AndroidHealthClinic

Kuur log vrouw primo

• Topic Starter Topic Starter
@marina1975 hihi geeft niet ik dacht even dat ik verkeerd zat

Wat maakt meer eten moeilijk?

Ik eet gezond! Ben nog even bezig met keurig opschrijven van mijn voeding en trainingen.

Maar omdat ik clean eat is alles wat ik eet voedzaam en vullend. Ik neem geen troep meer. Geen toegevoegde suikers, vers en zover als t kan onbewerkt. Dus ik moet fiks vreten om aan de calorieën te komen. Ik verdraag slecht melk, en melk is niet goed voor grote mensen ik wordt er letterlijk ziek van.

Dus ja het schiet niet heel hard op nee. Eet tegen de kleppen aan. Heb nu 6 eet momenten per dag.

Ik zit gewoon vol soms zit ik om 4 uur vol en moet ik nog om 6 en 22 uur eten. Krijg t dan gewoon niet meer weg probeer t wel maar zijn dan maar kleine beetjes Groeten en rijst gaat wel maar Dan zie ik op tegen het vlees.

Eet ik dan door kots ik met de training alles eruit.

Kijk zou ik naar de macdonals gaan dan zou ik sneller aan mijn calorieën komen en zonder moeite maar ik wil geen “gif” meer in mijn lijf.

Veel eten als je gezond wilt zijn is moeilijk voor mij want gezond eten vult ( lang verhaal kort )

Wat is er zo slecht aan toegevoegde suikers als je niet aan je kcals kan komen?

Wat is er zo slecht aan toegevoegde suikers als je niet aan je kcals kan komen?

Nou het gaat verder dan dat ik eet geen bewerkt meer. En in bewerkt eten zit overal suiker in zelf in de macaroni mixen chips kipsnitzels ect. Begon als grapje maar ik sliep heel slecht was altijd opgefokt en had last van hyper en angstaanvallen de laatste gewoon omdat ik zo slecht sliep. Nu zen en slaap als een Os.

Dus suiker is een no go ! Nam laatst een hapje van een slagroom taart omdat ons moeder die had gemaakt. Kon t gewoon weg niet op eten. Smaakte zo vies! Terwijl ik altijd een zoetekouw was.

En ik heb nu wel een mooie buik. Had altijd een opgezette buik.

In! interessant logje :D

En (vette) vis en noten?
Zijn makkelijk veel kcals

Snap wel dat je geen pics post maar ik vind het stiekem wel jammer
:D

En (vette) vis en noten?
Zijn makkelijk veel kcals

Noten dagelijks
Vis 3 x per week. Ivm te veel kwik in de vis is dat afdoende. Ik merk dat wel dat ik beter in de calorieën zit. Zalm is echt mijn eten.

En bijna dagelijks avocado!

Beginnen kuren op 64kg??? Ga eerst even trainen en een deftig voedingschema opzette. Je zit nog lang niet op je natural max. Oh wait.. not a dude. :roflol:

Als ik mag vragen
Hoeveel kcal eet je dan en wat? Hoe ziet je voedingsschema eruit?

In! Heb je misschien last van spastische darmen dat je daarom zo lang vol zit? (4 uur na maaltijd nog altijd vol) Ik heb hier zelf last van telkens als men kcals weer (flink) geupped worden. Een spasmomen pilletje of panthomed werkt dan wonderen :)

In! Heb je misschien last van spastische darmen dat je daarom zo lang vol zit? (4 uur na maaltijd nog altijd vol) Ik heb hier zelf last van telkens als men kcals weer (flink) geupped worden. Een spasmomen pilletje of panthomed werkt dan wonderen :)

Dank voor de tip maar ik heb geen buikpijn. Ik heb alleen geen enorme eetlust. En vol is vol.

Toen ik nog suiker at en vaker koos voor ongezonde dingen had ik veel meer eetlust. En had ik sneller de neiging om extra te eten. Nu niet meer.

Straks zet ik als het lukt mijn voeding online. Zullen jullie zien dat ik keurig eet. Alleen red de calorieën niet altijd en nog meer lukt al helemaal niet

Wat zou kuren en een ander trainingsschema je dan moeten brengen? Daar kom je geen 5kg van aan, dan moet je toch echt meer kcal’s tot je nemen.

Wat zou kuren en een ander trainingsschema je dan moeten brengen? Daar kom je geen 5kg van aan, dan moet je toch echt meer kcal’s tot je nemen.

Zoals ik al zei ik probeer steeds meer te eten. Gaat alleen niet van de een op andere dag.

En zonder kei veel te eten is de rest van mijn lijf wel exact zoals ik het wil hebben. Dus nu met steeds meer proberen te eten en een nieuw schema probeer ik met wat toevoegingen aan te komen. En om te zien of dat lukt heb ik een log aangemaakt.

In!

En dat moeite met meer eten snap ik nooit zo goed. Het is toch heel eenvoudig om meer kcal's toe te voegen dmv rijst-/havermoutpoeder, brinta, etc.

Succes met de kuur, ben benieuwd wat het je gaat brengen.

In, veel succes.
Hoop niet dat 4 x in de week benen roofbouw gaat plegen op je massa.

Met clean eten zit je zo aan 3000-4000 kcal. :o
Eigen ervaring en ben kleiner en veel lichter.
T is rustig opbouwen en wennen.

Ben benieuwd naar je schema :)

Jeuij. Eindelijk nog eens een kuurlog van een vrouw!

Succes

Terug
Naar boven