MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ff borst/rug training eruit gewerkt vanmorgen, ging best dikke prima.

Flat fly SS BP : 5x10x16 SS 5x8x90.
Incline fly SS Incline DB Press : 5x10x12 SS 5x8x36 per hand.
Crossovers : 3x12. Borst helemaal vol, lekker die Slin pre workout. Had echt een dikke ader over m'n linker pec en een heleboel kleinere over de rest van m'n chest/sleutelbenen.

DL : 5x5x150.
Hammergrip pull up SS Plate loaded Pulldown : 5x8xBW SS 5x12x50 per kant geloof ik, niet heel strict maar prima gevoel in m'n lats.
BOR onderhands SS BOR overhand : 5x10x80 SS 5x10x80. Laatste 4 herhalingen van het laatste setje waren niet om aan te zien volgens mij, biceps zaten tot de nok vol.
Straight arm pulldown met extra wijde grip : 4x12x40 geloof ik. Op advies van een ****ing buffel eens wat wijder gepakt, voelde 'm beter in m'n lats zo.

Shrugs nog 5x12x150 gedaan in de smith.

Upperbody heeft nog nooit zo vol en groot geleken. Shirt dat ik aanhad zat eerst los en toen ik 'm na de training aan wilde doen zat ie al flink strak. Pomp zorgt niet voor groei, I know maar het is toch wel leuk een keer hehe.

Slin nam ik vandaag 8 iu pre en 10 iu post. Denk dat ik dat zo blijf doen behalve op Legday, dan tril en zweet ik al in zoverre dat ik het niet zou kunnen onderscheiden van een Hypo denk ik. Vind zo'n immense pomp in m'n benen ook niet prettig, voelt net of ik dan uit m'n broek ga scheuren enzovoorts. Mocht ik nou een vet varken worden doe ik de pre-workout slin eruit. Pre is leuk voor de pomp maar post heb je er imo meer aan als nutrient pusher waar ik 'm toch voor gebruik in principe.

Zover lijkt m'n fysiek al te veranderen, niet zozeer in size als je de pomp niet meerekent maar wel in vorm en uiterlijk. Zie er de hele dag door harder uit dan voor de GH/Slin, dacht zelf dat het aan mij lag maar m'n vriendin, schoonmoeder en gister een vriendin van me zien het ook. Gare is wel dat ik vanmorgen nog maar 106 kg woog :')

Bloeddruk nog eens gemeten daarnet en die zat op een prima 125/85. Ga ik niet moeilijk over doen, maandag 1e keer test/deca zetten. Na volgende week plan ik een afspraak in bij de bloedbank voor een donatie en dan moet dat helemaal goed gaan.

Spiegel is belangrijkste en daar is kennelijk al een goeie verandering in, nice! Weegschaal zal binnenkort ook wel een ander getal aangeven:D

ben je al beetje gespierd of

125/85 is perfecte bloeddruk hoor. Dus daar hoef je geen zorgen over te maken.

ben je al beetje gespierd of

Nee :(

125/85 is perfecte bloeddruk hoor. Dus daar hoef je geen zorgen over te maken.

Nee idd. Enige waar ik dan m'n twijfels bij heb is of het door de aspirine komt. Gaan we zien, na volgende week maak ik een afspraak bij de bloedbank of via de dokter om bloed te laten tappen dus dan zit alles weer prima. Hematocriet was aan de hoge kant in m'n bloedtest, testosteron ook ( duh ) maar voor de rest zag het er top uit dus maak me niet zo druk.

Wat ik me wel afvraag is waarom m'n hartslag relatief hoog blijft, die zit toch wel rond de 80 bpm als ik geen ruk doe. Merk wel dat zo gauw ik wil beginnen te tellen ie iets harder gaat, misschien zenuwen maar denk ook dat ik best wat cardio mag gaan doen, weet iemand of dit helpt?

Eitherway gaat morgen de 1e inject er weer in, of vanavond als ik me echt niet kan inhouden :D

Kuur zal er als volgt uit zien :

1-6 750/400 test/deca
7-12 1000/600 of 800 deca. Slin wordt er 4 op 4 af doorheen gecycled en Nordi blijf ik ED zetten. Zit eraan te denken om tijdens de off Slin weken IGF/MGF te cyclen maar hiervoor wil ik eerst een protocol vinden waar ik 't mee eens ben, lees ontzettend veel verschillende manieren. Zelfde geld voor GHRP/CJC, zoveel verschillende meningen erover dat ik bijna liever meer GH ga zetten dan m'n geld daar aan uitgeven.

Voor wat betreft de orals, die laat ik nog even liggen denk ik. Speel nog met het idee om Dbol pre-workout toe te voegen maar de laatste 2 orals kreeg ik alleen ontzettende last van m'n maag van dus of dat nou de moeite waard is. Denk dat ik op deze doseringen + 1e keer slin + 1e keer GH wel aardig goed zal gaan.

Voeding zit nog op : 4407 kcal, bestaande uit 383 protein, 436 carbs en 126 vetten. Beetje veel eiwitten als ik dat zo zie, misschien dat ik die nog wel wat omlaag doe voor wat meer rijst.
Vandaag cheatmeal, vervang 1 maaltijd kip/rijst door een lading pannenkoeken en voor vanavond heb ik wat cake en tevens een beetje rijst vervangen door pitabroodjes, kip erin, whiskeysaus erbij en vreten. Zal iets van 5000 kcal worden, geen man overboord dus.

Als iemand nuttige tips/tricks heeft, deze blijven uiteraard welkom, graag zelfs.

Hoezo zoveel eiwitten en zo weinig carbs bro?

