Ik begrijp Silentio wel hoor. Zo had je vandaag perfect die 36ers omhoog gekregen als je na je setjes bench met 100 was gestopt ipv nog x aantal setjes terug af te bouwen.
Maar als dat werkt voor jou is dat prima. Als je stagneert na een tijdje, probeer het dan eens met wat minder volume en meer gewicht. Geen pre workout supps, geen muziek in de oren, gewoon rustig wat setjes duwen en veel rust tussenin...
Klopt, daarom verschillen m'n trainingen ook bijna van keer tot keer, ik train heel erg op gevoel. Vandaag voelde ik me minder, shit happens. Gewicht zegt me echt helemaal niks, ik was voorheen ( tot voor m'n verhuizing zeg maar ) ook altijd bezig met zoveel mogelijk gewicht zovaak mogelijk omhoog krijgen. Het deed wel wat, ik groeide wel maar had ook veel vaker last van schouders/knieen door een mindere uitvoering. Sinds ik dat niet meer doe groei ik een heel verdomd stuk harder.
Straks, als de Deca lekker werkt en m'n schouders wat soepeler houdt ga ik idd wel eens wat meer rust en wat meer gewicht pakken. Ga nu geen blessures oplopen door een manier van trainen die voor mij werkt om te gooien.
---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------
MikieB traint nog volgens het 4sec negatief principe volgens mij.. Dat is wat harder dan 1/2 bijvoorbeeld.
Dat ook nog steeds, vind 't lekkerder en groei er goed op.
Ben benieuwd

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------
En lekker deze gewichten blijven hanteren ouwe

Ik train ook veel minder zwaar dan de meeste, door langere negatives en zo, dus **** dat, massa is belangrijker.
Agree, kracht maakt me nu echt nog niet uit. Komt straks wel als ik buff genoeg ben.
Is prima maar om de zoveel tijd je trainingsroutine omgooien kan nooit kwaad...:-)
Dat is zeker waar. Het is ook niet dat ik al jaren dit principe volg he. Mensen lijken for some reason gauw te vergeten dat ik nog niet eens zo lang op deze manier train. Zelfde als dat ik nog niet lang on ben en pas net 1.5 week op GH/Slin zit en dus idd nog geen huge ass mofo ben geworden in die 1.5 week

Komt allemaal wel goed, volgend jaar rond deze tijd zal er als 't goed is een wereld van verschil te zien zijn.
Ohja wat ik zowaar vergat, vandaag voor 't eerst weer eens gewogen sinds ik gestart ben, stond op een ruime 108. Was in m'n cruise teruggezakt naar een lage 106 dus zit alweer wat bij.