- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik ben altijd nat, dat weet je toch
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn, ik heb je "gedwongen" om te zeggen wat je eigenlijk wou zeggen van in het begin.Niet om de pot draaien, gewoon zeggen waar het op staat!
Ik kan je ergens wel volgen in je kritiek, maar zoals zoals Gxl1 al zei is hij nog niet zo heel lang bezig. Zijn log is gewoon goed, hij traint, eet en maakt vooruitgang. En toont hiermee nog maar eens aan dat AAS en de hele mikmak geen wondermiddelen zijn om in één-twee-drie een podiumbeest te worden. Iets dat voor velen niet altijd duidelijk is lijkt me.
Discipline, geduld en goede genen....
Maar zijn er die meer liften dan wat hij lift of er buffer uitzien dan hij met veel minder chemische ondersteuning?
Zeker wel.
Moet hij zich daar op een onbewoond eiland voor gaan schamen?
Zeker niet.

Ik heb bijlange niet alles gelezen maar wat ik heb gelezen kwam bij me over als een jaartje of wat trainen en dan meteen als de pro's gaan kuren
Dat zal wel goed komen met deze shizzle![]()

Jij met je pro kuurtjes 3 iu gh en 10iu slin... Zo kan ik het ook hoor
sanca kuurt blijkbaar zelf niet eens dus daarom dat hij er ook een ander beeld op heeft dan ons.Dat zeg ik niet, ik train trouwens met andere doelen en kuur niet maar toen ik in de topic titel AAS/GH/Slin/Peps las verwachtte ik kracht en een fysiek die me omver zouden blazen
TS gaat ook het podium op hoop ik ? Anders snap ik het al helemaal niet meer

Dat is echt zo'n domme opmerking. Alsof kuren en wedstrijden iets met elkaar te maken moeten hebben. De wil een bepaald fysiek te hebben en de wil wedstrijden te doen zijn niet altijd verbonden.
Alsof het als je een wedstrijd doet wel waard is. Als je de overal op een gemiddelde amateurwedstrijd wint krijg je een cadeaubon van een supplementenshop.
Verder is fysiek op foto's moeilijker te beoordelen. In het echt ziet het er toch beter uit. Verder blijft het ook altijd nog de keuze van de persoon zelf. Mikie weet wel waar hij mee bezig is. Verder zijn dit totaal geen pro doseringen en aan de gh en peps moet hij nog beginnen volgens mij. Zoek anders maar eens een filmpje van bostin loyd op waarin die zegt wat hij gebruikte voor een wedstrijd. Dan lijkt deze kuur voor vrouwen haha.

Dat is echt zo'n domme opmerking. Alsof kuren en wedstrijden iets met elkaar te maken moeten hebben. De wil een bepaald fysiek te hebben en de wil wedstrijden te doen zijn niet altijd verbonden.
Alsof het als je een wedstrijd doet wel waard is. Als je de overal op een gemiddelde amateurwedstrijd wint krijg je een cadeaubon van een supplementenshop.
Verder is fysiek op foto's moeilijker te beoordelen. In het echt ziet het er toch beter uit. Verder blijft het ook altijd nog de keuze van de persoon zelf. Mikie weet wel waar hij mee bezig is. Verder zijn dit totaal geen pro doseringen en aan de gh en peps moet hij nog beginnen volgens mij. Zoek anders maar eens een filmpje van bostin loyd op waarin die zegt wat hij gebruikte voor een wedstrijd. Dan lijkt deze kuur voor vrouwen haha.

Is net zoals zeggen dat een lijn coke snuiven niet zo erg is omdat whitney housten er 3/dag snoof.
Wacht maar tot ik groot en sterk ben!
Ohja :
Superkeizware benentraining gehad, hele gym verpulverd! Ga maar 's PL'en denk ik!
Squats na opwarmen : 5x12x140
Legpresses plate loaded : 4x12x220
Frontsquats : 3x12x60 ( blijf 'm ruk vinden )
SLDL : 5x12x80 goede stretch in m'n hams.
Leg Extension SS Leg Curl : 3x12 op beide
Toe press : 5x15x250 geloof ik, beetje cheaten
Standing Smith Calf raise : 5x12x120.
Nog wat ab werk gedaan. Prima workout.
zou me niet zo laten opfokken, kan jou het nou schelen wat al die 1.65m 145kg 6% internet beesten hier allemaal vinden.