MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
**** kilo's

Kwaliteit bro

Je kan per week kilo aankomen als je maar dooreet, maar heb je niks aan.

Nee klopt, maar volgens de geleerden gain je op de 1e keer GH + Slin + AAS prima kwaliteit. Maar verder idd, moet ik kappen met naar de weegschaal kijken. Is zo lastig soms :p Zit ook niet hoog boven m'n onderhoud, geen zin om meteen door te stoten naar de 15 %. Tenzij 'k dan 120 kg bij 15 % weeg, dat zou wel oke zijn :P

Ik kijk altijd naar men weegschaal, ik geloof niet in de spiegel (srs). Ik vertrouw men eigen mening/ogen niet.

Ik kijk altijd naar men weegschaal, ik geloof niet in de spiegel (srs). Ik vertrouw men eigen mening/ogen niet.

Komt me ook bekend voor. Vind ze beide niet leuk op de meeste momenten hehe. Reacties van anderen geloof ik ook nooit en foto's zie ik er sowieso ecto uit. Sucks bigtime. Eind vd week maar eens wat foto's maken!

Komt me ook bekend voor. Vind ze beide niet leuk op de meeste momenten hehe. Reacties van anderen geloof ik ook nooit en foto's zie ik er sowieso ecto uit. Sucks bigtime. Eind vd week maar eens wat foto's maken!

Ja je moet wat balanceren met weegschaal/spiegel uiteraard. Maar als ik te lang stil sta op de weegschaal voel ik me k*t. Idem met als ik bv 0,5 kilo verlies. Klinkt belachelijk en dat is het ook maarja :p Kan er ook niets aan doen.

Haha ook mack ook :D

---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:48 ----------

Ja klopt, je kunt het alleen foto's vergelijken zien :D Ik kan me ook niet meer inbeelden dat ik 70k woog bv. Als ik dan een foto zie van een dik jaar terug denk ik wtf :p

Ja of je moet net terug beginnen met tren dan zie je altijd goed verschil week na week:D

Hoeveel is je hartslag nu mikie ? Bij mij net 51 :dunno: Ik denk dat ik dood aan het gaan ben :roflol:

Em zit aan de jejo :dance:

nee geen probleem met slapen

51, wtf. Da's vrij laag toch? Mijne zit nu in rust rond de 80, vind 't wel goed. Steeds als ik wil gaan tellen gaat ie na 10 seconden sneller, k*tding.

Haha geen bloeddruk problemen? Had ik ook toen :p
toen ik aan tren test clen t5 zat was het niet helemaal goed maarja

51, wtf. Da's vrij laag toch? Mijne zit nu in rust rond de 80, vind 't wel goed. Steeds als ik wil gaan tellen gaat ie na 10 seconden sneller, k*tding.

Haha geen bloeddruk problemen? Had ik ook toen :p

Ja 51 is een trage hartslag :p Dat wil normaal zeggen dat je een goede conditie hebt maar dat heb ik niet :roflol: Komt door de bold denk ik. Als ik op tren zit zal dat ding wel terug beginnen tikken

Ja 51 is een trage hartslag :p Dat wil normaal zeggen dat je een goede conditie hebt maar dat heb ik niet :roflol: Komt door de bold denk ik. Als ik op tren zit zal dat ding wel terug beginnen tikken

Hmm ja Bold is wel goed voor de conditie he. Zit er ook stiekem aan te denken het vanaf nu standaard mee te laten lopen op 600 mg ofzo, maar ben bang dat 't mn bloeddruk verdoet. Hoe hou jij die onder controle? Of gewoon geluk dat je er nooit last van hebt :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven