AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm ja Bold is wel goed voor de conditie he. Zit er ook stiekem aan te denken het vanaf nu standaard mee te laten lopen op 600 mg ofzo, maar ben bang dat 't mn bloeddruk verdoet. Hoe hou jij die onder controle? Of gewoon geluk dat je er nooit last van hebt :P

Merk er momenteel niet echt iets van iig. :p soms wat lichte hoofdpijn maar dat is dan letterlijk maar 1 min.

• Topic Starter Topic Starter
Merk er momenteel niet echt iets van iig. :p soms wat lichte hoofdpijn maar dat is dan letterlijk maar 1 min.

Hmm mss doe ik 't wel gewoon, boeie. :p Ga er ff over nadenken. Zou het vooral doen omdat ik 't straks eens wil combineren met Tren en niet heel veel zin heb om de Bold dan nog helemaal op te moeten bouwen. Zou lekker zijn als die gewoon z'n werk al doet, plus dat 't mss wel wat extra rondingen kan geven in m'n bulkje.

Hmm ja Bold is wel goed voor de conditie he. Zit er ook stiekem aan te denken het vanaf nu standaard mee te laten lopen op 600 mg ofzo, maar ben bang dat 't mn bloeddruk verdoet. Hoe hou jij die onder controle? Of gewoon geluk dat je er nooit last van hebt :P

Waar komt die mythe toch vandaan dat Bold goed is voor "de conditie"?

Maakt extra rode bloedcellen aan ofzo toch? Toen ik bold op 1gr gebruikte merkte ik iig niks van toename aan conditie ofzo

ik krijg alleen conditie van tren :trollface: Ik heb nooit conditie dus ik zou het niet weten. Wel is het zo dat ik nog nooit zon lage hartslag heb gehad als ik onn benn.

Maakt extra rode bloedcellen aan ofzo toch? Toen ik bold op 1gr gebruikte merkte ik iig niks van toename aan conditie ofzo

Wat nam je er naast?
Stel dat je bv tren of een vochtige AAS ernaast neemt werkt dat weer tegen, vandaar mijn vraag.
Ging je ook echt iets doen waar je lang een hoge hartslag bij hebt?

Ben wel nieuwsgierig geworden naar bold nu ik kickboksen zo leuk vind

Alle aas werken hematocriet verhogend, dus dan is test of winny even goed voor de conditie. Alleen nemen wij hier aas in zodanige hoeveelheden dat het eventuele voordeel in conditie (wat beschouw je overigens als "conditie"?) teniet wordt gedaan door al dat extra gewicht/vocht.

Vandaar dat uithoudingsatleten qua aas eerder laag gaan zitten, en dan eerder nog om herstel te versnellen.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Wat nam je er naast?
Stel dat je bv tren of een vochtige AAS ernaast neemt werkt dat weer tegen, vandaar mijn vraag.

Valt het mee om een sparring partner te vinden of klop en schop je vooral naar beneden toe? :-)

Wat nam je er naast?

250mg testosteron en gemiddeld 1gr bold, merkte niks

250mg testosteron en gemiddeld 1gr bold, merkte niks

Merkte je wel wat van de rondingen die Bold vooral rond je delts/traps/upperchest moet geven? Dat lijkt me nl wel de moeite waard hehe.

Net chest gehad, voelde me niet echt top en had last van m'n linker quad ( k*t inject ) en m'n rechterknie die ik vannacht in het donker keihard stootte, dus geen legs zoals de bedoeling was. Wel prima training gehad, pomp was echt insane.

BP na opwarmen : 15x60, 10x80, 8x90, 8x100, 8x90, 12x80 en 2x15x60
Incline DB Press : 4x12x32. 34 was bezet en for some reason kreeg ik de 36 echt niet lekker omhoog.
Incline fly : 3x15x12
Crossover fly : 4x12x12.5 geloof ik

Side delt raises : 5x12x10. Doe 'm sinds kort iets voorover gebogen en met mn pink hoger dan m'n duim zeg maar. Voel dit facking goed in m'n side delt, beter dan normaal.

Hierna naar huis gegaan, moe maar voldaan hehe. Morgen Back/traps/rear delts! Of legs als m'n knie/quad beter voelen.

waarom niet wat zwaarder, meer op kracht gericht trainen? op dat gewicht moet je toch al wat zwaardere gewichten kunnen verzetten dan dat wat ik hier zo voorbij komen. Hoef je je gains niet enkel door je dosissen laten bepalen.

waarom niet wat zwaarder, meer op kracht gericht trainen? op dat gewicht moet je toch al wat zwaardere gewichten kunnen verzetten dan dat wat ik hier zo voorbij komen. Hoef je je gains niet enkel door je dosissen laten bepalen.

Dat valt dus echt reuze mee. Ik ben, zeker in verhouding met m'n lichaamsgewicht, nooit sterk geweest. Interesseert me ook niet dus ga me er ook niet op richten voorlopig. Alles gaat met een toppie uitvoering en een daar voor mij bijpassend gewicht. Wat een ander lift is leuk voor 'm en moet ie zelf weten maar dit werkt voor mij serieus een stuk beter.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Is dit for real? Hoe kan een aas bepaalde spiergroepen betere vormen geven? Klinkt raar

Geen flauw benul hoe zoiets werkt bro. Maar als je er US fora op na leest zegt werkelijk iedereen dat Bold vooral dat deel toch wel flink doet opblazen. Mss omdat dat de spiergroepen zijn waar het flink opvalt?

Dat valt dus echt reuze mee. Ik ben, zeker in verhouding met m'n lichaamsgewicht, nooit sterk geweest. Interesseert me ook niet dus ga me er ook niet op richten voorlopig. Alles gaat met een toppie uitvoering en een daar voor mij bijpassend gewicht. Wat een ander lift is leuk voor 'm en moet ie zelf weten maar dit werkt voor mij serieus een stuk beter.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Geen flauw benul hoe zoiets werkt bro. Maar als je er US fora op na leest zegt werkelijk iedereen dat Bold vooral dat deel toch wel flink doet opblazen. Mss omdat dat de spiergroepen zijn waar het flink opvalt?

Ik begrijp Silentio wel hoor. Zo had je vandaag perfect die 36ers omhoog gekregen als je na je setjes bench met 100 was gestopt ipv nog x aantal setjes terug af te bouwen.

Maar als dat werkt voor jou is dat prima. Als je stagneert na een tijdje, probeer het dan eens met wat minder volume en meer gewicht. Geen pre workout supps, geen muziek in de oren, gewoon rustig wat setjes duwen en veel rust tussenin...

MikieB traint nog volgens het 4sec negatief principe volgens mij.. Dat is wat harder dan 1/2 bijvoorbeeld.

Ben benieuwd :D

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

En lekker deze gewichten blijven hanteren ouwe ;) Ik train ook veel minder zwaar dan de meeste, door langere negatives en zo, dus **** dat, massa is belangrijker.

Ik begrijp Silentio wel hoor. Zo had je vandaag perfect die 36ers omhoog gekregen als je na je setjes bench met 100 was gestopt ipv nog x aantal setjes terug af te bouwen.

Maar als dat werkt voor jou is dat prima. Als je stagneert na een tijdje, probeer het dan eens met wat minder volume en meer gewicht. Geen pre workout supps, geen muziek in de oren, gewoon rustig wat setjes duwen en veel rust tussenin...

Klopt, daarom verschillen m'n trainingen ook bijna van keer tot keer, ik train heel erg op gevoel. Vandaag voelde ik me minder, shit happens. Gewicht zegt me echt helemaal niks, ik was voorheen ( tot voor m'n verhuizing zeg maar ) ook altijd bezig met zoveel mogelijk gewicht zovaak mogelijk omhoog krijgen. Het deed wel wat, ik groeide wel maar had ook veel vaker last van schouders/knieen door een mindere uitvoering. Sinds ik dat niet meer doe groei ik een heel verdomd stuk harder.

Straks, als de Deca lekker werkt en m'n schouders wat soepeler houdt ga ik idd wel eens wat meer rust en wat meer gewicht pakken. Ga nu geen blessures oplopen door een manier van trainen die voor mij werkt om te gooien.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

MikieB traint nog volgens het 4sec negatief principe volgens mij.. Dat is wat harder dan 1/2 bijvoorbeeld.

Dat ook nog steeds, vind 't lekkerder en groei er goed op.

Ben benieuwd :D

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

En lekker deze gewichten blijven hanteren ouwe ;) Ik train ook veel minder zwaar dan de meeste, door langere negatives en zo, dus **** dat, massa is belangrijker.

Agree, kracht maakt me nu echt nog niet uit. Komt straks wel als ik buff genoeg ben.

Is prima maar om de zoveel tijd je trainingsroutine omgooien kan nooit kwaad...:-)

Dat is zeker waar. Het is ook niet dat ik al jaren dit principe volg he. Mensen lijken for some reason gauw te vergeten dat ik nog niet eens zo lang op deze manier train. Zelfde als dat ik nog niet lang on ben en pas net 1.5 week op GH/Slin zit en dus idd nog geen huge ass mofo ben geworden in die 1.5 week :P Komt allemaal wel goed, volgend jaar rond deze tijd zal er als 't goed is een wereld van verschil te zien zijn.

Ohja wat ik zowaar vergat, vandaag voor 't eerst weer eens gewogen sinds ik gestart ben, stond op een ruime 108. Was in m'n cruise teruggezakt naar een lage 106 dus zit alweer wat bij.

+1 snap heus wel dat er misschien met trage negatives ed wordt gewerkt, weinig rustpauzes tussen de setjes en een hoger volume. Maar je workouts beginnen met een goeie compound, strength gericht (langere pauzes, zwaardere loads en lagere repranges) zal on the long run ook leiden tot zwaardere gewichten op verdere "pompsetjes" en meer overall hypertrophie.
Ik weet dat het in sommige kringen tegenwoordig populair is om te zeggen dat strength =/= mass :D, maar dat lijkt enkel op te gaan op diegenen die zich zwaardere dosissen HGH/Slin kunnen veroorloven dan de meeste onder ons. Ook de reden dat veel de oldschool pro's ook een stuk massievere gewichten verzetten dan wat men tegenwoordig ziet.

Lange pauzes doen het enkel goed bij mij als ik 6reps ga trainen voor kracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven