newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
jawel haha, zocht alleen btje relevant bericht dat ik kon quoten en dit kwam het dichste bij;p
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

125/85 is perfecte bloeddruk hoor. Dus daar hoef je geen zorgen over te maken.

Dan eet ik ook wel wat eerder carbs denk ik.Als je aan het bouwen bent hoeven de eiwitten helemaal niet zo hoog.
Pas alsje gaat snijden in de kcal tijdens cut eiwitten omhoog.
Zelf ga ik tijdens bulk beste op low fat, medium proteïne en sky high carbs![]()

Jij weet toch helemaal niet hoeveel i boven me onderhoud zit?
Ik was ook altijd bang om zonder gh dik te worden van slin, maar valt reuze mee
Wel vocht natuurlijk maar who cares.
Daar maak ik me niet druk om, als ik wil is dat ook zo weer weg
Alsje natuurlijk 1500 kcal boven onderhoud gat zitten word je snel vet ja
Zit hiermee iets meer dan 500 kcal boven m'n onderhoud dus dat gaat wel prima lijkt me. Vocht maakt me ook niet zoveel uit, dat is in de cruise zo weer weg daarna.
1e workout van de week, heb maar ff schouders/armen gedaan, was me veel te druk om iets anders te doen.
DB Press na opwarmen : 4x8x40, dropsetje van 8x40, 8x32, 4x28 ( iets te zwaar ) en 12x20.
Cable rear delts : 4x12
Side raises superstrict : 4x10x10. Doe deze heeeel iets voorovergebogen en niet te hoog, voelt beter in m'n side delts ipv m'n traps.
Bent over raises : 4x10x8
Upright rows : 4x10x40
BB Curl SS Skullcrusher : beide 4x8x40
French press SS Hammercurl : 4x10x30 SS 4x6x30
Cable tricep extension : 3x15
Cable Bicep curl : 3x15.
Wel goede pomp, vond mezelf er klein uitzien. Je hebt soms van die dagen![]()

[/B]
Ik denk dat iedereen die een big ass mofo wil worden zich daar wel in kan vinden, never satisfied. Maar dat is alleen maar een goede eigenschap lijkt me, stel je voor je zou op een dag zeggen, mwoah tis goed zo![]()
Maargoed, maakt niet uit. Morgen weer een dag, dan maar eens een high rep legday maken.Met insuline en HGH mag ik toch wel hopen dat je gained bro

**** kilo's
Kwaliteit bro
Je kan per week kilo aankomen als je maar dooreet, maar heb je niks aan.