AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ook niet bro, vind bold maar een k*t middel imo

Bold is lekker om standaard te laten mee lopen. Je kunt niet meteen zien wat het doet maar toch zie je het ergens, moeilijk om ui te leggen. Ik heb nu test+bold gedaan als test maar ik zou het enkel nog stacken met 2 andere middelen.

Nee ook niet bro, vind bold maar een k*t middel imo

Of zoals een legendarisch man hier ooit zei: "Bold doet geen ruk, dient enkel om oliebollen in te bakken" :-)

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Bold is lekker om standaard te laten mee lopen. Je kunt niet meteen zien wat het doet maar toch zie je het ergens, moeilijk om ui te leggen. Ik heb nu test+bold gedaan als test maar ik zou het enkel nog stacken met 2 andere middelen.

Imo kan je net zo goed test verdubbelen, zal nóg beter zijn :-)

Of zoals een legendarisch man hier ooit zei: "Bold doet geen ruk, dient enkel om oliebollen in te bakken" :-)

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Imo kan je net zo goed test verdubbelen, zo nóg beter zijn :-)

Ja test wil ik ook wel eens op 2 gram hebben! Maar bold laat ik er nu standaard in. Is een beetje blijven hangen uit de gh15 bijbel :) Standaard Test+tren+bold met meestal mast erbij vanaf nu. Voor de rest een beetje experimenteren als ik de tijd heb met ander producten. Zal niet voor de eerste 2 jaar zijn :P

Ja test wil ik ook wel eens op 2 gram hebben! Maar bold laat ik er nu standaard in. Is een beetje blijven hangen uit de gh15 bijbel :) Standaard Test+tren+bold met meestal mast erbij vanaf nu. Voor de rest een beetje experimenteren als ik de tijd heb met ander producten. Zal niet voor de eerste 2 jaar zijn :P

Vervang dat oliebollenvet door primo en je hebt mijn fav 4 compounds :)

Primo nog nooit geprobeert :P Schijnt idd wel goed te zijn.

Alle aas werken hematocriet verhogend, dus dan is test of winny even goed voor de conditie. Alleen nemen wij hier aas in zodanige hoeveelheden dat het eventuele voordeel in conditie (wat beschouw je overigens als "conditie"?) teniet wordt gedaan door al dat extra gewicht/vocht.

Vandaar dat uithoudingsatleten qua aas eerder laag gaan zitten, en dan eerder nog om herstel te versnellen.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Valt het mee om een sparring partner te vinden of klop en schop je vooral naar beneden toe? :-)

Geen idee. Ik krijg 1 op 1 les van iemand die heel ervaren is.
Met sparren krijg ik voornamelijk klappen van hem :P

Leuk logje, even volgen ;)

huh ik smeer mn fietsketting altijd met bold.

Sinds ik oliebollen met bold eet maak ik de gains van me leven

• Topic Starter Topic Starter
Sinds ik oliebollen met bold eet maak ik de gains van me leven

Sounds like a plan!

Weinig gedaan dit weekend, morgen weer een nieuwe week. Last van mn knie gehad afgelopen week dus helaas legs moeten skippen. Is nu weer oke dus rust was wel even goed. 't Voelt alsof ik echt met de dag groei en voller sta, heerlijk :) Kan niet wachten tot de gear echt inkickt.

Sounds like a plan!

Weinig gedaan dit weekend, morgen weer een nieuwe week. Last van mn knie gehad afgelopen week dus helaas legs moeten skippen. Is nu weer oke dus rust was wel even goed. 't Voelt alsof ik echt met de dag groei en voller sta, heerlijk :) Kan niet wachten tot de gear echt inkickt.

Nice, pics??

Welk merk en welk batch nr van hgh gebruik je mikieB?

Hoe is het nou mikie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven