AndroidHealthClinic

Kuur log vrouw primo

Doe mij wat honger als je over hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Doe mij wat honger als je over hebt.

godsamme zeg net tegen mijn man. Dit is niet normaal. Ik ben een slechte eter en ineens verander ik in een monster

1830 enorme bult rijst met curry ik schrans het serieus weg en hatseflats schep weer op.

1945 honger !
250 gr kwark bult gezonde müsli en gedroogd fruit. Laat een boer en heb weer honger

dus duw er nog twee bananen in en een zelf gemaakte müsli reep.

gaat niet geloven maar ik lust nog wel wat.

Lees ik in je eerste post dat je voeding niet op orde is, dat je verweg van de AAS moet blijven omdat je van 15 mg Var moordneigingen krijgt. Vervolgens lees ik dat je nog nooit squats hebt gedaan.Wat is nou de reden dat je aan de primo bent? Hoeveel jaar train je? Wat is je doel? Hoeveel VVM heb je al of waar blijven de foto's? Want ik lees vanalles maar snap het nog steeds niet. En ja, ik ben een vrouw maar ik ben ook nieuwschierig naar hoeveel mm er van onder is bijgekomen. Dat je een superpomp hebt en sterker bent is niet zo intressant. Metingen, foto's, sides etc.

godsamme zeg net tegen mijn man. Dit is niet normaal. Ik ben een slechte eter en ineens verander ik in een monster

1830 enorme bult rijst met curry ik schrans het serieus weg en hatseflats schep weer op.

1945 honger !
250 gr kwark bult gezonde müsli en gedroogd fruit. Laat een boer en heb weer honger

Zo groei je iig wel!

Lees ik in je eerste post dat je voeding niet op orde is, dat je verweg van de AAS moet blijven omdat je van 15 mg Var moordneigingen krijgt. Vervolgens lees ik dat je nog nooit squats hebt gedaan.Wat is nou de reden dat je aan de primo bent? Hoeveel jaar train je? Wat is je doel? Hoeveel VVM heb je al of waar blijven de foto's? Want ik lees vanalles maar snap het nog steeds niet. En ja, ik ben een vrouw maar ik ben ook nieuwschierig naar hoeveel mm er van onder is bijgekomen. Dat je een superpomp hebt en sterker bent is niet zo intressant. Metingen, foto's, sides etc.

Misschien even goed alles terug lezen ! kan niet alles herhalen.

maar even kort.

niets mis met mijn voeding. Mag wat meer zijn thats all.

fyi. Train al vanaf 1997.

Ik zou daar ook nog honger op hebben... die 2 maaltijden is bij mij alleen mijn avondmaal... :o zonder AAS... hahahah... doe wel met je mee.
Ik heb voor nu nog 4 eitjes en zo voor het slapen gaan ook nog wat bedenken. :D

He doe je mee... we gaan eten voor twee! :roflol:

Ik zou daar ook nog honger op hebben... die 2 maaltijden is bij mij alleen mijn avondmaal... :o zonder AAS... hahahah... doe wel met je mee.
Ik heb voor nu nog 4 eitjes en zo voor het slapen gaan ook nog wat bedenken. :D

He doe je mee... we gaan eten voor twee! :roflol:

Pso daar heb ik ook zin in. Kook f gauw wat eieren !!! ik eet met je mee. Precies wat ik nodig heb !!!
Ik doe jou f een PM ;)

Ja dat zegt ze in haar eerste post

haak hier even op in 15 MG anavar of 100
MG primo per week is wel wat anders hè.

en werkt het niet goed dan neem ik een wijs besluit om te stoppen net zoals ik direct op de anavar gestopt ben met 15 en terug naar de 10 MG.

Tot nu toe voel ik mij uitstekend. Heb geen bijwerkingen alleen honger.

Misschien even goed alles terug lezen ! kan niet alles herhalen.

maar even kort.

niets mis met mijn voeding. Mag wat meer zijn thats all.

fyi. Train al vanaf 1997.
Je kunt niet alles herhalen? Hopelijk kun je wel je reps in de gym maken want met zo'n instelling gaat dit log niets worden. Sinds 97. Nu ben ik wel heel benieuwd naar die foto want je gewicht zegt weinig.

Laatst bewerkt:

1945 honger !

Waar duwde je die bananen in?

Terug
Naar boven