Fitness Seller

Kuur log vrouw primo

• Topic Starter Topic Starter
In!

En dat moeite met meer eten snap ik nooit zo goed. Het is toch heel eenvoudig om meer kcal's toe te voegen dmv rijst-/havermoutpoeder, brinta, etc.

Succes met de kuur, ben benieuwd wat het je gaat brengen.

Ik snap nooit zo dat mensen 4000 calorieën op een dag weg krijgen.

In, veel succes.
Hoop niet dat 4 x in de week benen roofbouw gaat plegen op je massa.

We beginnen met 3 x per week. Niet gelijk 4 x in de week.

En zoals je vanavond zult lezen komt dat wel goed ! En als het allemaal niets uithaalt dan ja hebben we het geprobeerd maar ik geloof er zelf wel in.

• Like
Waarderingen: Saus

Dat is het belangrijkste, ik ben alleen bang dat je met 4 x benen trainen met ondersteuning van aas je voeding echt omhoog moet gaan.
Anders loop je risico dat je de benen echt gaat overtrainen.
Je pakt een grote spiergroep extra hard aan dus gaat je lichaam schreeuwen om voeding......

Dat is het belangrijkste, ik ben alleen bang dat je met 4 x benen trainen met ondersteuning van aas je voeding echt omhoog moet gaan.
Je pakt een grote spiergroep extra hard aan dus gaat je lichaam schreeuwen om voeding......

Klopt helemaal daarom ga ik meer eten hahahaha ik bouw het langzaam op. Iedereen denkt nu dat ik niet meer of wil gaan proberen

Desnoods ga ik junkfood eten oké iedereen happy :D

Benieuwd naar voor en na foto's.

Correct. Hoewel het wel totaal ligt aan met welke oefeningen en welke frequentie/intensiteit je benen traint.

Correct. Hoewel het wel totaal ligt aan met welke oefeningen en welke frequentie/intensiteit je benen traint.
Zeker, maar ik ga er van uit dat als ze wild wordt en de aas echt gaat inkicken dat de intensiteit flink gaat worden :laugh:

:roflol: ja. Op een beetje primo wordt ze inderdaad de Hulk lady :roflol:
Ervaring die ik zelf heb met vrouwen op aas is dat ook lagere doseringen echt de intensiteit van de training gaat veranderen.
Het lichaam reageert gewoon sterker op aas dan een mannelijk lichaam. Het geeft echt wel een kick bij vrouwen.

in, succes

Ervaring die ik zelf heb met vrouwen op aas is dat ook lagere doseringen echt de intensiteit van de training gaat veranderen.
Het lichaam reageert gewoon sterker op aas dan een mannelijk lichaam. Het geeft echt wel een kick bij vrouwen.

Bij het kuren heb je sowieso een placebo gevoel erbovenop omdat je aan het kuren bent. Dat icm vaak extra eten, etc...
Komt heus niet enkel door een beetje primo, bold of anavar.

Bij het kuren heb je sowieso een placebo gevoel erbovenop omdat je aan het kuren bent. Dat icm vaak extra eten, etc...
Komt heus niet enkel door een beetje primo, bold of anavar.
Ieder zijn mening.
Heb diverse vrouwen begeleidt in het verleden en ook een aantal die wedstrijden hebben gedaan.
Placebo effect is er zeker maar primo, bold en ook anavar geeft bij vrouwen gewoon een rush en de intensiteit gaat serieus omhoog.

Ieder zijn mening.
Heb diverse vrouwen begeleidt in het verleden en ook een aantal die wedstrijden hebben gedaan.
Placebo effect is er zeker maar primo, bold en ook anavar geeft bij vrouwen gewoon een rush en de intensiteit gaat serieus omhoog.

Misschien stelde die zich gewoon aan :trollface:

Haha. Nah. Het doet wel wat. Dat icm een lager vet%, extra vvm, ja er gebeurd wel wat. Maar zo euforisch erover spreken is overdreven naar
wat ik ervan mee heb gekregen ;)

wat bedoel je hier precies mee? heb je het dan over de trainingen, en zo ja welk aspect ervan?

Harder trainen, zwaarder trainen en vaak door minder vermoeidheid en de rush ook extra sets.
Daarom moet topicstarter wel oppassen dat er geen roofbouw wordt gepleegd. Het is niet erg als je harder en zwaarder gaat trainen mits er maar voldoende aanvoer is van voedingsstoffen voor herstel.

Harder trainen, zwaarder trainen en vaak door minder vermoeidheid en de rush ook extra sets.
Daarom moet topicstarter wel oppassen dat er geen roofbouw wordt gepleegd. Het is niet erg als je harder en zwaarder gaat trainen mits er maar voldoende aanvoer is van voedingsstoffen voor herstel.

Je moet al in een aardig deficit zitten als je wilt crashen tijdens je gear.

Bijzonder om te lezen dat er nu al mannen weten hoe de dame in kwestie zich voelt of zal gaan voelen zonder dat er concrete informatie beschikbaar is.
Zelfs over dat soort dingen hebben mannen meer verstand. Wizards.

Bijzonder om te lezen dat er nu al mannen weten hoe de dame in kwestie zich voelt of zal gaan voelen zonder dat er concrete informatie beschikbaar is.
Zelfs over dat soort dingen hebben mannen meer verstand. Wizards.

Dutchman lijkt de expert te zijn hierin... ik stelde me gewoon vragen waar hij zulke dingen vandaan haalt.

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven