterd.

• Like
Waarderingen: MDC
zou het ook niet proberen om 1iu te verdelen. Zou wel kunnen eigenlijk, een tip wat ik zelf doe is ik trek in mijn insuline spuit 10iu op en dan zet ik 4x2.5 in 2 dagen. Veel mensen pakken elke keer een nieuwe naald en zuigen het op waardoor ook heel veel hgh naar de klote gaat om het lucht eruit te krijgen. Het voordeel is als je in 1x 10iu opzuigt dat je niet elke keer weer hoeft op te zuigen of lucht eruit moet drukken.
Klein beetje lucht injecteren is helemaal niet echt en kan je zelfs gebruiken om te airlocken. Zodat je ook de volledige pin leegdrukt en dus meer GAINZ

:roflol: nee jij niet, maar heb dat wel vaak meegemaakt en dan zeg ik altijd voel is.

en die commentaar van mij je moet weten van wie het komt he:D

Hahaha :D stomme vrouwen dan ook hoor. Kijk als een meisje of vrouw zo’n sneer maakt dan mag je echt wel een kat terug maken

@MDC

Zijn allemaal oefeningen waar ik goed mee uit de voeten kan maar niet het volledige uit haal. Dus die worden secundair op de rest. Maar ik krijg morgen het schema en dan weet ik het zeker want ik denk dat de lunges misschien de leg press vervangen. Was vorige week zo dood naar de training niet heel goed geluisterd.

Zeker aan te raden, lunges worden ondergewaardeerd, zijn best goede massabouwers (tenzij je ze gewoon al huppelend doet :o). pomp na lunges is bij mij eerlijk gezegd ook net iets beter dan na een leg press.

Zeker aan te raden, lunges worden ondergewaardeerd, zijn best goede massabouwers (tenzij je ze gewoon al huppelend doet :o). pomp na lunges is bij mij eerlijk gezegd ook net iets beter dan na een leg press.

Ik had een pomp in mijn dunne been vorige week. Deed gewoon pijn. ( niemand die t zag ) maar ik ben geen persoon met een goede stabiliteit dus heb nooit lunges gedaan. Hé holy moly benen in de fik ! Dus zal wel meer daar focus op zijn dan op leg press maar hou van leg press echter zodra je zo van een oefening houd betekend het dat het te simpel is. Oefeningen die ik afgrijselijk vindt zijn vaak beter.

Ik had een pomp in mijn dunne been vorige week. Deed gewoon pijn. ( niemand die t zag ) maar ik ben geen persoon met een goede stabiliteit dus heb nooit lunges gedaan. Hé holy moly benen in de fik ! Dus zal wel meer daar focus op zijn dan op leg press maar hou van leg press echter zodra je zo van een oefening houd betekend het dat het te simpel is. Oefeningen die ik afgrijselijk vindt zijn vaak beter.

Welke gym train je en welke regio;p

Als ik dat zo hoor, denk ik dat je gewoon wat meer gewicht op de leg press mag gooien :D, misschien onderschat je jezelf wel.

Welke gym train je en welke regio;p

Cuijk fitclup ( jazeker schrijf je zo ) en in Nieuw bergen

En heb thuis een Smith een cable toestand van life staan. Dumbel rack barbells bankdruk staat. Maar gebruik eigenlijk alleen de Smith en de halters. Cable toestand fungeert perfect als wasrek.

En heb thuis een Smith een cable toestand van life staan. Dumbel rack barbells bankdruk staat. Maar gebruik eigenlijk alleen de Smith en de halters. Cable toestand fungeert perfect als wasrek.

Van je man allemaal of?

• Like
Waarderingen: MDC

Lekker dichtbij Nijmegen ;)

hoe oud ben je eigenlijk?

Terug
Naar boven