Hoezo zoveel eiwitten en zo weinig carbs bro?

Ga ik idd even aankijken. Weet dat ik op een overdaad aan carbs vrij gauw een vochtballetje ben. Ben uitgegaan van 3x bw aan eiwitten en dan kom ik rond de 320 uit. 380 is dan idd net een beetje veel. Even zien hoe het gaat, als ik er goed op ga prima en anders vervang ik wat eiwitten door carbs.

Eet tot m'n middagpauze iig deze week nog geen carbs, icm de HGH shot 's morgens moet dit me net wat droger houden. Na die week gaan wss m'n werktijden verschillen en zal ik de HGH pre-workout nemen met de Slin postworkout. Ben me nog aan het inlezen over HGH + Slin postworkout :p Dan eet ik ook wel wat eerder carbs denk ik.

Als je aan het bouwen bent hoeven de eiwitten helemaal niet zo hoog.

Pas alsje gaat snijden in de kcal tijdens cut eiwitten omhoog.

Zelf ga ik tijdens bulk beste op low fat, medium proteïne en sky high carbs :D

Als je aan het bouwen bent hoeven de eiwitten helemaal niet zo hoog.

Pas alsje gaat snijden in de kcal tijdens cut eiwitten omhoog.

Zelf ga ik tijdens bulk beste op low fat, medium proteïne en sky high carbs :D

Ook op Slin bro? Lees veel dat als je niet hoog in Gh zit en er toch Slin bij pakt je beter niet al te hoog in je carbs kan zitten? Vandaar ook dat ik m'n carbs op 1 maaltijd in de middag na bewaar voor rond de Slin shots pre/post workout. Heb namelijk niet veel zin om meteen 5 % omhoog te knallen en daarna weer te kunnen gaan cutten :p

Jij zit toch op Slin zonder GH?

Jij weet toch helemaal niet hoeveel i boven me onderhoud zit? :D

Ik was ook altijd bang om zonder gh dik te worden van slin, maar valt reuze mee ;)

Wel vocht natuurlijk maar who cares.

Daar maak ik me niet druk om, als ik wil is dat ook zo weer weg

Alsje natuurlijk 1500 kcal boven onderhoud gat zitten word je snel vet ja

Jij weet toch helemaal niet hoeveel i boven me onderhoud zit? :D

Ik was ook altijd bang om zonder gh dik te worden van slin, maar valt reuze mee ;)

Wel vocht natuurlijk maar who cares.

Daar maak ik me niet druk om, als ik wil is dat ook zo weer weg

Alsje natuurlijk 1500 kcal boven onderhoud gat zitten word je snel vet ja

Haha nee zo bedoelde ik 'm ook niet, ik dacht dat carbtiming op Slin ( naast hypo gevaar ) ook wel belangrijk was voor vetgains als je niet hoog in GH zit. Als dat niet zo is maak ik 't mezelf wel wat makkelijker idd en voeg ik nog hier en daar wat havermout en rijst toe :) Zit hiermee iets meer dan 500 kcal boven m'n onderhoud dus dat gaat wel prima lijkt me. Vocht maakt me ook niet zoveel uit, dat is in de cruise zo weer weg daarna.

1e workout van de week, heb maar ff schouders/armen gedaan, was me veel te druk om iets anders te doen.

DB Press na opwarmen : 4x8x40, dropsetje van 8x40, 8x32, 4x28 ( iets te zwaar ) en 12x20.
Cable rear delts : 4x12
Side raises superstrict : 4x10x10. Doe deze heeeel iets voorovergebogen en niet te hoog, voelt beter in m'n side delts ipv m'n traps.
Bent over raises : 4x10x8
Upright rows : 4x10x40

BB Curl SS Skullcrusher : beide 4x8x40
French press SS Hammercurl : 4x10x30 SS 4x6x30
Cable tricep extension : 3x15
Cable Bicep curl : 3x15.

Wel goede pomp, vond mezelf er klein uitzien. Je hebt soms van die dagen :p

1e workout van de week, heb maar ff schouders/armen gedaan, was me veel te druk om iets anders te doen.

DB Press na opwarmen : 4x8x40, dropsetje van 8x40, 8x32, 4x28 ( iets te zwaar ) en 12x20.
Cable rear delts : 4x12
Side raises superstrict : 4x10x10. Doe deze heeeel iets voorovergebogen en niet te hoog, voelt beter in m'n side delts ipv m'n traps.
Bent over raises : 4x10x8
Upright rows : 4x10x40

BB Curl SS Skullcrusher : beide 4x8x40
French press SS Hammercurl : 4x10x30 SS 4x6x30
Cable tricep extension : 3x15
Cable Bicep curl : 3x15.

Wel goede pomp, vond mezelf er klein uitzien. Je hebt soms van die dagen :p

Ik denk dat iedereen die een big ass mofo wil worden zich daar wel in kan vinden, never satisfied. Maar dat is alleen maar een goede eigenschap lijkt me, stel je voor je zou op een dag zeggen, mwoah tis goed zo :P

[/B]

Ik denk dat iedereen die een big ass mofo wil worden zich daar wel in kan vinden, never satisfied. Maar dat is alleen maar een goede eigenschap lijkt me, stel je voor je zou op een dag zeggen, mwoah tis goed zo :P

Klopt maar ik heb ook wel 's momenten dat ik denk : ja goed bezig. Vandaag was niet zo'n dag :p Maargoed, maakt niet uit. Morgen weer een dag, dan maar eens een high rep legday maken.

Met insuline en HGH mag ik toch wel hopen dat je gained bro

**** kilo's

Kwaliteit bro

Je kan per week kilo aankomen als je maar dooreet, maar heb je niks aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven